N1ko Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Prøv å komme deg til 85 så tar du archaelogy mounts On it, men mens jeg driver på kan jeg jo like greit bare bruke en tablard å få rep. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Spellpen gjelder ikke på resistance lenger. Spellpen gjør bare at du skader mer Dine kilder? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 er det mulig å skaffe seg spellpen på low level? føler 50 % av alle spells blir resista... er mage lvl 40. Spellpen gjelder ikke på resistance lenger. Spellpen gjør bare at du skader mer Uh, der tar du helt feil. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Endret 9. januar 2011 av nagina 1 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Den kuleste mounten jeg har må vel være "Black War Bear" eller "Brown Camel" (eller hvordan de nå skrives). Mount er strengt tatt noe jeg ikke bryr meg noe om. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Min kuleste mount er vel enten Anzu the Raven Lord (bakke) og Bloodbathed Frostwyrm fra ICC10 achievements. Men nå har jeg over 100 mounts og pets. Yarr Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Morsomt å løpe med mount ingen har, så si. sjeldent gang kan man se 1 men thats it! Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hadde jeg bare å orka å levele archeology Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Morsomt å løpe med mount ingen har, så si. sjeldent gang kan man se 1 men thats it! På min server er det bare min guild som klarte å få Black Protodrake før de tok vekk rewarden på achievementen i en patch. Det er morsomt å løpe rundt med en mount ingen andre har, men akk så irriterende å få 9000 whispers hver jævla gang ang hvor man får tak i den, hvorpå man må fortelle gud og hverman hvorfor den er tatt bort. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Deiligt solgte Valor points bootsa for 15k, gjorde dailies så droppa http://www.wowhead.com/item=67149 så var det en fyr som sa giving away free items trade me tradet han og jeg fikk Haunted Memento og 1k Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Min kuleste mount er vel enten Anzu the Raven Lord (bakke) og Bloodbathed Frostwyrm fra ICC10 achievements. Men nå har jeg over 100 mounts og pets. Yarr Har over 100 mounts og pets selv, og det er gøy å kikke gjennom hva man egentlig har. Anzu er en stor favoritt selv, men nå har jeg Magic Rooster da, som også er ganske gøy siden den ikke ligner på noe annen mount, og man ser ganske tullete ut når man sitter på den Men den kuleste i samlingen vil bli dragen fra Cataclysm raid achievements, som vi garantert kommer til å få en gang (raidlederen min er VELDIG glad i achievements ;P). Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Deiligt solgte Valor points bootsa for 15k, gjorde dailies så droppa http://www.wowhead.com/item=67149 så var det en fyr som sa giving away free items trade me tradet han og jeg fikk Haunted Memento og 1k Haunted Memento har blitt et hot item på min server nå. Jeg pleier å gå rundt med min på meg også fikk ejg random whisper og ble tilbudt 5k g. Folk har for mye gull... Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Han kan ikke ha spilt i wotlk om han ikke har battle.net konto fra før av Ble ikke batte.net obligatorisk midt i Wotlk? Han kan ikke ha spilt i wotlk om han ikke har battle.net konto fra før av Jeg hadde ikke battle.net konto når jeg aktiverte accounten nå for noen uker siden, og jeg spilte Wotlk, så det er nok ikke rett. Ah, ja. Ble obligatorisk 12 November 2009. Nå kan man ikke logge inn uten battle.net konto. han slutta å spille før den tid. vi tastet inn cdkey for alle spilla, vanilla, tbc, wotlk og da kom den meldinga. hva kan han gjøre da for å få en fungerende battlenet-konto? Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Deiligt solgte Valor points bootsa for 15k, gjorde dailies så droppa http://www.wowhead.com/item=67149 så var det en fyr som sa giving away free items trade me tradet han og jeg fikk Haunted Memento og 1k Haunted Memento har blitt et hot item på min server nå. Jeg pleier å gå rundt med min på meg også fikk ejg random whisper og ble tilbudt 5k g. Folk har for mye gull... 5k er jo absolutt ingeting i Cataclysm Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Dungeon reglene til blizz er helt på jordet for tiden. Alle de andre i groupen leaver og jeg er alene med 1 person. Da tenker jeg at jeg like godt kan finne meg en ny grp, men neida. Jeg blir deserter og må vente 10min. Idiotisk. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ja, idiotisk å bli markert som deserter når man er deserter. Hurr durr. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Når over halve groupen leaver FØR meg så burde ikke jeg bli tagga som det da. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 5k er jo absolutt ingeting i Cataclysm For et tulling item er 5k en del. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Når over halve groupen leaver FØR meg så burde ikke jeg bli tagga som det da. Fordi? Du er fortsatt deserter om du ditcher en eksisterende gruppe. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Word. Du får bare stå der å vente til flere joiner igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå