cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Heter Spicywiener jeg. Jobber med salty tittel nå. Beste navnet. Evar. Synes ikke 2 adjektiv etter hverandre er noe qlt. Spicywiener i sin helhet er et substantiv, ikke et adjektiv! Blir som å si at chilipølse er et adjektiv. Nei det synes jeg ikke jeg. Romis: Hvis du skal lage en så avansert guide og ikke bare "bruk auctioneer xD" så gleder jeg meg til guiden din Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hadde kunnet brukt veldig lang tid på den og laget en ordentlig ''pen'' guide i Adobe Reader, men vil ha guiden ut så fort som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 MC er egentlig ikke verdt det, tar for lang tid. En tjener vel 300-400g på et solo clear, noe som fort tar en time på grunn av allt av trash. Dog, en kan være heldig med drops som en kan selge videre for grei profitt, har selv solgt tailoring pattern for 28slot soulshard bag (Når den var det) for 1000g. Sartharion frister å prøve seg på, men problemet der kan bli den ene minibossen, der en må gjennom en portal når bossen blir immun. Resten burde være greit å soloe. Magtheridon er verdt det derimot om en har okish tank gear og spiller en class med selvhealing. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Molten Core er verdt det hvis du har mining, og looter alle mobs. Gir utrolig masse Heart of Fire, og andre items du kan selge for en gigantisk profitt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Heter Spicywiener jeg. Jobber med salty tittel nå. Beste navnet. Evar. Synes ikke 2 adjektiv etter hverandre er noe qlt. Spicywiener i sin helhet er et substantiv, ikke et adjektiv! Blir som å si at chilipølse er et adjektiv. Nei det synes jeg ikke jeg. Romis: Hvis du skal lage en så avansert guide og ikke bare "bruk auctioneer xD" så gleder jeg meg til guiden din Så du føler spicywiener beskriver en gjenstand? "Den røde kaka" "Den spicywiener kaka"? Eeerrmmmm? "Den salte kaka" deriomt, fungerer. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ligger og kjemper om førsteplass med en DK og Hunter for tiden. Får se hvordan nerfene våre påvirker DPS-racet vårt. Tror du vill se Frost DKer lengre ned på AOE Fights, er enda usikker på hvordan Unholy DK ender opp med ny mastry, tror dem vill ligge på det samme. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Er en Unholy DK, og han bruker vanligvis å slå meg for øyeblikket. Skylder på mitt 333-våpen. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Er en Unholy DK, og han bruker vanligvis å slå meg for øyeblikket. Skylder på mitt 333-våpen. 2H eller DW? Tipper han slår deg siden han kan ha 30% av DPSen sin konstant på bossen. SKal gå igjennom PvP, tanking, DPS med Frost 2h, DW, og Unholy 2H på beta med Premade og med main. SKal bli morsommt og se hvor mye bedre mastery har blitt. Endret 12. januar 2011 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 2H selvsagt. Joda, han har petten sin der, men ikke glem at 50% av DPSen min er dots som ticker unna. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 2H selvsagt. Joda, han har petten sin der, men ikke glem at 50% av DPSen min er dots som ticker unna. doh, jeg er dårlig på alle andre klasser enn dk..... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har en viss peiling på alle andre classes enn DK. Jeg har bare bygget opp ett generelt hat mot DK's Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg prøver så godt jeg kan om å vite basisen om alle klasser og specs. Ikke alltid like lett, men er rimelig greit å ha den kunnskapen når du leder heroics/raids. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg prøver så godt jeg kan om å vite basisen om alle klasser og specs. Ikke alltid like lett, men er rimelig greit å ha den kunnskapen når du leder heroics/raids. Herocis krever da ikke noe, men siden du ikke er så flink så kan jo denne være til noe hjelp http://raidcomp.mmo-champion.com/ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er ganske greit å ha i bakhodet i raids og slikt, jeg prøver samtidig og plukke opp litt av historien til de forskjellige classene. Lorewhore Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har en viss peiling på alle andre classes enn DK. Jeg har bare bygget opp ett generelt hat mot DK's DK er noen horer mot spellcasters og enhance shamans. Jeg har også et hat mot paladins i pvp. Slå dem ned på 10% - Bubble, Slå dem ned på 10% igjen - LoH, osv. Dette skal det bli slutt på når jeg får opp warrior'en min *Mr.Burns gniding med henda* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg prøver så godt jeg kan om å vite basisen om alle klasser og specs. Ikke alltid like lett, men er rimelig greit å ha den kunnskapen når du leder heroics/raids. Herocis krever da ikke noe, men siden du ikke er så flink så kan jo denne være til noe hjelp http://raidcomp.mmo-champion.com/ Når jeg snakker om basisen, mener jeg ikke hvilke buffs de har med seg, men hvilket gear de skal ha, hvilke stats er best og hvilken rotasjon de bruker. Noe som er basisen for enhver spiller. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har en viss peiling på alle andre classes enn DK. Jeg har bare bygget opp ett generelt hat mot DK's DK er noen horer mot spellcasters og enhance shamans. Jeg har også et hat mot paladins i pvp. Slå dem ned på 10% - Bubble, Slå dem ned på 10% igjen - LoH, osv. Dette skal det bli slutt på når jeg får opp warrior'en min *Mr.Burns gniding med henda* Hvis du bruker 2 minutter på å få dem ned til 10% fortjener du å tape. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 DK er noen horer mot spellcasters og enhance shamans. Jeg har også et hat mot paladins i pvp. Slå dem ned på 10% - Bubble, Slå dem ned på 10% igjen - LoH, osv. Dette skal det bli slutt på når jeg får opp warrior'en min *Mr.Burns gniding med henda* Haha, jeg spiller paladin. Retri paladin, for den saks skyld og pvp med den er opp og ned Men det er som du sier - bubble på ca 10% og Lay on Hands, da blir iallefall roguekompisen min sur. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Litt leit at det ikke går å bruke LoH etter bubble da. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det funker ikke nei. Er vel litt veldig glad for det egentlig, men bubble er hore uansett. Helt til jeg får "Shattering Throw". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå