John Keats Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvorfor i alle dager skulle de gidde å patche inn classbalance på lavere levler en 85? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det var det, ja. Jeg visste det kom til å bli mange DK's i bg etter at jeg dinget 55, men er fryktelig irriterende å måte på Dkdkloldk, dkarthasdk, dkawesomedk og alle hopper på deg samtidig. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Så hold deg unna BG da ... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Går greit nå som jeg er 59. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Made my day!! Endret 10. januar 2011 av maikzor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Kinda gammal, alle som har spilt wow i noen mnd har sett den der Finner mye annet artig her, though. EDIT: Åpenbart ikke, rest my case. Endret 10. januar 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvorfor i alle dager skulle de gidde å patche inn classbalance på lavere levler en 85? Av samme grunn som at de nerfet roguer under 80 (i wotlk) Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har planer om å leave guilden min og lurer på om noen vet at man beholder leveling gearet? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hm, kjøpte nettopp en epic ilvl 359-ring fra AH for 11g. Er vel en 13-14k gull tjent på et tastetrykk det der? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Han som solgte den der hadde nok tre nuller for lite, ja ... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Andre som kræsjer tilfeldig i Ogrimmar? Får memory error, skjer helt random : p Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 lvl 60 på warrior'n nå. Tror jeg klarer målet med og nå 85 innen uka er omme. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvorfor i alle dager skulle de gidde å patche inn classbalance på lavere levler en 85? Fordi de allerede har gjort det opp til flere ganger? Du kan prøve å følge litt med før du begynner å svare tullete, det hjelper overhodet ingen når du kommer med feilinformasjon og arrogante uttalelser som ikke stemmer. I DK-ene sitt tilfelle er det ikke klassen som er ubalansert, men gearet man har når man er ferdig med Ebon Hold-questene. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) er BWL KUN heroic nå? prøver å få tak i Goblin's Guide to Elementium, kjipt om det bare kan gjøres som lvl 85. satte instance settings til 5mann - 10- 20- 25 heroic og vanlig. men nekta å la meg komme inn! og ja, jeg er attuned. EDIT: fant ut jeg måtte bare trykke "o" og enable raid. kjipt å være noob Endret 11. januar 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kinda gammal, alle som har spilt wow i noen mnd har sett den der Finner mye annet artig her, though. EDIT: Åpenbart ikke, rest my case. Ja, sikkert gammel men trakk på smilebåndet da jeg kom over den på wowbash, som du linka til ;P Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Hvorfor i alle dager skulle de gidde å patche inn classbalance på lavere levler en 85? Fordi de allerede har gjort det opp til flere ganger? Du kan prøve å følge litt med før du begynner å svare tullete, det hjelper overhodet ingen når du kommer med feilinformasjon og arrogante uttalelser som ikke stemmer. I DK-ene sitt tilfelle er det ikke klassen som er ubalansert, men gearet man har når man er ferdig med Ebon Hold-questene. Linke patchnotes om du faktisk forventer at folk skal tro på deg før du begynner å kalle folk tullete. Slenge ut en påstand og bruke det som grunn til å skrive dritt det liker vi ikke Endret 11. januar 2011 av Detectable Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hm, kjøpte nettopp en epic ilvl 359-ring fra AH for 11g. Er vel en 13-14k gull tjent på et tastetrykk det der? Heldig grisen Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvorfor i alle dager skulle de gidde å patche inn classbalance på lavere levler en 85? Fordi de allerede har gjort det opp til flere ganger? Du kan prøve å følge litt med før du begynner å svare tullete, det hjelper overhodet ingen når du kommer med feilinformasjon og arrogante uttalelser som ikke stemmer. I DK-ene sitt tilfelle er det ikke klassen som er ubalansert, men gearet man har når man er ferdig med Ebon Hold-questene. Linke patchnotes om du faktisk forventer at folk skal tro på deg før du begynner å kalle folk tullete. Slenge ut en påstand og bruke det som grunn til å skrive dritt det liker vi ikke 3.0 er LK, da et 4.0 Cata. i 4.0.1 hadde mage,warrs osv class balanse i lvl 80. Stamina number forandra seg også fra lvl 80-85 fra 1 stam = 10 hp (tror jeg) til 1 stam = 14 HP. Godt nok ? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvilke stats burde jeg foretrekke som Troll Sv Hunter i PvE? Haste, crit, eller mastery? Hit er jeg cappa på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå