Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På det forrige realmet mitt, Doomhammer, så facerollet horden hele driten og holdt TB konstant helt til multiboxern (10 druider) kom inn. På nye realmen min, Silvermoon, har jeg komt inn 2 ganger. Synes virkelig Blizz burde gjøre noe med TB, for sånn som det er nå er det jo bare latterlig.

 

 

Om du husker riktig så nevnte eg når du transfera server noke ala "Du transferer til en server med kun alliance? Lykke til med å komme inn i Tol Barad"

 

Den gang blei det argumentet totalt avfeid med at TB var ikkje så nøye.

 

And lord behold, a few weeks pass...

 

Ka du trudde kom til å skje då når du transfera dit?

 

Hvem i helvete legger vekt på sånne ting når man transferer?

 

Kem som legger vekt på det? Folk som transferer til en anna server, for så og klage på TB etterpå.

Utover det så beviser du igjen mangelen på saklighetsgrad. Når eg advarte Cowboy Bob mot å transfere til en så skeivt populated server, kun for å heile problemstillinga trivialisert, for så 3 veker seinare høyre på klaging rundt nettopp samme problemstilling. Då burde kanskje noken høyre på meininger til sånne som meg.

 

@ Cowboy Bob: Du kan seriøst ikkje klage på at du ikkje får gjort achievementen når du har reist til en server med bortimot 50 ganger så mange alliance som horde. Du har andre fordeler som et meget godt pve miljø.

Endret av Runar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

På det forrige realmet mitt, Doomhammer, så facerollet horden hele driten og holdt TB konstant helt til multiboxern (10 druider) kom inn. På nye realmen min, Silvermoon, har jeg komt inn 2 ganger. Synes virkelig Blizz burde gjøre noe med TB, for sånn som det er nå er det jo bare latterlig.

 

 

Om du husker riktig så nevnte eg når du transfera server noke ala "Du transferer til en server med kun alliance? Lykke til med å komme inn i Tol Barad"

 

Den gang blei det argumentet totalt avfeid med at TB var ikkje så nøye.

 

And lord behold, a few weeks pass...

 

Ka du trudde kom til å skje då når du transfera dit?

 

Hvem i helvete legger vekt på sånne ting når man transferer?

 

Kem som legger vekt på det? Folk som transferer til en anna server, for så og klage på TB etterpå.

Utover det så beviser du igjen mangelen på saklighetsgrad. Når eg advarte Cowboy Bob mot å transfere til en så skeivt populated server, kun for å heile problemstillinga trivialisert, for så 3 veker seinare høyre på klaging rundt nettopp samme problemstilling. Då burde kanskje noken høyre på meininger til sånne som meg.

 

@ Cowboy Bob: Du kan seriøst ikkje klage på at du ikkje får gjort achievementen når du har reist til en server med bortimot 50 ganger så mange alliance som horde. Du har andre fordeler som et meget godt pve miljø.

Hvorfor kan jeg ikke klage på at jeg ikke får gjort achievementen? Jeg liker achievements. Jeg transferet til SM fordi tjommmier spiller der (hadde egentlig tenkt med til Kor'gall faktisk). Med tanke på hvor mange som spiller på ubalanserte realms internasjonalt så burde definitivt Blizzard fikse det så flere kan komme inn.

 

Og igjen; Tol Barad er drittkjedelig, samme hva slags realm man er på.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...