Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Heter Spicywiener jeg. Jobber med salty tittel nå. Beste navnet. Evar.

Synes ikke 2 adjektiv etter hverandre er noe qlt.

Spicywiener i sin helhet er et substantiv, ikke et adjektiv! Blir som å si at chilipølse er et adjektiv.

Nei det synes jeg ikke jeg.

 

Romis: Hvis du skal lage en så avansert guide og ikke bare "bruk auctioneer xD" så gleder jeg meg til guiden din :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

MC er egentlig ikke verdt det, tar for lang tid. En tjener vel 300-400g på et solo clear, noe som fort tar en time på grunn av allt av trash.

Dog, en kan være heldig med drops som en kan selge videre for grei profitt, har selv solgt tailoring pattern for 28slot soulshard bag (Når den var det) for 1000g.

 

Sartharion frister å prøve seg på, men problemet der kan bli den ene minibossen, der en må gjennom en portal når bossen blir immun.

Resten burde være greit å soloe.

 

Magtheridon er verdt det derimot om en har okish tank gear og spiller en class med selvhealing.

Lenke til kommentar

Heter Spicywiener jeg. Jobber med salty tittel nå. Beste navnet. Evar.

Synes ikke 2 adjektiv etter hverandre er noe qlt.

Spicywiener i sin helhet er et substantiv, ikke et adjektiv! Blir som å si at chilipølse er et adjektiv.

Nei det synes jeg ikke jeg.

 

Romis: Hvis du skal lage en så avansert guide og ikke bare "bruk auctioneer xD" så gleder jeg meg til guiden din :)

Så du føler spicywiener beskriver en gjenstand? "Den røde kaka" "Den spicywiener kaka"? Eeerrmmmm? "Den salte kaka" deriomt, fungerer.

Lenke til kommentar

Er en Unholy DK, og han bruker vanligvis å slå meg for øyeblikket. Skylder på mitt 333-våpen.

 

2H eller DW? Tipper han slår deg siden han kan ha 30% av DPSen sin konstant på bossen.

 

SKal gå igjennom PvP, tanking, DPS med Frost 2h, DW, og Unholy 2H på beta med Premade og med main. SKal bli morsommt og se hvor mye bedre mastery har blitt.

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar

Jeg har en viss peiling på alle andre classes enn DK. Jeg har bare bygget opp ett generelt hat mot DK's :p

 

DK er noen horer mot spellcasters og enhance shamans. Jeg har også et hat mot paladins i pvp. Slå dem ned på 10% - Bubble, Slå dem ned på 10% igjen - LoH, osv.

 

Dette skal det bli slutt på når jeg får opp warrior'en min *Mr.Burns gniding med henda*

Lenke til kommentar

Jeg prøver så godt jeg kan om å vite basisen om alle klasser og specs. Ikke alltid like lett, men er rimelig greit å ha den kunnskapen når du leder heroics/raids.

 

Herocis krever da ikke noe, men siden du ikke er så flink så kan jo denne være til noe hjelp :p

 

http://raidcomp.mmo-champion.com/

 

:yes:

Når jeg snakker om basisen, mener jeg ikke hvilke buffs de har med seg, men hvilket gear de skal ha, hvilke stats er best og hvilken rotasjon de bruker. Noe som er basisen for enhver spiller.

Lenke til kommentar

Jeg har en viss peiling på alle andre classes enn DK. Jeg har bare bygget opp ett generelt hat mot DK's :p

 

DK er noen horer mot spellcasters og enhance shamans. Jeg har også et hat mot paladins i pvp. Slå dem ned på 10% - Bubble, Slå dem ned på 10% igjen - LoH, osv.

 

Dette skal det bli slutt på når jeg får opp warrior'en min *Mr.Burns gniding med henda*

 

Hvis du bruker 2 minutter på å få dem ned til 10% fortjener du å tape.

Lenke til kommentar

DK er noen horer mot spellcasters og enhance shamans. Jeg har også et hat mot paladins i pvp. Slå dem ned på 10% - Bubble, Slå dem ned på 10% igjen - LoH, osv.

 

Dette skal det bli slutt på når jeg får opp warrior'en min *Mr.Burns gniding med henda*

 

Haha, jeg spiller paladin. Retri paladin, for den saks skyld og pvp med den er opp og ned :p

Men det er som du sier - bubble på ca 10% og Lay on Hands, da blir iallefall roguekompisen min sur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...