Edian Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er fete flying mounts å få tak i utenom raids o.l? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 World drops ja. Stor drage som flyr rundt i Deepholme og en kamel mount i Uldum. Du kan også få drage og rideulv om du blir exalted med Hellscream's Reach. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Spilte med 3 andre nordmenn i går, det var gøy. Helt til jeg whipet oss 5-6 ganger. At de ikke fjernet meg er et under Tror de het noe sånt som Snømannen, Surkål og Droooiddd eller noe Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ja... Faen. Begynte å farme rep samt soloe det jeg ikke fikk gjort av Glory of the hero i Wotlk, men det gikk så helsikes treigt. Har lyst til å kunne ta Ramparts i et pull for rep, det hadde gått helt sykt raskt. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Noen som vet hvor Raedon Duskstriker har tatt veien egentlig? Sett litt etter han men finner han ikke noen steder... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Noen som vet hvor Raedon Duskstriker har tatt veien egentlig? Sett litt etter han men finner han ikke noen steder... Leser ikke du comments på wowhead? 1 Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 [skrytepost] To av dem har jeg laget [/skrytepost] Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er fortsatt ikke over at den er BoE. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 http://www.wowhead.com/spell=92155#comments Ahhh.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har sett ørten stykker av de dragene i Orgrimmar på Ragnaros. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er fortsatt ikke over at den er BoE. Ja, synd den ikke er BoP. Hadde godt klart meg uten det lille gullet jeg får for å lage en. Vanskelig å selge en mount du må ta over 40k for for å gå i pluss Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Ey, Rivers, Boulderfist Horde? Så nettop 4 sånne stilt opp akkurat på den måten, på nett samme plass. Endret 8. januar 2011 av Andeby Lenke til kommentar
mfb Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 En kompis prøver å aktivere kontoen sin. Han spilte lich king. Men når han prøver å merge den med battle net kommer denne meldinga: The authentication key you entered cannot be claimed. Please check the key and try again. Alternatively, you can enter this key for a different region by changing the leading part of the www.battle.net URL (ex. “eu.battle.net”) in your web browser, or for a different Battle.net account. Hva er det? Han har aldri prøvd å merge den før. Noen som vet som er feil? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Han har authenticator på kontoen? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Han kan ikke ha spilt i wotlk om han ikke har battle.net konto fra før av Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er fortsatt ikke over at den er BoE. Ja, synd den ikke er BoP. Hadde godt klart meg uten det lille gullet jeg får for å lage en. Vanskelig å selge en mount du må ta over 40k for for å gå i pluss Du mener i motsettning til å tjene null niks og nada? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ey, Rivers, Boulderfist Horde? Så nettop 4 sånne stilt opp akkurat på den måten, på nett samme plass. lol, ja Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Han kan ikke ha spilt i wotlk om han ikke har battle.net konto fra før av Ble ikke batte.net obligatorisk midt i Wotlk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå