Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 hva kan jeg som mage gjøre vs pala med bubble? ice block Ivisible? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 litt rart at mage's spør hvordan de skal klare seg, de har jo 123456 survival buttons, men det er vel slik når man spiller det selv så ser man ikke det andre opplever. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 hva kan jeg som mage gjøre vs pala med bubble? Rive deg i håret. Hvis du er i 1v1 kan du LoSe han og first aide eller spise/drikke om du kommer ut av combat. Eller evocation, såklart. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 No worries. Du vinner uansett. Du spiller jo mage. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Frost mage kanskje ja. Skikkelig mages spiller fire! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Frost mage kanskje ja. Skikkelig mages spiller fire! Ikke i Arena. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nei, Arcane. lol xD ^^ rofl Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Utfallet av en duell mellom en mage og en paladin vil falle i favør av den spilleren som klarer å rulle ansiktet over tastaturet best. Hurr durr. 3 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Frost mage kanskje ja. Skikkelig mages spiller fire! Ikke i Arena. Skal du nå opp mot 2400 og oppover må du gå frost uansett ja. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke nødvendigvis. Skal du gjøre det på den enkle måten, går du frost. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Tol Barad er virkelig elendig designa av blizz. Skjønner virkelig ikke hva dem holder på med. Edit: Skal stå Tol Barad, ikke Baradin Hold. Endret 12. januar 2011 av Big Tone Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tol Barad er virkelig elendig designa av blizz. Skjønner virkelig ikke hva dem holder på med. Edit: Skal stå Tol Barad, ikke Baradin Hold. Umm, den er faktisk veldig bra designa spør du meg, de gjorde en god job med å få hele stedet til å ligne et fengsel. Vent nå litt...det er faktisk ikke umulig å vinne som attacker som folk påstår Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja, det og at hele konseptet suger. Velg én. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er umulig mot et lag som ikke består av munnpustende bakvendt-evulusjonerte tullinger. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jo, egentlig. Vis forsvarende part gjør som de holder på med på min server. Alle i en bunke, alle på samme base. Helt til vi angripper med alle der, da går de til en nye en og kamper. Hele systemet er fucked, for mens angripere må passe på 3 baser samtidig kan forsvarer bare fokusere på en. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Blizzard har designet det slik at det skal være vanskeligere å vinne hvis du angriper, fremfor å tape som forsvarer. Dette fordi i Wintergrasp ble forsvarerene overkjørt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Mhm, og PvE-nerdene tar opp alle plassene for "xD free epix ^^ <3 <3 ;D ;P". Verdenpvp med begrensede plasser. Jeg har lyst til å drepe meg selv hver gang jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan ikke du bare gjennomføre det da, så slipper vi å høre på sytinga Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nei, jeg har en stor liste over personer jeg har planer om å drepe før jeg dør selv, så i mellomtiden får jeg syte. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 På det forrige realmet mitt, Doomhammer, så facerollet horden hele driten og holdt TB konstant helt til multiboxern (10 druider) kom inn. På nye realmen min, Silvermoon, har jeg komt inn 2 ganger. Synes virkelig Blizz burde gjøre noe med TB, for sånn som det er nå er det jo bare latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå