Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i alle dager skulle de gidde å patche inn classbalance på lavere levler en 85?

 

Fordi de allerede har gjort det opp til flere ganger? Du kan prøve å følge litt med før du begynner å svare tullete, det hjelper overhodet ingen når du kommer med feilinformasjon og arrogante uttalelser som ikke stemmer. I DK-ene sitt tilfelle er det ikke klassen som er ubalansert, men gearet man har når man er ferdig med Ebon Hold-questene.

 

Linke patchnotes om du faktisk forventer at folk skal tro på deg før du begynner å kalle folk tullete. Slenge ut en påstand og bruke det som grunn til å skrive dritt det liker vi ikke :)

 

3.0 er LK, da et 4.0 Cata. i 4.0.1 hadde mage,warrs osv class balanse i lvl 80. Stamina number forandra seg også fra lvl 80-85 fra 1 stam = 10 hp (tror jeg) til 1 stam = 14 HP.

 

Godt nok :whistle: ?

 

Det er forandringer myntet på makslevel. Jeg ber om spesifikke forandringer som kun var for å endre balanse på lavere nivå.

Lenke til kommentar

Det var en tråd på wow-europe, men den har forsvunnet etter battle.net-endringene. Alt jeg kan gi deg er en post Ghostcrawler kom med et par dager tidligere.

 

We are going to spend some effort adjusting numbers for 1-80. It's not as big a priority as 85 because frankly, more players care about balance at 85 than they do lower level balance. As some folks have pointed out, inexperienced players almost by definition, don't place a premium on balance, and experienced players tend to not worry about balance much until they're at max level since things are changing so quickly.

 

Rather than adjusting everything independently, we tend to focus on max level and then work backwards from there. It doesn't help to nerf say rogue damage by 5% from level 1-60 if we then find we also need to nerf it at level 85 and then buff the 1-60 numbers to compensate.

 

There is some goofy stuff going on at lower level, but we'll get it all straightened out. After spending so much effort revamping the old zones and quests, we don't want the leveling experience to be an odd one.

 

Lenke til kommentar
The damage and healing done by players from levels 1-79 has been retuned, with the base points of almost all spells and abilities reduced. This was done to bring combat times at low levels to a more reasonable length. For most abilities that deal weapon damage, the weapon damage percent now rises per level until level 80, and starts at a lower percent.

 

Jeg vinner.

 

http://us.battle.net/wow/en/blog/1214741

  • Liker 1
Lenke til kommentar
The damage and healing done by players from levels 1-79 has been retuned, with the base points of almost all spells and abilities reduced. This was done to bring combat times at low levels to a more reasonable length. For most abilities that deal weapon damage, the weapon damage percent now rises per level until level 80, and starts at a lower percent.

 

Jeg vinner.

 

http://us.battle.net/wow/en/blog/1214741

 

Forandringer for å endre PvE til å gå raskere det der. Ikke spesifikke forandringer for å gjøre PvP mer balansert, som var den originale problemstillingen.

Lenke til kommentar
The damage and healing done by players from levels 1-79 has been retuned, with the base points of almost all spells and abilities reduced. This was done to bring combat times at low levels to a more reasonable length. For most abilities that deal weapon damage, the weapon damage percent now rises per level until level 80, and starts at a lower percent.

 

Jeg vinner.

 

http://us.battle.net/wow/en/blog/1214741

 

Forandringer for å endre PvE til å gå raskere det der. Ikke spesifikke forandringer for å gjøre PvP mer balansert, som var den originale problemstillingen.

 

Ja, pve er så mye lettere når man healer mindre og gjør mindre skade!

Lenke til kommentar

Sånn går det når du spiller fem accounts på en gang.

 

Forandringer for å endre PvE til å gå raskere det der. Ikke spesifikke forandringer for å gjøre PvP mer balansert, som var den originale problemstillingen.

 

Ignorer min sarkastiske kommentar, få PvE til å gå raskere? Er du hjernedød?

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Har du prøv å spille pve etter Cataclysm i det heletatt? Ting dør så fort at det nesten ikke er interessant

Synes det går for treigt, jeg. Har riktignok bare gjort 3 heroics men faen mobsene brukte litt tid på å dø. Kan kanskje ha noe med dpsen å gjøre. Hvor mye dps bør man gjøre når man er heroic gearet for tiden? Jeg er blood (tank) og gjorde cirka 9k, det gjorde de fleste andre også :p (dog det var total i instansen, aner ikke hva de hadde singletarget)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...