Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 1200 tickets (eller 360 thorium widgets) for orb of the darkmoon, ikke sant? Tror jeg skal begynne å samle til magen min (lvl 45). Hvor høy lvl må man være før man kan "kjøpe" og bruke den?

 

Har også planer om å få tak i enten sageblade eller elmental attuned blade til han. Sageblade vil ikke koste halvparten av elmental attuned blade (ca 250-300 for sageblade) da jeg kan lage/har alt selv bortsett fra arcane crystals som jeg kommer til å kjøpe. Synes dere det er verdt det å betale det dobbelte for elemetnal attuned blade?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Det er 1200 tickets (eller 360 thorium widgets) for orb of the darkmoon, ikke sant? Tror jeg skal begynne å samle til magen min (lvl 45). Hvor høy lvl må man være før man kan "kjøpe" og bruke den?

 

Har også planer om å få tak i enten sageblade eller elmental attuned blade til han. Sageblade vil ikke koste halvparten av elmental attuned blade (ca 250-300 for sageblade) da jeg kan lage/har alt selv bortsett fra arcane crystals som jeg kommer til å kjøpe. Synes dere det er verdt det å betale det dobbelte for elemetnal attuned blade?

6903216[/snapback]

 

Den har level 60 required, vet ikke når du kan ''kjøpe'' den, men jeg tror det kan vere før level 60.

EDIT: level 55 required for questet tror jeg.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Fyttigrisen så jæææævelig sur jeg er nå..

 

som vanlig.. fordi Blizz SUUUUUCKS...

 

skrevet 19:46 -

The Aszune realm has been taken down to resolve an issue with the Eastern Kingdoms continent. The realm to be unavailable for 10 minutes, after which time the realm will be available for use again.

 

We apologise for any inconvenience caused.

 

Nå er klokka 20:34, og den er fortsatt ikke oppe, faen heller, jeg flytter snart realm..

 

/vote rename Aszune to Asszone..

 

ny beskjed 20:27 -

 

This realm is regrettably still unavailable as we work on the issue affecting the Eastern Kingdoms continent.

 

We thank you for your understanding and apologise for any inconvenience caused.

 

oversettelse:

 

"Please go and fuck yourself a little bit"

Lenke til kommentar

Bra progress i guilden. Hakkar, Onyxia og Raggy tatt ned i løpet av tre uker.

Vi bomma litt på siste bossen i AQ 20 i går, han var tøffere enn antatt.

Men uansett alt ser bra ut overal. :)

Får se om jeg får skaffa meg Mageblade i kveld da vi skal til MC.

Magen begynner å komme seg litt nå.

 

Ha en fin dag alle sammen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
allo.. lurer bare på en ting... gikk sm for et par dager siden på gøy, og so droppet "Ravager" første gang eg har sett den.. lurer på en ting.. hvordan får man den til og spinne? skjer av og til, men alldri når eg vill.. litt stiligt at den gjør det:)

 

takk for svar

6909295[/snapback]

 

Når den ''proccer'' (det chance on hit'et) er helt tilfeldig. Men den ''proccer'' x ganger i minuttet tror jeg. Så du kan ikke styre når den skal gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...