Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Økonomisk sett går jeg i minus. Bruker mer penger på repairs, gems og enchants enn hva jeg klarer å tjene inn. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Står opp 05:00 og miner I tol barad og prospecter alt, og selger raw materials på AH. Kombinerer man det med å lage blåe gems, blir profitten mye større. *host* Adicted *host* 6 timer søvn er mer enn nok for meg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Stå opp 05.00 for å mine tror jeg ikke jeg klarer, jeg trenger så mye søvn som mulig Får vel prøve det senere, mine i en to timers tid, prospecte, selge raw mats og kutte noen blå gems. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Økonomisk sett går jeg i minus. Bruker mer penger på repairs, gems og enchants enn hva jeg klarer å tjene inn. Jeg klarer ikke gå i minus. Har hold meg stabilt på 5k siden cata release. Da har jeg kasta bort sikkert 1kg på Mysterious Fortune Card og annet tull. Dailies og mining er egentlig tingen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Brukte 2k på Fortune Cards.. Største gevinsten var 500g som ble brukt på nye fortune cards. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Du kan enda tjene 3kg på og kjøpe flere. Uff, gambling er farlig det Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kjøpt et sånt kort til 28G, fikk et annet tilbake hvor det står "Never look up when there are flying mounts above you". Dritt ass Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Lagde sånn 100 av de, største kortet jeg fikk var verdt 50g Tror jeg skal holde meg unna å lage fler, hirr! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 En i guildet fikk 4 kort i julegave. Det ene kortet var av typen 5 000 gull. Jævel. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Går verken opp eller ned i G om dagen tror jeg. har 10k på main og 5k på alt så det holder for min del. Har funnet ut at jeg er alt for gjerrig ingame så får aldri somlet meg til å lvle proffesions eller noe så Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mysterious fortune card er ubrukelig. Har Ingen trang til å kaste bort penger på den slags. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mysterious fortune card er ubrukelig. Har Ingen trang til å kaste bort penger på den slags. Artig å prøve da Man vet aldri om man vinner. Blir som å spille flax eller lotto. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Går verken opp eller ned i G om dagen tror jeg. har 10k på main og 5k på alt så det holder for min del. Har funnet ut at jeg er alt for gjerrig ingame så får aldri somlet meg til å lvle proffesions eller noe så Holder for ingenting det, kanskje om du bare står der å gjør heroic der og da, og kanskje PVP, det krever jo ingenting av gold. Enchants og gems er jo så billige nå med tanke på hvor lett det er å skaffe cash. Deepholm, Tol barad og Twilight highlands dailys + daily heroic (80g), blir fort cash om du gjør det hverdag + man får rep for det. Så samles det kanskje 20 cloth (de nye) de selges lett for 100g, kanskje par greens som kan disenchantes, evt blue items som dropper ganske ofte @ heroics, selger man slikt og ikke har tunnelsyn, det er altså ulovlig lett å tjene cash. Det her er bare små ting jeg nevnte her, men det blir par hundre gold daglig, klarer man ikke det så fortjener man å være "poor". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Deepholm, TOl Barad og Twilight Highland-dailies? Det er jo kjapt en 15 stk, er det ikke? Det tar jo ikke akkurat lite tid heller. Alt jeg har av cloth sendes til presten min til bruk for levling. Enchants står jeg for selv (via disenchanting av overnevnte grønne items), og gems kjøpes på AH. Hadde jeg gått 100% inn for det kunne jeg blitt like rik som alle andre, men for meg er det totalt uinteressant å drive med det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hjælp! Ring Trolljegeren! Somebody called? Ett trolleinnlegg pluss svar er slettet. Endret 10. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Du kan gå igjen nå, udyret er borte. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva er anbefalt ilevel I raid? Vi gikk inn med avg 346 I BD, og hadde ikke sjangs. Er det bare problemer med taktikken som var problemet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Sikkert taktikken. Hvis folk har Heroic gear, skal det gå fint. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det kan jeg umulig svare på uten og ha hvert der. Hva lå average dps på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 For min del gjør jeg for det meste bare dailies i TB, og selger diverse cloth på AH. Holder for mitt vanlige forbruk, men det har de siste dagene gått litt ned siden jeg har kjøpt endel mats for Enchanted Elementium Bar, har ikke orket å farme etter mats til thunderfury, sånn bortsett fra en clear av BWL. Jeg håper Blizzard fikser healingtrinketen fra Maloriak fort som fy, tok han i går og den trinketen gikk til restodruiden. Trinkten fungerer bra, men det kan da umulig være meningen at når den proccer så gjør man en cast animation, og når den da attpåtil proccer av hver eneste hot kan du tenke deg resultatet.. La oss bare si at det ser temmelig komisk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå