aarolilja Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 kan noen gi tips til cooldown monitor? trenger ikke noe avansert raid-verktøy. vil bare vite når evocation er klart. :-P Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Snille GM's Fikk tilbake en spesiell mount jeg på en eller annen måte mistet eller slettet for en stund siden. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nåja, jeg har alltid syntes heroics har vært moro å gjøre jeg, uansett om jeg trenger noe der inne eller ikke. Si meg, har du begynt å henge litt på DKDKD Forums eller er det bare jeg som blir gal ? De offisielle forumene? Joda, jeg poster der. Har en DK-tank jeg spiller. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nåja, jeg har alltid syntes heroics har vært moro å gjøre jeg, uansett om jeg trenger noe der inne eller ikke. Si meg, har du begynt å henge litt på DKDKD Forums eller er det bare jeg som blir gal ? De offisielle forumene? Joda, jeg poster der. Har en DK-tank jeg spiller. BTW; Poste koder til folk som alt ikke kan noe om klassen sin hjelper lite Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det var ment mer som en hjelp om noen følte for å skrive en simulator Kjedet meg på jobb Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Snille GM's Fikk tilbake en spesiell mount jeg på en eller annen måte mistet eller slettet for en stund siden. Nysgjerrig. Hvilken mount? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det var ment mer som en hjelp om noen følte for å skrive en simulator Kjedet meg på jobb trengs ikke. DPS: http://elitistjerks.com/f72/t50274-kahories_dk_simulator_2_0_beta_including_cataclysm/ Tanks (beta) http://elitistjerks.com/f72/t110102-blood_dk_endgame_tanking_4_x/ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Forandrer ikke faktum at det var null å gjøre på jobb Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Forandrer ikke faktum at det var null å gjøre på jobb Du er ikke særlig genial med navn, eller hva Selectable ;P? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skjønner ikke hvorfor man absolutt skal ha masse fengende og fete navn på karakterene sine. Alle mine har samme ending. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skjønner ikke hvorfor man absolutt skal ha masse fengende og fete navn på karakterene sine. Alle mine har samme ending. Sett mitt navn? Mortenius Morten - ius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skjer med unødvendig bashing Juletre? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, ikke kritiser noe som helst for det er personangrep. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Dere suger alle på navngivning uansett. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Brukte noen timer på navnet mitt Men litt serr, mener ikke å bashe folk her, men tipper det er noe med hvordan jeg skriver ting. Ble nemlig litt styr med meg og no overlegen/arrogant oppførsel i guilden også. Har selv ikke en anelse hvordan folk tror det Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Dere suger alle på navngivning uansett. Hei du pass deg, navnene på mine karakterer er ultrasupre. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Dere suger alle på navngivning uansett. Nei, jeg er best. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Dere suger alle på navngivning uansett. Nei, jeg er best. Du kopierte navnet til min 15 mage på Saurfang Og jammen meg så skrev du det feil første gangen også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå