Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi de kan konvertere helse til mana, 1:1 vanligvis, og 1:1.2 med talenter. Med talenter får de også 11.5hp per 1 stamina, istedenfor 10hp som er vanlig.

 

I tillegg er mange spells basert på å stjele liv fra fiender, så det er ikke noe problem å fylle opp hp igjen. Bandasjer og Cannibalize er også raskere enn å drikke. Og, helt til sist, med Demonic sacrifice får man 3% av den totale hp-en hvert 4. sekund. Personlig får jeg 150hp uten buffs, noe som gjør at jeg kan bruke life tap, få ca. 1000 mana, og livet jeg mistet blir regenerert på ca. 20 sekunder.

Lenke til kommentar
Andre er DKP, den som har mest dkp vinner itemet uansett (Så lenge du kan bruke det) og du mister bare en forhånsbestemt sum med dkp, ingen bidding.

6889326[/snapback]

Hvordan kan dei andre vinne over han som har mest dkp, når han har mest?

6889475[/snapback]

 

Huff, HATER sånne dkp system, bidding er og blir vinnern i mine øyne..

Lenke til kommentar

OMFg §§ HAXAHXHAX! Public Test Realm har en skikkelig warrior for en gangs skyld..

Back: Eskhandar's Pelt

Chest: Warlord's Plate Armor  (Health +100)

Feet: General's Plate Boots  (Stamina +7)

Left Finger: Don Julio's Band

Right Finger: Quick Strike Ring

Hands: General's Plate Gauntlets (Agility +15)

Head: Warlord's Plate Headpiece (Increased Defense +7., Stamina +10, Increases the block value of your shield by 15.)

Legs: General's Plate Leggings (Increased Defense +7., Stamina +10, Increases the block value of your shield by 15.)

Neck: Eskhandar's Collar

Shoulder: Warlord's Plate Shoulders (+30 Attack Power.)

Left Trinket: Blackhand's Breadth

Right Trinket: Drake Fang Talisman

Waist: Onslaught Girdle

Wrist: Bracelets of Wrath  (Stamina +9)

Mainhand: High Warlord's Greatsword

Ranged: Blastershot Launcher

post-63678-1158608999_thumb.jpg

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Fordi de kan konvertere helse til mana, 1:1 vanligvis, og 1:1.2 med talenter. Med talenter får de også 11.5hp per 1 stamina, istedenfor 10hp som er vanlig.

 

I tillegg er mange spells basert på å stjele liv fra fiender, så det er ikke noe problem å fylle opp hp igjen. Bandasjer og Cannibalize er også raskere enn å drikke. Og, helt til sist, med Demonic sacrifice får man 3% av den totale hp-en hvert 4. sekund. Personlig får jeg 150hp uten buffs, noe som gjør at jeg kan bruke life tap, få ca. 1000 mana, og livet jeg mistet blir regenerert på ca. 20 sekunder.

6889451[/snapback]

 

Takk for svar :) Har netopp starta på Warlock er 13 UD :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Ah, dritdigg med testserver. Grand Marshal mage er virkelig artig, og faktisk mye kjekkere enn druiden min. Dels på grunn av at jeg liker mage (fantastisk klasse, skulle ønske jeg hadde en 60 mage) og dels fordi gearet ikke er ubalansert som det er på de vanlige serverene. Håper virkelig denne testserveren varer litt lenge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...