Sondring Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Uten å ha sjekket, så regner jeg også med at spell interrupts (shield bash/pummel) også er utenfor GCD. Men lang CD på de også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nja, ser han pekte på Arms så 30rage er NP da, arms er ganske faceroll spec i PVE Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Men de krever et skjold. Skifter du til 1h+skjold, får du en GCD på angrep. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Pummel krever da ikke så ådet så Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 GIEF GUIDE Så snart jeg er klar med den, så. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) På det forrige realmet mitt, Doomhammer, så facerollet horden hele driten og holdt TB konstant helt til multiboxern (10 druider) kom inn. På nye realmen min, Silvermoon, har jeg komt inn 2 ganger. Synes virkelig Blizz burde gjøre noe med TB, for sånn som det er nå er det jo bare latterlig. Om du husker riktig så nevnte eg når du transfera server noke ala "Du transferer til en server med kun alliance? Lykke til med å komme inn i Tol Barad" Den gang blei det argumentet totalt avfeid med at TB var ikkje så nøye. And lord behold, a few weeks pass... Ka du trudde kom til å skje då når du transfera dit? Hvem i helvete legger vekt på sånne ting når man transferer? Kem som legger vekt på det? Folk som transferer til en anna server, for så og klage på TB etterpå. Utover det så beviser du igjen mangelen på saklighetsgrad. Når eg advarte Cowboy Bob mot å transfere til en så skeivt populated server, kun for å heile problemstillinga trivialisert, for så 3 veker seinare høyre på klaging rundt nettopp samme problemstilling. Då burde kanskje noken høyre på meininger til sånne som meg. @ Cowboy Bob: Du kan seriøst ikkje klage på at du ikkje får gjort achievementen når du har reist til en server med bortimot 50 ganger så mange alliance som horde. Du har andre fordeler som et meget godt pve miljø. Endret 13. januar 2011 av Runar 2 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Alle burde komme til kor'gall alliance, kommer inn i TB 100%! Needs moar alliance. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 For The Horde! QFT Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nesj. Horde er jeg lei av. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg ble lei loliance etter knapt ett halvt års spilling, så jeg faction changet til horde Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) På det forrige realmet mitt, Doomhammer, så facerollet horden hele driten og holdt TB konstant helt til multiboxern (10 druider) kom inn. På nye realmen min, Silvermoon, har jeg komt inn 2 ganger. Synes virkelig Blizz burde gjøre noe med TB, for sånn som det er nå er det jo bare latterlig. Om du husker riktig så nevnte eg når du transfera server noke ala "Du transferer til en server med kun alliance? Lykke til med å komme inn i Tol Barad" Den gang blei det argumentet totalt avfeid med at TB var ikkje så nøye. And lord behold, a few weeks pass... Ka du trudde kom til å skje då når du transfera dit? Hvem i helvete legger vekt på sånne ting når man transferer? Kem som legger vekt på det? Folk som transferer til en anna server, for så og klage på TB etterpå. Utover det så beviser du igjen mangelen på saklighetsgrad. Når eg advarte Cowboy Bob mot å transfere til en så skeivt populated server, kun for å heile problemstillinga trivialisert, for så 3 veker seinare høyre på klaging rundt nettopp samme problemstilling. Då burde kanskje noken høyre på meininger til sånne som meg. @ Cowboy Bob: Du kan seriøst ikkje klage på at du ikkje får gjort achievementen når du har reist til en server med bortimot 50 ganger så mange alliance som horde. Du har andre fordeler som et meget godt pve miljø. Hvorfor kan jeg ikke klage på at jeg ikke får gjort achievementen? Jeg liker achievements. Jeg transferet til SM fordi tjommmier spiller der (hadde egentlig tenkt med til Kor'gall faktisk). Med tanke på hvor mange som spiller på ubalanserte realms internasjonalt så burde definitivt Blizzard fikse det så flere kan komme inn. Og igjen; Tol Barad er drittkjedelig, samme hva slags realm man er på. Endret 13. januar 2011 av Runar Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 De som hater WoW uten grunn suger vel enda hardere enn de som spiller det da Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kan noen gi meg tips når det gjelder formatering og backup av wow? Vil nødig laste ned flere titalls giga med patcher. Eller er det kanskje enklest å installere fra alle 4 cdene en etter en? Er det mulig å bare kopiere C:\World Of Warcraft og kopiere tilbake etter formatering? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du kan kopiere WoW-mappen så mye du bare vil. WoW-installasjonen min kjører på samme WoW-mappe som jeg installerte i 2004, ved beta-installasjonen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg kopierte alle WoW filene som ligger på C: til min eksterne og flyttet de over igjen etter formateringen, det gikk helt fint. Må nok ta en formatering før TG og. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hah, fett! Hva med mapper i andre lokasjoner, som feks Mine Dokumenter etc, vet det ligger oppdateringsgreier der. Haha, C:\World Of Warcraft er på over 31GB :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nei, alt sammen skal ligge i WoW-mappen, så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Okai, takk for kjapt svar begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå