Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Stamina number forandra seg også fra lvl 80-85 fra 1 stam = 10 hp (tror jeg) til 1 stam = 14 HP. Godt nok ? Nesten. Alle får 14 HP fra 1 Stamina nå. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Crit Noen spes grunn? Er ikke haste å foretrekke pga cobra shot og rotation? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Stamina number forandra seg også fra lvl 80-85 fra 1 stam = 10 hp (tror jeg) til 1 stam = 14 HP. Godt nok ? Nesten. Alle får 14 HP fra 1 Stamina nå. Det jeg skrev? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvorfor i alle dager skulle de gidde å patche inn classbalance på lavere levler en 85? Fordi de allerede har gjort det opp til flere ganger? Du kan prøve å følge litt med før du begynner å svare tullete, det hjelper overhodet ingen når du kommer med feilinformasjon og arrogante uttalelser som ikke stemmer. I DK-ene sitt tilfelle er det ikke klassen som er ubalansert, men gearet man har når man er ferdig med Ebon Hold-questene. Linke patchnotes om du faktisk forventer at folk skal tro på deg før du begynner å kalle folk tullete. Slenge ut en påstand og bruke det som grunn til å skrive dritt det liker vi ikke 3.0 er LK, da et 4.0 Cata. i 4.0.1 hadde mage,warrs osv class balanse i lvl 80. Stamina number forandra seg også fra lvl 80-85 fra 1 stam = 10 hp (tror jeg) til 1 stam = 14 HP. Godt nok ? Det er forandringer myntet på makslevel. Jeg ber om spesifikke forandringer som kun var for å endre balanse på lavere nivå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Stamina number forandra seg også fra lvl 80-85 fra 1 stam = 10 hp (tror jeg) til 1 stam = 14 HP. Godt nok ? Nesten. Alle får 14 HP fra 1 Stamina nå. Det jeg skrev? Nei, du skrev at du får 14 HP fra level 80 til 85. 14 HP fra Stamina gjelder alle levels. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det var en tråd på wow-europe, men den har forsvunnet etter battle.net-endringene. Alt jeg kan gi deg er en post Ghostcrawler kom med et par dager tidligere. We are going to spend some effort adjusting numbers for 1-80. It's not as big a priority as 85 because frankly, more players care about balance at 85 than they do lower level balance. As some folks have pointed out, inexperienced players almost by definition, don't place a premium on balance, and experienced players tend to not worry about balance much until they're at max level since things are changing so quickly. Rather than adjusting everything independently, we tend to focus on max level and then work backwards from there. It doesn't help to nerf say rogue damage by 5% from level 1-60 if we then find we also need to nerf it at level 85 and then buff the 1-60 numbers to compensate. There is some goofy stuff going on at lower level, but we'll get it all straightened out. After spending so much effort revamping the old zones and quests, we don't want the leveling experience to be an odd one. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 plus http://blue.mmo-champion.com/topic/22507/low-level-bgs-have-been-destroyed Selve posten der low-lvl ambush ble endret finner jeg ikke. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Balansen på lavere levels er vel også endret når de forskjellige spellsene blir tilgjengelige - typisk for druids så blir nourish nå flyttet ned til lav-level, mens HT flyttes opp til outlands-nivå? Så vidt jeg husker Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 The damage and healing done by players from levels 1-79 has been retuned, with the base points of almost all spells and abilities reduced. This was done to bring combat times at low levels to a more reasonable length. For most abilities that deal weapon damage, the weapon damage percent now rises per level until level 80, and starts at a lower percent. Jeg vinner. http://us.battle.net/wow/en/blog/1214741 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det er i US da. Vi er i Europa. 1 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 The damage and healing done by players from levels 1-79 has been retuned, with the base points of almost all spells and abilities reduced. This was done to bring combat times at low levels to a more reasonable length. For most abilities that deal weapon damage, the weapon damage percent now rises per level until level 80, and starts at a lower percent. Jeg vinner. http://us.battle.net/wow/en/blog/1214741 Forandringer for å endre PvE til å gå raskere det der. Ikke spesifikke forandringer for å gjøre PvP mer balansert, som var den originale problemstillingen. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 The damage and healing done by players from levels 1-79 has been retuned, with the base points of almost all spells and abilities reduced. This was done to bring combat times at low levels to a more reasonable length. For most abilities that deal weapon damage, the weapon damage percent now rises per level until level 80, and starts at a lower percent. Jeg vinner. http://us.battle.net/wow/en/blog/1214741 Forandringer for å endre PvE til å gå raskere det der. Ikke spesifikke forandringer for å gjøre PvP mer balansert, som var den originale problemstillingen. Ja, pve er så mye lettere når man healer mindre og gjør mindre skade! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har du prøv å spille pve etter Cataclysm i det heletatt? Ting dør så fort at det nesten ikke er interessant Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Sånn går det når du spiller fem accounts på en gang. Forandringer for å endre PvE til å gå raskere det der. Ikke spesifikke forandringer for å gjøre PvP mer balansert, som var den originale problemstillingen. Ignorer min sarkastiske kommentar, få PvE til å gå raskere? Er du hjernedød? Endret 11. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har du prøv å spille pve etter Cataclysm i det heletatt? Ting dør så fort at det nesten ikke er interessant Synes det går for treigt, jeg. Har riktignok bare gjort 3 heroics men faen mobsene brukte litt tid på å dø. Kan kanskje ha noe med dpsen å gjøre. Hvor mye dps bør man gjøre når man er heroic gearet for tiden? Jeg er blood (tank) og gjorde cirka 9k, det gjorde de fleste andre også (dog det var total i instansen, aner ikke hva de hadde singletarget) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det er meningen at ting i heroics skal ta lang tid. Det er snakk om de som ikke har nådd 80 ennå. Alle de nivåene under. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 "Etter Cataclysm" tolker jeg som.. vel "Etter Cataclysm". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Etter Cataclysm som i, etter 4.0.3 patchen, ikke etter level 80. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Merkelig. Så PvE pre max-level har vært interessant før? Da jeg levlet warlocken min ønsket jeg alltid et encounter der jeg kom lenger enn tre spells inn i rotasjonen. Det skjedde aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå