Whiteshit Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 På det forrige realmet mitt, Doomhammer, så facerollet horden hele driten og holdt TB konstant helt til multiboxern (10 druider) kom inn. På nye realmen min, Silvermoon, har jeg komt inn 2 ganger. Synes virkelig Blizz burde gjøre noe med TB, for sånn som det er nå er det jo bare latterlig. Om du husker riktig så nevnte eg når du transfera server noke ala "Du transferer til en server med kun alliance? Lykke til med å komme inn i Tol Barad" Den gang blei det argumentet totalt avfeid med at TB var ikkje så nøye. And lord behold, a few weeks pass... Ka du trudde kom til å skje då når du transfera dit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Bur sweet trinkets da, føler engineering er rimelig ubrukelig i forhold til andre professions som hunter. Joda ei grei lue men er det noe annet veldig nyttig som jeg har gått glipp av ? For øyeblikket er enginering ganske ubrukelig, men det blir rettet på snart ifølge patch notes: "Synapse Springs now increase Agility, Strength, or Intellect (whichever is highest for the character)." 480 agility, intellect eller strength i 12sec med 1min CD? Ja takk! Lua er jo også veldig bra, og jeg blir neppe å kvitte meg med min før jeg skaffer T11 head. Ihvertfall for DKer så viser den theorycrafting som er gjort til nå at engineering blir en av de beste professions en kan ta for min/maxing på grunn av Synapse Spring endringen. Passer bra at forandringen kommer snart, for jeg hadde smålige planer å om droppe engineering. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har ikke spilt wow på lenge, men nå som broren min har begynt å spille igjen vurderer jeg det samme. Den stasjonære pc-en min er død, og jeg har aldri prøvd å spille på laptopen før. I følge http://www.systemrequirementslab.com. På minimu requirements er det kun video card jeg ikke passer på. Minimum er NVIDIA® GeForce® FX or ATI Radeon™ 9500 or Intel GMA X4500 series video card or better. Jeg har Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family. Dette sier meg ingenting. Tror dere jeg vil slite? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 På det forrige realmet mitt, Doomhammer, så facerollet horden hele driten og holdt TB konstant helt til multiboxern (10 druider) kom inn. På nye realmen min, Silvermoon, har jeg komt inn 2 ganger. Synes virkelig Blizz burde gjøre noe med TB, for sånn som det er nå er det jo bare latterlig. Om du husker riktig så nevnte eg når du transfera server noke ala "Du transferer til en server med kun alliance? Lykke til med å komme inn i Tol Barad" Den gang blei det argumentet totalt avfeid med at TB var ikkje så nøye. And lord behold, a few weeks pass... Ka du trudde kom til å skje då når du transfera dit? TB er jo absolutt ikke nøye, det suger jo. Eneste grunnen til at jeg vil få gjort TB er for 100 wins achievementen. La oss nå si at jeg var alliance på en annen server, f.eks Doomhammer så hadde Tol Barad enda vært rævva fordi det er kjedelig som bare faen, ubalansert og det er begrenset om man får være med. Opplevde også å ikke komme inn som horde på DH. Ergo må Blizz gjøre noe med TB så folk på ubalanserte realms faktisk får gjort achievementene sine og noe så det blir gøy for de som faktisk får en større kamp. Og da mener jeg gøy på en annen måte enn "lol la oss farme alliance i 30 min, masse HKs xD". Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Bur sweet trinkets da, føler engineering er rimelig ubrukelig i forhold til andre professions som hunter. Joda ei grei lue men er det noe annet veldig nyttig som jeg har gått glipp av ? For øyeblikket er enginering ganske ubrukelig, men det blir rettet på snart ifølge patch notes: "Synapse Springs now increase Agility, Strength, or Intellect (whichever is highest for the character)." 480 agility, intellect eller strength i 12sec med 1min CD? Ja takk! Det er jo 1min CD og alt det der, mye mulig det er kun Intellect, men det passer jo bare bra for meg. > Angående Tol Barad, det er bare fun! Endret 13. januar 2011 av nagina Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen som har noen bra guider for hunter PvP? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 DK, har bare 1 sec GCD pga unholy presence. Det er 0.5 sec. Uh, den senker GCDen med 0.5 sekunder, noe som gjør at GCD havner på 1. sekund, det absolutt laveste GCDen vil gå. "[...]reducing the global cooldown on your abilities by 0.5 sec." Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/2634-World-of-Warcraft-Cataclysm Herlig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 DK, har bare 1 sec GCD pga unholy presence. Det er 0.5 sec. Uh, den senker GCDen med 0.5 sekunder, noe som gjør at GCD havner på 1. sekund, det absolutt laveste GCDen vil gå. "[...]reducing the global cooldown on your abilities by 0.5 sec." Warriors kan man jo si at har 0 GCD. Er man Arms har man spells fra Fury og Arms man kan bruke. Disse har ikke samme GCD. Samme er jo om man er Protection eller Fury. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Uh... Warriors har også GCD på 1,5 sekund, men noen angrep er utenfor GCD. Endret 13. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) På det forrige realmet mitt, Doomhammer, så facerollet horden hele driten og holdt TB konstant helt til multiboxern (10 druider) kom inn. På nye realmen min, Silvermoon, har jeg komt inn 2 ganger. Synes virkelig Blizz burde gjøre noe med TB, for sånn som det er nå er det jo bare latterlig. Om du husker riktig så nevnte eg når du transfera server noke ala "Du transferer til en server med kun alliance? Lykke til med å komme inn i Tol Barad" Den gang blei det argumentet totalt avfeid med at TB var ikkje så nøye. And lord behold, a few weeks pass... Ka du trudde kom til å skje då når du transfera dit? Hvem i helvete legger vekt på sånne ting når man transferer? Endret 13. januar 2011 av Runar Fjernet fokus på person. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei, hvorfor rødmer du Rødmis? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Wow er ødelagt. Ja cataclysm ødela mye Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Uh... Warriors har også GCD på 1,5 sekund, men noen angrep er utenfor GCD. Dette tillater sømløs hamring av spells uten og bli avbrutt av GCD. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jaha? Og hvilken abilities er det som tillater det? Kjør på, jeg venter. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Han mener Heroic strike og cleave men de har faktisk 2-3 sek CD. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Heroic Strike og Cleave er utenfor GCD ja, men de har en delt CD på 3 sekunder. *edit* Dessuten koster Heroic Strike 30 rage. Endret 13. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei, hvorfor rødmer du Rødmis? Fordi jeg lovte en stor guide i går, men ble alt for opptatt med achievements og fishing.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå