Romis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 3k quest achievement fikk jeg vel 2 år sia. Jeg har 11 dager played time på den her. Sitter akkurat nå med rett under 2,000 quests. Har hatt 3x lvl 80'er og 6 lvl 70'er siden WoW kom ut, så jeg tror nok jeg har for lengst passert 3,000 quests. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva er anbefalt ilevel I raid? Vi gikk inn med avg 346 I BD, og hadde ikke sjangs. Er det bare problemer med taktikken som var problemet? Vi gikk inn og drepte flere bosser på 25 mann med sub-heroic gear to dager etter release i min guild, så med riktig strats er det mulig. Men det skal sies at nå som vi begynner å nærme oss full epic alle mann går det betydlig lettere Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva er anbefalt ilevel I raid? Vi gikk inn med avg 346 I BD, og hadde ikke sjangs. Er det bare problemer med taktikken som var problemet? Vi gikk inn og drepte flere bosser på 25 mann med sub-heroic gear to dager etter release i min guild, så med riktig strats er det mulig. Men det skal sies at nå som vi begynner å nærme oss full epic alle mann går det betydlig lettere Har aldri vært i en sukksesfull raiding guild, har gear og tid til det, men det er aldri noen som vil ta inn personer under 18 år. Har en venn som var med i Ensidia i 8 måneder, og han likte seg veldig godt der, og en lignende guild hadde vært utrolig gøy å vært med i. Elsker raiding, og elsker å progressere gjennom et raid over tid, og bygge karakteren din. Får vel bare takke meg til med å pugge Raids nå i starten av WoW og heller være tre skritt bak alle andre som jeg alltid har vært. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Min guild har en raidende 14-åring. Eller, han har vel blitt 15 år nåda, men vi har hatt flere folk som startet som 12-13-åringer, og nå er "voksne". Joda, det finnes guilds som tar inn folk på et lavere nivå. *edit* Vi tok jo inn Petter, så standarden vår er rimelig lav. Endret 10. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har aldri vært i en sukksesfull raiding guild, har gear og tid til det, men det er aldri noen som vil ta inn personer under 18 år. Har en venn som var med i Ensidia i 8 måneder, og han likte seg veldig godt der, og en lignende guild hadde vært utrolig gøy å vært med i. Elsker raiding, og elsker å progressere gjennom et raid over tid, og bygge karakteren din. Får vel bare takke meg til med å pugge Raids nå i starten av WoW og heller være tre skritt bak alle andre som jeg alltid har vært. Hvilken klasse spiller du, og hvilken server? Vi søker støtt etter folk... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Min guild har en raidende 14-åring. Eller, han har vel blitt 15 år nåda, men vi har hatt flere folk som startet som 12-13-åringer, og nå er "voksne". Joda, det finnes guilds som tar inn folk på et lavere nivå. *edit* Vi tok jo inn Petter, så standarden vår er rimelig lav. Takk for den Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Du er en hardbarka kar, så du tåler litt erting. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har aldri vært i en sukksesfull raiding guild, har gear og tid til det, men det er aldri noen som vil ta inn personer under 18 år. Har en venn som var med i Ensidia i 8 måneder, og han likte seg veldig godt der, og en lignende guild hadde vært utrolig gøy å vært med i. Elsker raiding, og elsker å progressere gjennom et raid over tid, og bygge karakteren din. Får vel bare takke meg til med å pugge Raids nå i starten av WoW og heller være tre skritt bak alle andre som jeg alltid har vært. Hvilken klasse spiller du, og hvilken server? Vi søker støtt etter folk... Kan starte fra begynnelsen. Spillte en hunter fram til 70. Spillte deretter en Paladin, Shaman, Druid og Warlock fram til 80. Paladinen, Druiden og Warlocken levlet jeg fram til 80, og levlet deretter en mage til lvl 70. Startet på nytt nå med en lvl 85 Priest og holder på med en 85 druid. Har eid 3 accounter i min tid og har spillt siden Mars 2006. Spiller på Aerie Peak (PvE server) og spiller en Undead Discipline Priest med underspecc Shadow. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Du er en hardbarka kar, så du tåler litt erting. NEI! Nå skal jeg hjem og gråte. btw: hvor er du om dagen? jeg trenger hc på warrioren tenker at jeg må tanke litt snart Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg er diverse plasser. Har nettopp fullført Divinity 2, så tenkte jeg skulle fullføre det en gang til med 100% min/maxing. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kan starte fra begynnelsen. Spillte en hunter fram til 70. Spillte deretter en Paladin, Shaman, Druid og Warlock fram til 80. Paladinen, Druiden og Warlocken levlet jeg fram til 80, og levlet deretter en mage til lvl 70. Startet på nytt nå med en lvl 85 Priest og holder på med en 85 druid. Har eid 3 accounter i min tid og har spillt siden Mars 2006. Spiller på Aerie Peak (PvE server) og spiller en Undead Discipline Priest med underspecc Shadow. Aha, da har du god klasse erfaring. Ikke dumt Jeg spiller i et helskandinavisk guild, hvor 75-80% er svenske og resten en blanding av dansk og norsk. Så vi snakker moderspråket, som er ganske behaglig. Du får ta en titt om du er hypp; www.postalguild.com Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kan starte fra begynnelsen. Spillte en hunter fram til 70. Spillte deretter en Paladin, Shaman, Druid og Warlock fram til 80. Paladinen, Druiden og Warlocken levlet jeg fram til 80, og levlet deretter en mage til lvl 70. Startet på nytt nå med en lvl 85 Priest og holder på med en 85 druid. Har eid 3 accounter i min tid og har spillt siden Mars 2006. Spiller på Aerie Peak (PvE server) og spiller en Undead Discipline Priest med underspecc Shadow. Aha, da har du god klasse erfaring. Ikke dumt Jeg spiller i et helskandinavisk guild, hvor 75-80% er svenske og resten en blanding av dansk og norsk. Så vi snakker moderspråket, som er ganske behaglig. Du får ta en titt om du er hypp; www.postalguild.com Det eneste problemet er at det er på en annen serveren enn min. Har spillt på denne siden 2006 og å bytte server ville blitt veldig rart for meg, har også alle vennene mine på denne serveren. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Kan starte fra begynnelsen. Spillte en hunter fram til 70. Spillte deretter en Paladin, Shaman, Druid og Warlock fram til 80. Paladinen, Druiden og Warlocken levlet jeg fram til 80, og levlet deretter en mage til lvl 70. Startet på nytt nå med en lvl 85 Priest og holder på med en 85 druid. Har eid 3 accounter i min tid og har spillt siden Mars 2006. Spiller på Aerie Peak (PvE server) og spiller en Undead Discipline Priest med underspecc Shadow. Aha, da har du god klasse erfaring. Ikke dumt Jeg spiller i et helskandinavisk guild, hvor 75-80% er svenske og resten en blanding av dansk og norsk. Så vi snakker moderspråket, som er ganske behaglig. Du får ta en titt om du er hypp; www.postalguild.com Pluss at halvparten av folka som er der kommer fra Evje (De Norske) Endret 10. januar 2011 av Petter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det eneste problemet er at det er på en annen serveren enn min. Har spillt på denne siden 2006 og å bytte server ville blitt veldig rart for meg, har også alle vennene mine på denne serveren. Skikkelige venner har du på RealID. Nye "venner" kan du kjapt skaffe deg på andre servere. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det eneste problemet er at det er på en annen serveren enn min. Har spillt på denne siden 2006 og å bytte server ville blitt veldig rart for meg, har også alle vennene mine på denne serveren. Skikkelige venner har du på RealID. Nye "venner" kan du kjapt skaffe deg på andre servere. Har 2 venner utenfor RealID. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kan starte fra begynnelsen. Spillte en hunter fram til 70. Spillte deretter en Paladin, Shaman, Druid og Warlock fram til 80. Paladinen, Druiden og Warlocken levlet jeg fram til 80, og levlet deretter en mage til lvl 70. Startet på nytt nå med en lvl 85 Priest og holder på med en 85 druid. Har eid 3 accounter i min tid og har spillt siden Mars 2006. Spiller på Aerie Peak (PvE server) og spiller en Undead Discipline Priest med underspecc Shadow. Aha, da har du god klasse erfaring. Ikke dumt Jeg spiller i et helskandinavisk guild, hvor 75-80% er svenske og resten en blanding av dansk og norsk. Så vi snakker moderspråket, som er ganske behaglig. Du får ta en titt om du er hypp; www.postalguild.com Det eneste problemet er at det er på en annen serveren enn min. Har spillt på denne siden 2006 og å bytte server ville blitt veldig rart for meg, har også alle vennene mine på denne serveren. Venner må ofres om du vil bli en suksessfull WoW spiller. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Pluss at halvparten av folka som er der kommer fra Evje (De Norske) Haha, jau Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Da sier du at "guys, I'm changing servers for a guild, could I add you to RealID so I can still talk to you guys?" Venner må ofres om du vil bli en suksessfull WoW spiller. Folk du spiller med i guilds og slikt ville ikke jeg kalt for "venner" sånn løst. Man er ikke skikkelige venner før man har lyst til å holde på med non-WoW-ting sammen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er venner forde, bare annen type venner, cyber-friends Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nerfbat på DK snart håper jeg. Iallefall i de lavere levlene. Var ikke særlig gøy å være rogue i BG mot 5 andre DK's Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå