Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heirloom cloaks og 10% mer XP gjennom guilden. Selv uten heirlooms går det snabla raskt å levle nå t.o.m gjennom Cataclysm området. Kanskje litt for raskt. Men skal i alle fall gjennom Harrison Jones serien på paladinen min og, beste quest chain i spillet i mine øyne :)

Lenke til kommentar

Ja jeg er mektig imponert over hvordan enkelte klarer å tjene titallstusen gull på et øyeblikk...må være heldig med serveren..

Selv kan jeg farme 3-4 timer, har alle proffs og tjener kanskje 2-3k på dette.

Går veldig mye ut på server ja. Kan ta Ragnaros f.eks. Økonomien der er veldig liten og ting selger for veldig lite. Da vil så klart epic drops, etc også ha en lavere pris ut ifra markedet.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Har tjent 50k ish sia cata starta. Uten å farme at all. Og uten AH auctioneer søking eller den slags.

Har mina for å få gjort jc daily og slikt. (#¤#" nightstone og jasper). Då ender du jo opp med litt rare gems, fire prism(?) får også litt rare gems. Selger desse og vips.

No er 50k ganske lite i Cata målestokk, men eg overlever. Har blåst nok cash også på blomst og diverse (crafta en epic chest bl.a. uten å ha verken skinning eller LW). Truegold har eg også solgt for 10k. Truegold cd for sikkert 2k. (2 chars med alch).

Eg overlever =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...