Foxboron Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 "its not lupus its just PLAYERs bad words" - grigory house 2005 Åååh, DK nerfs Ikke så mye nerfs. 30% aoe dmg nerf på HB, liten singel target nerf på unholy, men litt sørre på mastery vs avoidance forskjellen på dk tanks. Blood Presence og Death Strike er det jeg er mest usikker på. Crimson Scourge ble ganske kul da, spesielt siden jeg og Cowboy Bob hele tiden glemmer å blood boile, men om jeg har talents å unne bort er et annet spørsmål. Tooltip correction det med Blood pres, ikkno forandring. Death Strike er derimot en 5% nerf som gjør at avoidance er bedre en mastery atm. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har for lite survivability fra før av, så 10% mindre healing fra sustained damage er ikke gøy. Mer damage fra HS og RS blir sikkert kjekt, men virkelig ikke det jeg trenger Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Faen at TotalBiscuit er så syk hele tiden Forrige BluePLZ jeg faktisk fikk med meg live var den siste før Cataclysm launch, og fra Twitteren hans å dømme ser det ikke ut som om det blir noe i kveld. Helvete altså. Endret 7. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Er gear requirements for raid høyere enn for heroics? Jeg mener, blir jeg stoppet fra å joine en raidgruppe med for lav itemlvl average, som med heroics? Guildet mitt skal ha sitt første raid på søndag. Men er jo ingen vits å skrive meg opp hvis jeg ikke kan joine likevel. Er vel ikke så stor fokus på hver enkelt når det er 10 stk som med 5, så man kan "henge med på lasset" uten å kunne yte maksimalt? Endret 7. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er det mulig å converte justice points til honor? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bytex: Nei, det er ikke en minimum-level for å entre, men å henge seg med på lasset tror jeg fungerer veldig dårlig med tanke på nivået på raidene. Lapp1: Nei, det gjør det ikke. Å skaffe honor går utrolig mye raskere enn justice, da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Average Gear Level gjelder BARE for Looking For Dungeon-interfacet. Om du oppretter gruppe selv og løper bort, får du gå inn. Samme gjelder for raid. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/coony/simple gir bort account gratis. Har også andre level 80 chars og andre alts. 7k gold og ca. 10k gold Verdi av mats inkludert. Er så dritlei spillet nå, blir bare deppa av å logge på. Bare send en pm om hvorfor du vil ha den. Tar ikke imot noe penger eller no. Må bare gi den bort så jeg aldri spiller igjen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Selg den på eBay. Hvorfor i all verden vil du at noen skal få noe du har jobbet så hardt for fordi de ikke gidder å gjøre noe selv? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Selg den på eBay. Hvorfor i all verden vil du at noen skal få noe du har jobbet så hardt for fordi de ikke gidder å gjøre noe selv? Fordi jeg ikke får mye for en character nå for tiden uansett. Blir sikkert bare scammet hvis jeg prøver meg på ebay uansett. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Haha var noen som tradet meg 5k fordi min character var pen<3 ble godt med litt extra flasks og gems Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har ett lite spiørsmaål ang. shaman. Har en ele shaman og lurer på om det er haste/hit som fremdeles er greia. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du går jo uansett ikke over Hit cap... håper jeg. Haste er nok greia fortsatt ja. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hit kommer fra spirit, så mye av hit blir dekket automatisk. Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Møtte nettopp en norsk horde på Ragnaros (jeg er ally) Longchiem het han og var i guildet Onde Norske Helter. Er det noen herfra? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg er horde på ragnaros med roguen, men ikke i det guildet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er horde på Shamanen (main), men den er Horde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Endelig droppet den siste halvdelen af thunderfury, nå mangler jeg bare ingots og et Ragnaros kill. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er det fortsatt slik at man ikke får city-reputation fra tabard i TBC-dungeons? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå