Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Meta gems with the Chaotic and Relentless prefixes now have a requirement of 3 red gems.

Added new meta gems: Agile Shadowspirit Diamond (Agility/3% critical damage), Reverberating Shadowspirit Diamond (Strength/3% critical damage), and Burning Shadowspirit Diamond (Intellect/3% critical damage). These new recipes are unbound and can drop from any Cataclysm creature. The new meta gems have a requirement of 3 red gems equipped.

Oh fuck yeah.

Oh yes, jeg liker dette veldig mye!

Slik det er nå brukte jeg 54crit+1%spellreflect, og dps-messig kunne jeg nesten bare latt være og bruke metagem overhodet.

Crit er ikke akkurat en sterk stat for unholy atm.

Lenke til kommentar

No shit, men dem skulle vist ha han til å tanke ene dragen og whelps.

Trodde du var klar over hva du hadde skrevet tidligere.

ja Storm drake dudentingen krever interrupts. siden det er 8 sec mellom hver cast kan ikke jeg gjøre dette alene uten å wipe raidet. Derfor en warrior som gjør 22k dps på halfus og ikke drakes.

Easy fix.

En shaman fikser alle interrupts med focustarget - Profit.

Ps. Nefarian, som siste boss for oss, gikk ned i går. 12/12 nede :) HM here we come.

Lenke til kommentar

Ja fordi vi vet jo alle at dmg done betyr at du har gjort ekstremt mye fornuftig i en BG..

Samme med flag caps.

Samme med kill/death ratio.

De gangene jeg faktisk gjør noe nyttig i en BG kommer jeg ofte til å ligge ca midt på dmg done selv om jeg kan ligge på topp når som helst om jeg går inn for det.

Lenke til kommentar

That's life. BG chatten er vel som følger?:

Fuck you noobs

Noobs

Retarded noobs

Don't do that noobs

Fucking don't do that noobs.

For meg blir det

Fuck you noobs

"player fails the test..at good in-game behavior. Reported!"

Noobs

Retarded noobs

Don't do that noobs

Fucking don't do that noobs.

"HEY PLAYER YOU CANT SWEAR IT SAYS SO IN THE 10 COMMANDMENTS RIGHT UNDER THE RIGHT TO BARE ARMS"

:D (addon)

Synes det er litt leit at de nerfer death strike :( Blir mye vanskeligere for meg og Pokey å gå dobbel blood nå, spesielt siden Pokey dør hele tiden fordi han har så lite resilience (og er wotlk scrub lolol!).

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

"its not lupus its just PLAYERs bad words" - grigory house 2005

Åååh, DK nerfs :( Jeg er muligens scrub men jeg har kulere tabard enn deg :cool:

edit

Shred weapon damage percent (at level 80+) has been increased to 450%, up from 350%.

Mangle (Cat Form) weapon damage percent (at level 80+) has been increased to 460%, up from 360%.

WHAT

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Shred weapon damage percent (at level 80+) has been increased to 450%, up from 350%.

Mangle (Cat Form) weapon damage percent (at level 80+) has been increased to 460%, up from 360%.

WHAT

Hvis du leser videre, ser du at Rip og Rake blir redusert med nesten 15% skade. Rip og Rake står for øyeblikket mer enn 50% av skaden min. Shred og Mangle er langt lavere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Åååh, DK nerfs

Ikke så mye nerfs. 30% aoe dmg nerf på HB, liten singel target nerf på unholy, men litt sørre på mastery vs avoidance forskjellen på dk tanks.

Jeg tror nerfen på unholy blir mindre enn fryktet, da vi vil trolig få en ny mastery samtidig med de forandringene, en mastery skal være endel bedre enn den søpla unholy har nå.

Lenke til kommentar

Åååh, DK nerfs

Ikke så mye nerfs. 30% aoe dmg nerf på HB, liten singel target nerf på unholy, men litt sørre på mastery vs avoidance forskjellen på dk tanks.

Jeg tror nerfen på unholy blir mindre enn fryktet, da vi vil trolig få en ny mastery samtidig med de forandringene, en mastery skal være endel bedre enn den søpla unholy har nå.

Unholy Might: 10 til 5%

Shadow portion i Scrouge strike gikk opp til.... 18%?

dette er en ikke en stor DPS forandring sånn sett.

Howling Blast fikk da en ca 30% nerf.

Lenke til kommentar

Åååh, DK nerfs

Blood Presence og Death Strike er det jeg er mest usikker på. Crimson Scourge ble ganske kul da, spesielt siden jeg og Cowboy Bob hele tiden glemmer å blood boile, men om jeg har talents å unne bort er et annet spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...