Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah. Dinget 54 just nu. :)

Mens jeg grindet, ble jeg forresten angrepet av en ekkel ally. 55 warrior med polearm. "Oh noes, mine dager er talte", tenkte jeg da vedkommende hoppet på meg med halv manabar.

Det var da ikke tilfellet. Fyren ble gruset noe så voldsomt. Han resset, jeg hev en liten SW:P på ham mens han jogget avgårde, og jeg fortsatte grindingen. Litt senere charget han meg med 1/3 igjen av manabaren, og en liten manapot senere var han på vei til trygge Everlook med halen mellom beina (og ble ambush-backstabbet av en rogue som vanishet rett etterpå, he he).

Litt senere var han tilbake, og jeg gikk bort for å gi en klem og klappe på hodet. Dette ble tolket som en grusom provokasjon, og han rygget tilbake og charget på nytt. :roll:

Jeg: full hp, halv mana.

Han: død.

Han resurrectet en time senere, og jaggumeg angrep han ikke atter en gang. Det endte som vanlig.

Etter dette tror jeg han tok hintet. :)

Edit: og jammen ble det ikke enda en arcane crystal på meg. OG Devout-beltet. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Ah. Dinget 54 just nu. :)

Mens jeg grindet, ble jeg forresten angrepet av en ekkel ally. 55 warrior med polearm. "Oh noes, mine dager er talte", tenkte jeg da vedkommende hoppet på meg med halv manabar.

Det var da ikke tilfellet. Fyren ble gruset noe så voldsomt. Han resset, jeg hev en liten SW:P på ham mens han jogget avgårde, og jeg fortsatte grindingen. Litt senere charget han meg med 1/3 igjen av manabaren, og en liten manapot senere var han på vei til trygge Everlook med halen mellom beina (og ble ambush-backstabbet av en rogue som vanishet rett etterpå, he he).

Litt senere var han tilbake, og jeg gikk bort for å gi en klem og klappe på hodet. Dette ble tolket som en grusom provokasjon, og han rygget tilbake og charget på nytt. :roll:

Jeg: full hp, halv mana.

Han: død.

Han resurrectet en time senere, og jaggumeg angrep han ikke atter en gang. Det endte som vanlig.

Etter dette tror jeg han tok hintet. :)

Edit: og jammen ble det ikke enda en arcane crystal på meg. OG Devout-beltet. :)

hahaha. Har vært borti noe av det samme med min lvl 60 rogue. Kom en warrior som jeg drepte 5-6 ganger. :)

Lenke til kommentar

Da må det være et sabla kraftig lagg. jeg gikk(har mount) til loch modan og surra rundt der for å se om jeg så noen uten hel. Selv om guild chaten stormet inn med nye meldinger. Etter at jeg hadde hvert i loch modan i en ti minutters tid ble jeg plutselig angrepet at et rock element, jeg løp nesten helt til if da jeg døde. Men jeg måtte hente like mitt ifra badlands....

Lenke til kommentar
Shaman, lvl 30. Priest, 30. Warrior, 33. Rogue, 39.

Alt blir jo kjedelig etter 30 :(

Pf, det er jo 30 som er vendepunktet for mange klasser. Warrior får berserker stance og Whirlwind axe-questen, shaman får Windfury, Astral recall og Reincarnation, druid får travel form, rogue får Kidney shot, og alle andre (kanskje til og med paladin) får mer eller mindre finfine spells/talents.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...