Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nå Hit Capped på min Moonkin, og jeg gjør en 10-12k dps på Erudax (for eksempel). Item level er 344. Burde jeg kunne få ut mer dps slik det er nå?

Armory

Edit: Må få legge til at Moonkin er elendig i pvp. Eneste defense er jo roots :(

Unødvendig mye HIT for heroics, holder med 10-12% eller enda mindre, men det ser du fort når du tar mouseover på "HIT" in-game!

Sjekket armory og ser ikke ut som at du raider så 17% er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar

5k er jo absolutt ingeting i Cataclysm

Muligens ikke hvis man botter, men det går jeg ut i fra at ingen her inne gjør.

Nei det håper jeg virkelig ingen trenger for å tjene gull denne utvidelen. Da kan de ikke være mye intelligente.

Jeg botter ikke, men med tanke på at jeg raider 5 dager i uken, hvorpå det brukes 30-35 flasks, borti 100 potions of tol'vir, drøyt 150-200 foodbuffs og kanskje 1500g på repairs - så er det ikke alltid så lett å holde tritt med utgiftene, uansett hvor "lett" det er å få tak på gull, i alle fall ikke om man skal ha noe som ligner på et sosialt liv ved siden av.

Edit. Når man i tillegg er avhengig av å farme rep, levle professions, og skaffe valor points fra HC daily, og alle andre dailys er det ikke mye tid igjen.

Har du tips, del de gjerne.

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

Koster meg ikke så mye tid. Har rundt en tusen auksjoner gående til en hver tid med ting fra de fleste professions, og det drar inn noen tusen i døgnet.

Joda, jeg har også auksjoner gående, men med tanke på at mats til å crafte er dyrere på AH enn det itemet man crafter så er man avhengig av enten å farme mats selv, eller tape penger på items man lager :p

Klart, man kan spekulere på AH og kjøpe billig og selge dyrt. Noe jeg ofte gjør på jobb til min sjefs store fornøyelse :p

Lenke til kommentar

Tja, du bruker jo auctioneer så du kan scanne etter varer som er lagt ut billig. Bare å gjøre et søk hver gang du er innom AH uansett. Trenger ikke farme noe selv.

How? ph34r.gif

Ta en titt på denne her :)

http://www.wowconfidential.com/2008/12/07/auctioneer-addon-guide-pt-1-profit-from-the-auction-house/

http://www.wowconfidential.com/auction-house-flipping/making-gold-in-wow-auctioneer-auction-house-guide-pt-2/

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...