Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då ligger problemet i for mange melee / for dårlig switching av ranged fra boss til adds / eller for dårlig movement av pillar of flame.

protip: ha en dk som spammer howling blast på dei (i tillegg til ranged). Det funka forsåvidt greit for oss som mangler nok ranged i setup.

Lenke til kommentar

Økonomisk sett går jeg i minus. Bruker mer penger på repairs, gems og enchants enn hva jeg klarer å tjene inn. :tease:

Nå som guilden er lvl 10 så blir durabilty redusert betraktelig, har mer eller mindre bare gått i pluss siden Cata kom.

Hjalp også å lvl min warrior til 85. Tjente vel ca 3-4k bare på å queste til lvl 85.

Hadde noen giddet å copy/past patchnotes?

Hørte noen rykter om at i neste patch så vil de "fikse" meta gem slik at man trenger flere røde enn blå gems.

Lenke til kommentar

Økonomisk sett går jeg i minus. Bruker mer penger på repairs, gems og enchants enn hva jeg klarer å tjene inn. :tease:

Nå som guilden er lvl 10 så blir durabilty redusert betraktelig, har mer eller mindre bare gått i pluss siden Cata kom.

Hjalp også å lvl min warrior til 85. Tjente vel ca 3-4k bare på å queste til lvl 85.

Hadde noen giddet å copy/past patchnotes?

Hørte noen rykter om at i neste patch så vil de "fikse" meta gem slik at man trenger flere røde enn blå gems.

* Meta gems with the Chaotic and Relentless prefixes now have a requirement of 3 red gems.

* Added new meta gems: Agile Shadowspirit Diamond (Agility/3% critical damage), Reverberating Shadowspirit Diamond (Strength/3% critical damage), and Burning Shadowspirit Diamond (Intellect/3% critical damage). These new recipes are unbound and can drop from any Cataclysm creature. The new meta gems have a requirement of 3 red gems equipped.

http://blue.mmo-champion.com/topic/149710/ptr-missing-an-important-change

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes en online versjon av Atlasloot? Vet jeg kan gå på wowwiki og søke på et raid f.eks og så finne navnet på bossen for å sjekke loot, men det er så utrolig upraktisk.

Jeg prøvde å søke på Google, men det gav ingen svar av interesse.

Lenke til kommentar

Går verken opp eller ned i G om dagen tror jeg. har 10k på main og 5k på alt så det holder for min del. Har funnet ut at jeg er alt for gjerrig ingame så får aldri somlet meg til å lvle proffesions eller noe så :p

Holder for ingenting det, kanskje om du bare står der å gjør heroic der og da, og kanskje PVP, det krever jo ingenting av gold.

Enchants og gems er jo så billige nå med tanke på hvor lett det er å skaffe cash.

Deepholm, Tol barad og Twilight highlands dailys + daily heroic (80g), blir fort cash om du gjør det hverdag + man får rep for det.

Så samles det kanskje 20 cloth (de nye) de selges lett for 100g, kanskje par greens som kan disenchantes, evt blue items som dropper ganske ofte @ heroics, selger man slikt og ikke har tunnelsyn, det er altså ulovlig lett å tjene cash.

Det her er bare små ting jeg nevnte her, men det blir par hundre gold daglig, klarer man ikke det så fortjener man å være "poor".

Har enchantet og gemet alt gearet mitt ( 2 karakterer), gjør daylis når jeg føler for det. Gjør pvp på den ene og raider 3-4 ganger i uken på den andre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Noen som vet om det finnes en online versjon av Atlasloot? Vet jeg kan gå på wowwiki og søke på et raid f.eks og så finne navnet på bossen for å sjekke loot, men det er så utrolig upraktisk.

wowhead?

Lenke til kommentar

wowhead?

Alt for upraktisk i forhold til hvor bra Atlasloot er.

Lenke til kommentar

Betraktelig er jo litt å overdrive. -10% av 10% er en reduksjon til 9%. Så om du før betalte 60 gull per 100% durability loss, betaler du nå bare 54 gull. Er ikke SÅ mye. Det er litt, men ikke veldig mye.

Alt for upraktisk i forhold til hvor bra Atlasloot er.

Wowhead er bedre enn Atlasloot. :tease:

Lenke til kommentar

Deepholm, TOl Barad og Twilight Highland-dailies? Det er jo kjapt en 15 stk, er det ikke? Det tar jo ikke akkurat lite tid heller. Alt jeg har av cloth sendes til presten min til bruk for levling. Enchants står jeg for selv (via disenchanting av overnevnte grønne items), og gems kjøpes på AH.

Hadde jeg gått 100% inn for det kunne jeg blitt like rik som alle andre, men for meg er det totalt uinteressant å drive med det.

Skal være 25 til sammen, med deepholm mener jeg da, Therazane quests!

Synes nu jeg hadde alle 25 dailies complete med priest da jeg gjorde de, mye mulig det var cooking daily også men likevel, 20-25.

25x16gold per quest = 400 gold på dailys.

+ca 80gold på daily heroic

Ca 500 gold, 500x 7 = 3500g hver uke bare på dailies.

men som sagt, dette er bare småtteri, men blir fort mye cash om man vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...