Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah. Enkelte ganger er jeg så glad jeg har børti pimpete chars. Gjør quester i Felwood med shamanen min (55 for øyeblikket), rir forbi en rogue som backstabber meg for fuck all, jeg fortsetter å ri mot Deadwood village. Han mounter og får hjelp fra en 57 warlock som deathcoiler meg. Jaja, jeg rir videre, kanskje de sliter seg ut.

 

Etter et halvt minutt med riding følger de fortsatt etter, så jeg hopper av og får roguen ned til 1/3 hp med warlocken som fearer og shadowbolter meg.

 

Da var det veldig greit å ha priesten hengende i Org. Kanskje ikke det beste valget mot en warlock, men pytt. Svisj til Felwood, opp til ganke-stedet, der var det tomt. Logget over på shamanen igjen, gjorde ferdig questen i Deadwood village og skal knerte elementals for Cleansing Felwood-questen.. og hva skuer mine lyseblå? SpellAlert varsler om en voidwalker som bruker torment på en slik elemental.. en level 57 voidwalker, faktisk. Jeg bytter chars mens jeg gnir meg frenetisk i hendene, og treffer på dem begge to når de kommer ut fra hulen, begge med full helse.

 

Ah. Søte, søte hevn. Skogbunnen farges rød av ekkelt ally-blod, warlocken bruker også soulstone og dør dobbelt opp. Jeg drikker en skvett vann, og en dwarf hunter stopper et stykke unna, men etter litt /smile og /comfort rir han forbi.. man er da ikke slem mot tilfeldige forbipasserende. Den dynamiske duoen skal tydeligvis ta meg, for plutselig blir jeg sappet mens jeg danser på warlocken. Warlocken resser, spiser og drikker i all hui og hast, men 20 sekunder senere er situasjonen den samme; jeg danser på warlocken.

 

To minutter senere skimter jeg roguen et stykke unna, og svisj, så er han borte. En 54 warrior rir forbi hele åstedet, og jeg hører "/w zomg zomg this preist is ganking us totall yunprovåoukd can jou help us??" fare over eteren. Vips, så var han kommet tilbake til fots, med meg som target. Han gjør man fort kål på, og mens han dør, blir jeg angrepet av roguen og warlocken resser igjen.

 

10 sekunder senere; jeg danser på warlocken.

Lenke til kommentar

Ah, endelig gjorde jeg kål på den siste blobben og dinget 57. Edward ble equippet og testet ut fortere enn svint, og det er en skikkelig knas mace. Første slaget, så proccet Focus, og jeg kunne hive avgårde en instant lightningbolt. Litt mer testing, og vips, instant 1.2k heal. Eneste negative er at jeg kanskje kommer til å vente for lenge med å heale meg selv, og bare satse på at Focus proccer snart. Spell power-enchant, såklart.

 

Jaja, da var det bare å komme seg til 58 og få Skyfury helm. :)

post-5643-1158687423_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ok, da har man blitt scammet for crusader-mats. Utrolig kjipt. Fyren kaller seg Euronymous, så be aware. :\ Skikkelig IRL-nolifer.

 

EDIT: Grim Batol

6896778[/snapback]

 

Ja. Han stjeler fra deg på et spill. Selvfølgelig er han "IRL-nolifer" da. Det er jo bare selvsagt. Alle som gjør noe dumt på et spill har jo ikke noe liv!

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
OMFg §§ HAXAHXHAX! Public Test Realm har en skikkelig warrior for en gangs skyld..

 

Bortsett fra Quick Strike Ring og Drake Fang Talisman var det i og for seg ikke noe spesielt... Kjekt at man ikke får full wrath og ashkandi, det skal sies.

 

Noen som vet om 1.12.1 kommer i natt? Var jo ikke rare endringene, ser ingen grunn til å holde den patchen på test realm i evigheter

Lenke til kommentar
Ah, endelig gjorde jeg kål på den siste blobben og dinget 57. Edward ble equippet og testet ut fortere enn svint, og det er en skikkelig knas mace. Første slaget, så proccet Focus, og jeg kunne hive avgårde en instant lightningbolt. Litt mer testing, og vips, instant 1.2k heal. Eneste negative er at jeg kanskje kommer til å vente for lenge med å heale meg selv, og bare satse på at Focus proccer snart. Spell power-enchant, såklart.

 

Jaja, da var det bare å komme seg til 58 og få Skyfury helm. :)

6896102[/snapback]

 

Prøvde questen med å få Skyfury helmet med 3 forskjellige pug groups. Alle 3

gangene gikk det på trynet. :ohmy:

Fikk til å ta det med guildet i stede gud hvor smooth det endelig gikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...