Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kan ikke ha spilt i wotlk om han ikke har battle.net konto fra før av

Ble ikke batte.net obligatorisk midt i Wotlk?

Jeg hadde ikke battle.net konto når jeg aktiverte accounten nå for noen uker siden, og jeg spilte Wotlk, så det er nok ikke rett.

Ah, ja. Ble obligatorisk 12 November 2009. Nå kan man ikke logge inn uten battle.net konto.

Lenke til kommentar

er det mulig å skaffe seg spellpen på low level?

føler 50 % av alle spells blir resista...

er mage lvl 40. :)

Du kan kjøpe trinket fra vendor utenfor Warsong Gulch. Den koster 35 honor og finnes i en level 40 og en level 20-version. Dersom du mangler trinkets eller bare har den der tullegreia som poisoner targets med 15 min CD anbefaler jeg å kjøpe begge.

Level 40 - 35 honor

Level 20 - 20 honor

35/55 honor tar veldig kort tid å skaffe (spesielt hvis du er alliance) dersom du vanligvis ikke gjør PvP.

Lenke til kommentar

---

Du kan kjøpe trinket fra vendor utenfor Warsong Gulch. Den koster 35 honor og finnes i en level 40 og en level 20-version. Dersom du mangler trinkets eller bare har den der tullegreia som poisoner targets med 15 min CD anbefaler jeg å kjøpe begge.

Level 40 - 35 honor

Level 20 - 20 honor

35/55 honor tar veldig kort tid å skaffe (spesielt hvis du er alliance) dersom du vanligvis ikke gjør PvP.

takker, hadde 600-700 honor så var ikke noe problem...

Ser det er en warsong tabard der også. Kan du farme rep med den på samme måte som andre tabards?

Lenke til kommentar

Ble ikke batte.net obligatorisk midt i Wotlk?

Jeg hadde ikke battle.net konto når jeg aktiverte accounten nå for noen uker siden, og jeg spilte Wotlk, så det er nok ikke rett.

Ah, ja. Ble obligatorisk 12 November 2009. Nå kan man ikke logge inn uten battle.net konto.

han slutta å spille før den tid. vi tastet inn cdkey for alle spilla, vanilla, tbc, wotlk og da kom den meldinga. hva kan han gjøre da for å få en fungerende battlenet-konto?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...