Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

"its not lupus its just PLAYERs bad words" - grigory house 2005

 

Åååh, DK nerfs

 

Ikke så mye nerfs. 30% aoe dmg nerf på HB, liten singel target nerf på unholy, men litt sørre på mastery vs avoidance forskjellen på dk tanks.

 

Blood Presence og Death Strike er det jeg er mest usikker på. Crimson Scourge ble ganske kul da, spesielt siden jeg og Cowboy Bob hele tiden glemmer å blood boile, men om jeg har talents å unne bort er et annet spørsmål.

 

Tooltip correction det med Blood pres, ikkno forandring. Death Strike er derimot en 5% nerf som gjør at avoidance er bedre en mastery atm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er gear requirements for raid høyere enn for heroics? Jeg mener, blir jeg stoppet fra å joine en raidgruppe med for lav itemlvl average, som med heroics? Guildet mitt skal ha sitt første raid på søndag. Men er jo ingen vits å skrive meg opp hvis jeg ikke kan joine likevel. Er vel ikke så stor fokus på hver enkelt når det er 10 stk som med 5, så man kan "henge med på lasset" uten å kunne yte maksimalt?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Selg den på eBay. Hvorfor i all verden vil du at noen skalnoe du har jobbet så hardt for fordi de ikke gidder å gjøre noe selv?

Fordi jeg ikke får mye for en character nå for tiden uansett.

 

Blir sikkert bare scammet hvis jeg prøver meg på ebay uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...