Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm. Jeg køer hver gang jeg ser at kampen snart begynner. Totalt tror jeg at jeg har køet 30-35 ganger, alle når det er 15-20 minutter til kampen begynner. Aldri kommet inn.

 

Slimda: Banne juksere og fjerne grensen på folk. Det er jo på forbanna neandertalernivå å prøve å gjøre TB-kampen likt for begge sidene når det er 15 000 allianser og fem horder på realmet.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Nei, det er rettferdig. Da slipper vi at den siden med flest spillere vinner hver gang, og vi får en fair fight.

Juksere banner Blizzard hele tiden, bare husk å rapporter de.

Og skal de fjerne grensen på antall spillere? Si meg, har du noen gang vært med i et storslått raid?

 

På en tidligere server ble det planlagt en episk slosskamp mellom Alliance og Horde, flere hundre som skulle være med på hver side.

 

Hva skjedde?

 

Serverene knelte.

Lenke til kommentar

En gang sa TotalBiscuit "Create a troll on AQ and come to Sen'jin Village". Hva skjedde? Alle level 1 trollene på realmet fikk vite at de ble permanent utestengt fra hele spillet hvis de ikke logget av. Det er med andre ord ikke spillerne sin feil at Blizzard har noen jævlig dårlige servere.

 

Og hvorfor er det rettferdig at begge factionene får like stor sjans til å vinne Tol'barad når det er en million ganger så mange på den ene factionen?

 

Og nei, Blizzard banner ikke juksere. Det står i EULAen at det ikke er lov til å bruke tredjepartsprogrammer til å styre en konto. Med andre ord er multiboxing ulovlig med mindre personen sitter med ti tastatur. Halve horden på Doomhammer rapporterte en multiboxer etter omtrent hver eneste WG-kamp. Ingenting skjedde. Det er fordi Blizzard elsker sånne folk som er så grusommelig dårlig i spillet at de trenger ekstra hjelp for å være på nivå med andre, slik som Detectable og Pycnopodia gjør.

Lenke til kommentar

Multiboxing er ikke ulovlig, Pokey. Du kan lett styre ti personer med en programvare, så lenge DU sitter med "hovedtastaturet" og styrer de. Det blizzard slår hardt ned på er AUTOMATISERTE programmer, som gjør jobben for deg.

 

Jeg kjenner til den TotalBiscuit-greia, men meg bekjent var det ikke trussel om perm-ban, men at de ville blitt kastet ut av serveren.

Og Blizzard sine servere er ikke akkurat dårlige, det er bare at hele Kalimdor kjører på en server. Handlingene til et par hundre skaper enorme mengder trafikk og data som forårsaker forsinkelser til samtlige på samme server, som er flere tusen. DET liker ikke Blizzard.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg var selv online da, og fikk både in-game mail og blå whisper fra GM som sa "Log out now or permanent action will be taken against your account".

 

Med andre ord: Spill på feil sted til feil tid og du blir bannet for alltid.

 

Multiboxing er å styre flere kontoer med tredjepartsprogrammer. Om man sitter med et tastatur er irrelevant, det står "tredjepartsprogrammer" og om man har macroet alt eller botter er irrelevant.

Lenke til kommentar

Da så. Da tolket Blizzard deres handlinger som en organisert handling mot Blizzard. Det ødelegger jo for absolutt alle andre, så derfor fungerer ikke det å fjerne limits på en PvP-sone. Hadde blitt uspillelig.

 

Med andre ord: Forsøk på å kræsje serveren straffes.

 

Jeg er faktisk fullt klar over hva multiboxing er, da jeg har bedrevet litt av det selv. Det er helt harmløst, og blizzard har ingenting imot det.

Lenke til kommentar

Det er fordi, som dere alle vet og har erfart fra før av, jeg er bedre enn dere og mine meninger er mer verdt enn deres. Derfor er alt som kommer ut av munnen på multiboxere og bottere og andre juksere like verdifult som skitten jeg kaster i den store svarte boksen utenfor huset mitt.

Lenke til kommentar

Jeg fikk bare en vennlig beskjed om jeg kunne logge av fordi det ødela for andre på serveren. I mailen var det ingen trussler om ban, mulig folk fikk forskjellige beskjeder. Men det er egentlig forståelig, vi som laget et troll og satt i senjin village ødela jo for hele serveren, vel i alle fall for en del folk. Så selv om det selfølgelig ikke er optimalt, så må man faktisk kunne se det i et litt større bilde. Dette var et sjeldent unntak.

 

Det siste der derimot, er jeg enig i - vel unntatt multiboxere.

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar

Jeg fikk også beskjeden "log off", men selvfølgelig gjorde jeg ikke det og spurte heller "Why? What have I done wrong". Svaret jeg fikk videre var det jeg skrev tidligere i tråden, "Leave this realm or permanent action will be taken against your account." Jeg spurte igjen hvorfor, men fikk intet svar.

 

Og Slimda, det ble ikke sett på som et angrep mot Blizzard. TB var selv i kontakt med en av GMene da det skjedde og forklarte hva alle trollene gjorde der. Det er enkelt og greit fordi serverene er alt for grusomt dårlige til å overhodet være i nærheten av å hoste et MMO, men dessverre er penger viktigere enn spillopplevelse og rettigheter til spillerne. Det er samme grunn til at multiboxing er lov, til tross for at det bryter med EULAen.

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Hvilken dps klasse/spec har færrest angrep med CD, og flest med instant cast?

 

Jeg ser etter en dps-klasse som jeg kan angripe raskt med, uten å måtte vente på enten lang cast-tid eller cool downs. (håper dette var forståelig....) Jeg har ikke spilt mye wow, men har funnet ut at det blir kjedelig å vente f.eks. 2-3 sekunder for å få castet en spell. Høres jo ikke mye ut, men når man må gjøre det for hvert angrep så blir det litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Jeg fikk også beskjeden "log off", men selvfølgelig gjorde jeg ikke det og spurte heller "Why? What have I done wrong". Svaret jeg fikk videre var det jeg skrev tidligere i tråden, "Leave this realm or permanent action will be taken against your account." Jeg spurte igjen hvorfor, men fikk intet svar.

 

Og Slimda, det ble ikke sett på som et angrep mot Blizzard. TB var selv i kontakt med en av GMene da det skjedde og forklarte hva alle trollene gjorde der. Det er enkelt og greit fordi serverene er alt for grusomt dårlige til å overhodet være i nærheten av å hoste et MMO, men dessverre er penger viktigere enn spillopplevelse og rettigheter til spillerne. Det er samme grunn til at multiboxing er lov, til tross for at det bryter med EULAen.

 

Nå tror jeg ikke det går an å komme så langt i en diskusjon med deg om softwareboxing, men på videregående koblet vi sammen en mus til to ledninger slik at om du beveget på musen var det 2 maskiner som beveget seg samtidig.

 

Gjør dette nå også med et tastatur, og forklar med på hvilket punkt av EULA'en som er brutt.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg ikke det går an å komme så langt i en diskusjon med deg om softwareboxing, men på videregående koblet vi sammen en mus til to ledninger slik at om du beveget på musen var det 2 maskiner som beveget seg samtidig.

 

Gjør dette nå også med et tastatur, og forklar med på hvilket punkt av EULA'en som er brutt.

 

Så når du multiboxer sitter du med 10 datamaskiner?

Lenke til kommentar

Nå tror jeg ikke det går an å komme så langt i en diskusjon med deg om softwareboxing, men på videregående koblet vi sammen en mus til to ledninger slik at om du beveget på musen var det 2 maskiner som beveget seg samtidig.

 

Gjør dette nå også med et tastatur, og forklar med på hvilket punkt av EULA'en som er brutt.

 

Så når du multiboxer sitter du med 10 datamaskiner?

 

Svar på spørsmålet mitt du. Det er en måte å multiboxe på ja. La oss fokusere på den måten først

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...