Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dere suger alle på navngivning uansett. Min navngiving er genial. Min første character til level 80 heter Arotes, så lagde jeg en hunter som heter Karotes, deretter en DK som heter Tarotes (mainen min). Også har jeg to lowbies som heter Varotes og Zarotes Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Alle mine karakterer har unike navn Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Heter Spicywiener jeg. Jobber med salty tittel nå. Beste navnet. Evar. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Noen som vil at jeg skal lage en guide til å tjene penger? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kjør på. Alltid noen som liker slikt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Får vel sette meg til og lage en senere i dag. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Heter Spicywiener jeg. Jobber med salty tittel nå. Beste navnet. Evar. Synes ikke 2 adjektiv etter hverandre er noe qlt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Salty kebab eller salty crisps er bedre. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg liker Cylitri, jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Salty Choclatbawls. <Suck on them> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Blir thunderfury på meg så fort jeg er hjemme, trenger bare å soloe Molten Core så jeg har Essencen fra Ragnaros. Og så blir det vel en clear av Magtheridon også, greit gull der. Noe som vet om det er mulig å skippe førstebossen i Gruuls Lair? Den kan være litt smålig hard å ta solo på grunn av healeren. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Blir thunderfury på meg så fort jeg er hjemme, trenger bare å soloe Molten Core så jeg har Essencen fra Ragnaros. Og så blir det vel en clear av Magtheridon også, greit gull der. Noe som vet om det er mulig å skippe førstebossen i Gruuls Lair? Den kan være litt smålig hard å ta solo på grunn av healeren. For å kunne komme til Gruul sitt kammer må du drepe den første bossen. Det er en treport som står mellom førstebossen og inngangen til Gruul. Tjener du bra penger på Magtheridon? Tror du det er mulig for en shadow priest å klare? Salty Choclatbawls. <Suck on them> Choclat? Sikker på at du ikke mener Chocolate? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Salty kebab eller salty crisps er bedre. En kompis av meg har Salty Herrekesam Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Salty kebab eller salty crisps er bedre. En kompis av meg har Salty Herrekesam Er mange ting man kan hete, men har så dårlig fantasi så kommer aldri på sånne ting. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Choclat? Sikker på at du ikke mener Chocolate? Choclat er kortere enn Chocolate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Blir thunderfury på meg så fort jeg er hjemme, trenger bare å soloe Molten Core så jeg har Essencen fra Ragnaros. Og så blir det vel en clear av Magtheridon også, greit gull der. Noe som vet om det er mulig å skippe førstebossen i Gruuls Lair? Den kan være litt smålig hard å ta solo på grunn av healeren. For å kunne komme til Gruul sitt kammer må du drepe den første bossen. Det er en treport som står mellom førstebossen og inngangen til Gruul. Tjener du bra penger på Magtheridon? Tror du det er mulig for en shadow priest å klare? Magtheridon er egnetlig ganske letttjente penger for meg, tar ca. 15 min å cleare alt sammen, og han dropper ca. 520g med drops som en kan vendore. Kan bli vanskelig å ta som en shadowpriest tenker jeg, da en må ha ok selvhealing. Jeg gjør han som dk tank, regner med at prot paladins vil gjøre det like lett. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvor mye peng tjener man på Molten Core solo run? Spør fordi atte jeg lurer på om jeg kan tjene nok til å dekke alle utgifter kun ved å soloe gammal drit fremfor å faktisk måtte gjøre noe på ah osv Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hva med disc med skjold og renew hele tiden? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Heter Spicywiener jeg. Jobber med salty tittel nå. Beste navnet. Evar. Synes ikke 2 adjektiv etter hverandre er noe qlt. Spicywiener i sin helhet er et substantiv, ikke et adjektiv! Blir som å si at chilipølse er et adjektiv. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvor mye peng tjener man på Molten Core solo run? Spør fordi atte jeg lurer på om jeg kan tjene nok til å dekke alle utgifter kun ved å soloe gammal drit fremfor å faktisk måtte gjøre noe på ah osv Les heller min guide når jeg blir ferdig med den. Kommer til å ta for seg masse forskjellige måter å tjene penger på, inkludert å soloe raid instancer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå