Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Dere suger alle på navngivning uansett. :p

 

Min navngiving er genial. Min første character til level 80 heter Arotes, så lagde jeg en hunter som heter Karotes, deretter en DK som heter Tarotes (mainen min). Også har jeg to lowbies som heter Varotes og Zarotes :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Blir thunderfury på meg så fort jeg er hjemme, trenger bare å soloe Molten Core så jeg har Essencen fra Ragnaros.

Og så blir det vel en clear av Magtheridon også, greit gull der.

 

Noe som vet om det er mulig å skippe førstebossen i Gruuls Lair? Den kan være litt smålig hard å ta solo på grunn av healeren.

Lenke til kommentar

Blir thunderfury på meg så fort jeg er hjemme, trenger bare å soloe Molten Core så jeg har Essencen fra Ragnaros.

Og så blir det vel en clear av Magtheridon også, greit gull der.

 

Noe som vet om det er mulig å skippe førstebossen i Gruuls Lair? Den kan være litt smålig hard å ta solo på grunn av healeren.

 

For å kunne komme til Gruul sitt kammer må du drepe den første bossen. Det er en treport som står mellom førstebossen og inngangen til Gruul.

 

Tjener du bra penger på Magtheridon? Tror du det er mulig for en shadow priest å klare?

 

Salty Choclatbawls.

<Suck on them>

 

:thumbup:

 

Choclat? Sikker på at du ikke mener Chocolate?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Blir thunderfury på meg så fort jeg er hjemme, trenger bare å soloe Molten Core så jeg har Essencen fra Ragnaros.

Og så blir det vel en clear av Magtheridon også, greit gull der.

 

Noe som vet om det er mulig å skippe førstebossen i Gruuls Lair? Den kan være litt smålig hard å ta solo på grunn av healeren.

 

For å kunne komme til Gruul sitt kammer må du drepe den første bossen. Det er en treport som står mellom førstebossen og inngangen til Gruul.

 

Tjener du bra penger på Magtheridon? Tror du det er mulig for en shadow priest å klare?

 

Magtheridon er egnetlig ganske letttjente penger for meg, tar ca. 15 min å cleare alt sammen, og han dropper ca. 520g med drops som en kan vendore.

Kan bli vanskelig å ta som en shadowpriest tenker jeg, da en må ha ok selvhealing. Jeg gjør han som dk tank, regner med at prot paladins vil gjøre det like lett.

Lenke til kommentar

Hvor mye peng tjener man på Molten Core solo run? Spør fordi atte jeg lurer på om jeg kan tjene nok til å dekke alle utgifter kun ved å soloe gammal drit fremfor å faktisk måtte gjøre noe på ah osv :p

 

Les heller min guide når jeg blir ferdig med den. Kommer til å ta for seg masse forskjellige måter å tjene penger på, inkludert å soloe raid instancer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...