Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slimda, hva har du å si om druid forandringene?

"Shifting no longer cancel root effects" - ser det er masse QQ på MMOchamp nå :p

Jeg syns endringen er helt forferdelig, da dette fjerner en grunnfunksjon i druid-shifting som har vært med helt siden starten av WoW.

Men utover det bryr jeg meg ikke nevneverdig. Det blir bare jævlig å venne seg til det, da jeg opptil flere ganger har brukt dette til min fordel i PvE-sammenhenger.

Kan like godt gjøre Feral forms til cooldowns på lik linje med Treeform, syns nå jeg. :p

Lenke til kommentar

Treeform har blitt forandret til en Cooldown. Du forandrer deg til treform i 25 sekunder ellerno, og får endret noen abilities. Regrowth går fra en 1.5 sekunders casttime til instant, lifebloom kan puttes på så mange mennesker du bare vil (fremfor bare ett target) og andre ting.

Lenke til kommentar

Når du sier patchene, tenker jeg på Patchefilene som blir lastet ned, altså installert. Jeg tenker da IKKE på data-filene som er i bruk. Jeg har ikke WoW-mappa mi her akkurat nå for å presisere hvilke mapper som trengs, men det er en del som kan slettes.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp i arena 2v2. Jeg spiller resto druid og partneren min er en DK. Vi sliter veldig mot mage/rogue combo. Jeg starter i stealth, og cycloner roguen når jeg popper ut for og heale DK'en. Da blir jeg sheepet av magen, deretter blinded av roguen, så deep freezed av magen. Før alt dette er over er DK'en død. Når burde jeg bruke trinketen? Og hvem burde vi drepe først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...