Error Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Han kan ikke ha spilt i wotlk om han ikke har battle.net konto fra før av Jeg hadde ikke battle.net konto når jeg aktiverte accounten nå for noen uker siden, og jeg spilte Wotlk, så det er nok ikke rett. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Han kan ikke ha spilt i wotlk om han ikke har battle.net konto fra før av Ble ikke batte.net obligatorisk midt i Wotlk? Han kan ikke ha spilt i wotlk om han ikke har battle.net konto fra før av Jeg hadde ikke battle.net konto når jeg aktiverte accounten nå for noen uker siden, og jeg spilte Wotlk, så det er nok ikke rett. Ah, ja. Ble obligatorisk 12 November 2009. Nå kan man ikke logge inn uten battle.net konto. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det er så morsomt å treffe på nordmenn i BGs fra andre servere som skjeller ut andre spillere i håp om at de ikke forstår noe. De blir vel litt lang i masken når de finner ut at det er flere nordmenn i samme bg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hva er poenget med å skjelle ut folk hvis de ikke forstår noe? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det er det jeg ikke forstår heller. Jeg ler iallefall av de. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Fordi de er bedre i PVP, som oftest er sant, men det er noe de tror! Skjønner ikke hva som er å le av dem, best er å ignorere dem, med /laugh provoserer du bare dem = verre, så le er dårlig ide. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nå tar jeg ikke /target også /laugh, men det blir vel å le IRL istendenfor å håne de in-game. Så lavt synker jeg ikke Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Synes det er enda verre, og le IRL... foran skjermen, alene på gutterommet, på sånt. :!: Endret 8. januar 2011 av nagina 1 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 er det mulig å skaffe seg spellpen på low level? føler 50 % av alle spells blir resista... er mage lvl 40. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei! Hva bør spell power til en lv. 85 HC mage ligge på? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 er det mulig å skaffe seg spellpen på low level? føler 50 % av alle spells blir resista... er mage lvl 40. Du kan kjøpe trinket fra vendor utenfor Warsong Gulch. Den koster 35 honor og finnes i en level 40 og en level 20-version. Dersom du mangler trinkets eller bare har den der tullegreia som poisoner targets med 15 min CD anbefaler jeg å kjøpe begge. Level 40 - 35 honor Level 20 - 20 honor 35/55 honor tar veldig kort tid å skaffe (spesielt hvis du er alliance) dersom du vanligvis ikke gjør PvP. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Noen som vet hva UI addonen til denne karen heter? http://www.youtube.com/watch?v=y44tpqtGuYk Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg ser Xperl (unitframes), bartender (actionbars) og IceHUD (cast bars). Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 --- Du kan kjøpe trinket fra vendor utenfor Warsong Gulch. Den koster 35 honor og finnes i en level 40 og en level 20-version. Dersom du mangler trinkets eller bare har den der tullegreia som poisoner targets med 15 min CD anbefaler jeg å kjøpe begge. Level 40 - 35 honor Level 20 - 20 honor 35/55 honor tar veldig kort tid å skaffe (spesielt hvis du er alliance) dersom du vanligvis ikke gjør PvP. takker, hadde 600-700 honor så var ikke noe problem... Ser det er en warsong tabard der også. Kan du farme rep med den på samme måte som andre tabards? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nei, den er kun for show-off. De to til 100 og 150 honor ser mye kulere ut imo. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Han kan ikke ha spilt i wotlk om han ikke har battle.net konto fra før av Ble ikke batte.net obligatorisk midt i Wotlk? Han kan ikke ha spilt i wotlk om han ikke har battle.net konto fra før av Jeg hadde ikke battle.net konto når jeg aktiverte accounten nå for noen uker siden, og jeg spilte Wotlk, så det er nok ikke rett. Ah, ja. Ble obligatorisk 12 November 2009. Nå kan man ikke logge inn uten battle.net konto. han slutta å spille før den tid. vi tastet inn cdkey for alle spilla, vanilla, tbc, wotlk og da kom den meldinga. hva kan han gjøre da for å få en fungerende battlenet-konto? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har nettop fått Goblin Turbo Trike, og lurer på hvilken mount jeg burde prøve å få nå? Hvem er kulest ? Er Lvl 40 Blood Elf Paladin. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 er det mulig å skaffe seg spellpen på low level? føler 50 % av alle spells blir resista... er mage lvl 40. Spellpen gjelder ikke på resistance lenger. Spellpen gjør bare at du skader mer Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Prøv å komme deg til 85 så tar du archaelogy mounts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå