Runningback Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvordan i alle dager blir jeg crit immune på druid? Hva er det jeg trenger? Alt er jo forandret fra da jeg spilte. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Prøv å specce feral 1 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Jeg er nå Hit Capped på min Moonkin, og jeg gjør en 10-12k dps på Erudax (for eksempel). Item level er 344. Burde jeg kunne få ut mer dps slik det er nå? Armory Edit: Må få legge til at Moonkin er elendig i pvp. Eneste defense er jo roots Endret 9. januar 2011 av MarB Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 5k er jo absolutt ingeting i Cataclysm Muligens ikke hvis man botter, men det går jeg ut i fra at ingen her inne gjør. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg er nå Hit Capped på min Moonkin, og jeg gjør en 10-12k dps på Erudax (for eksempel). Item level er 344. Burde jeg kunne få ut mer dps slik det er nå? Armory Edit: Må få legge til at Moonkin er elendig i pvp. Eneste defense er jo roots Unødvendig mye HIT for heroics, holder med 10-12% eller enda mindre, men det ser du fort når du tar mouseover på "HIT" in-game! Sjekket armory og ser ikke ut som at du raider så 17% er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 hva er det meste dere har sett noen har hatt /played? så en med 930 dager played her om dagen. noen som kan toppe den? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 5k er jo absolutt ingeting i Cataclysm Muligens ikke hvis man botter, men det går jeg ut i fra at ingen her inne gjør. Nei det håper jeg virkelig ingen trenger for å tjene gull denne utvidelen. Da kan de ikke være mye intelligente. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) 5k er jo absolutt ingeting i Cataclysm Muligens ikke hvis man botter, men det går jeg ut i fra at ingen her inne gjør. Nei det håper jeg virkelig ingen trenger for å tjene gull denne utvidelen. Da kan de ikke være mye intelligente. Jeg botter ikke, men med tanke på at jeg raider 5 dager i uken, hvorpå det brukes 30-35 flasks, borti 100 potions of tol'vir, drøyt 150-200 foodbuffs og kanskje 1500g på repairs - så er det ikke alltid så lett å holde tritt med utgiftene, uansett hvor "lett" det er å få tak på gull, i alle fall ikke om man skal ha noe som ligner på et sosialt liv ved siden av. Edit. Når man i tillegg er avhengig av å farme rep, levle professions, og skaffe valor points fra HC daily, og alle andre dailys er det ikke mye tid igjen. Har du tips, del de gjerne. Endret 9. januar 2011 av Badjoker Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Koster meg ikke så mye tid. Har rundt en tusen auksjoner gående til en hver tid med ting fra de fleste professions, og det drar inn noen tusen i døgnet. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Koster meg ikke så mye tid. Har rundt en tusen auksjoner gående til en hver tid med ting fra de fleste professions, og det drar inn noen tusen i døgnet. Joda, jeg har også auksjoner gående, men med tanke på at mats til å crafte er dyrere på AH enn det itemet man crafter så er man avhengig av enten å farme mats selv, eller tape penger på items man lager Klart, man kan spekulere på AH og kjøpe billig og selge dyrt. Noe jeg ofte gjør på jobb til min sjefs store fornøyelse Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tja, du bruker jo auctioneer så du kan scanne etter varer som er lagt ut billig. Bare å gjøre et søk hver gang du er innom AH uansett. Trenger ikke farme noe selv. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Wee har kjøpt flasks og food og gjort meg 100% klar til å raide idag så ser jeg på raid videon engang før vi får invites og selvfølgelig så får blir raiden full....får håpe jeg kan selge det tilbake å bli jevn med penga igjen :s Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tja, du bruker jo auctioneer så du kan scanne etter varer som er lagt ut billig. Bare å gjøre et søk hver gang du er innom AH uansett. Trenger ikke farme noe selv. How? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Tja, du bruker jo auctioneer så du kan scanne etter varer som er lagt ut billig. Bare å gjøre et søk hver gang du er innom AH uansett. Trenger ikke farme noe selv. How? Ta en titt på denne her http://www.wowconfidential.com/2008/12/07/auctioneer-addon-guide-pt-1-profit-from-the-auction-house/ http://www.wowconfidential.com/auction-house-flipping/making-gold-in-wow-auctioneer-auction-house-guide-pt-2/ Endret 9. januar 2011 av Detectable Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 hahahahaha. Vi drepte magmaw etter 3 wipes, da kommer noen og spiller "we are the champions" på VT Var faktisk litt epic Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 1-46 siden fredagen. Må si meg fornøyd med helgas lvling. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Levlet 50-58 her, kun call to arms. Tar 60 på roguen imorgen. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) 77,5 - 80 kun med herbs, på herbalten min Endret 9. januar 2011 av Badjoker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå