Badjoker Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hah, fett! Hva med mapper i andre lokasjoner, som feks Mine Dokumenter etc, vet det ligger oppdateringsgreier der. Haha, C:\World Of Warcraft er på over 31GB :!: ..og bortimot halvparten av det er cache, som ikke er nødvendig for at spillet skal fungere. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hva er det Blizzard lagrer i Cache? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Alt av objekter du møter på i spillet. Item-data og fiende-data. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Slimda, hva har du å si om druid forandringene? "Shifting no longer cancel root effects" - ser det er masse QQ på MMOchamp nå Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det burde vært sånn siden 2005. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Slimda, hva har du å si om druid forandringene? "Shifting no longer cancel root effects" - ser det er masse QQ på MMOchamp nå Jeg syns endringen er helt forferdelig, da dette fjerner en grunnfunksjon i druid-shifting som har vært med helt siden starten av WoW. Men utover det bryr jeg meg ikke nevneverdig. Det blir bare jævlig å venne seg til det, da jeg opptil flere ganger har brukt dette til min fordel i PvE-sammenhenger. Kan like godt gjøre Feral forms til cooldowns på lik linje med Treeform, syns nå jeg. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hva skjedde med Tree form egentlig? Er det slik at man ikke kan vandre rundt som et træ lengere? (spiller ikke Druid) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Treeform har blitt forandret til en Cooldown. Du forandrer deg til treform i 25 sekunder ellerno, og får endret noen abilities. Regrowth går fra en 1.5 sekunders casttime til instant, lifebloom kan puttes på så mange mennesker du bare vil (fremfor bare ett target) og andre ting. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Aaah, så kjedelig da. Hva skjer med resto druids forresten? Har ikke sett en eneste druid healer i 5 manns HC. Ikke mange shammys heller egenlig, stort sett holydins og holy priests. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har for det meste sett paladins eller druids. Lite priests og shamans. Det er vel som med alt annet, varierende. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Paladin sine forandringer i patchen er ett steg på riktig vei iallefall. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Angående "back-up" diskusjonen på forrige side. Er det mulig å ha exe fila (wow.exe)og resten av directoriet på C:, men ha patchene lagret på en annen disk eller partisjon som D? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Patchene kan du legge hvor pokker du bare vil. Jeg har sletta mine patcher. Alt WoW trenger er basisstrukturen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 "Shifting no longer cancel root effects" - ser det er masse QQ på MMOchamp nå Hahaha, nydelig Blizzard. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Patchene kan du legge hvor pokker du bare vil. Jeg har sletta mine patcher. Alt WoW trenger er basisstrukturen. Hmm, you say what? Kan du utdype dette? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Når du sier patchene, tenker jeg på Patchefilene som blir lastet ned, altså installert. Jeg tenker da IKKE på data-filene som er i bruk. Jeg har ikke WoW-mappa mi her akkurat nå for å presisere hvilke mapper som trengs, men det er en del som kan slettes. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hadde du kunnet gitt litt mer info om hva som trengs og ikke, hadde det blitt satt stor pris på! Min raptor på 70GB gjør at windows 7 + Wow = 10GB til over ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nå var det snakk om backup da. Sletter du mappene (Cache f.eks), vil de ble gjenopprettet neste gang du starter WoW. Derfor vil jeg anbefale å ha en annen disk til WoW. men kan ta en titt når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Trenger litt hjelp i arena 2v2. Jeg spiller resto druid og partneren min er en DK. Vi sliter veldig mot mage/rogue combo. Jeg starter i stealth, og cycloner roguen når jeg popper ut for og heale DK'en. Da blir jeg sheepet av magen, deretter blinded av roguen, så deep freezed av magen. Før alt dette er over er DK'en død. Når burde jeg bruke trinketen? Og hvem burde vi drepe først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå