akristina92 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hmm.. Tror faktisk det er det at jeg finner ingen bra plasser å queste. EDIT: Blir gaaal! Har lyst til å spille på shaman, men på en annen side Warrior! Endret 22. september 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Shaman, lvl 30. Priest, 30. Warrior, 33. Rogue, 39. Alt blir jo kjedelig etter 30 ditto . Har faktisk klart å få en char opp til lvl 44, UD rogue med mount og greier, men orker ikke mer... har 10000 rundt 30 Lenke til kommentar
.V. Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 WoW blir fort kjedelig om du ikke har venner å spille sammen med ihvertfall, pickup-grupper er grusomt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hvor skal jeg gå når jeg er 43? er troll hunter, har lite plasser å queste nå :S Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kan vel gå til Feralas, og deretter The Hinterlands. Det gjorde eg på din lvl. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Ah. Dinget 54 just nu. Mens jeg grindet, ble jeg forresten angrepet av en ekkel ally. 55 warrior med polearm. "Oh noes, mine dager er talte", tenkte jeg da vedkommende hoppet på meg med halv manabar. Det var da ikke tilfellet. Fyren ble gruset noe så voldsomt. Han resset, jeg hev en liten SW:P på ham mens han jogget avgårde, og jeg fortsatte grindingen. Litt senere charget han meg med 1/3 igjen av manabaren, og en liten manapot senere var han på vei til trygge Everlook med halen mellom beina (og ble ambush-backstabbet av en rogue som vanishet rett etterpå, he he). Litt senere var han tilbake, og jeg gikk bort for å gi en klem og klappe på hodet. Dette ble tolket som en grusom provokasjon, og han rygget tilbake og charget på nytt. Jeg: full hp, halv mana. Han: død. Han resurrectet en time senere, og jaggumeg angrep han ikke atter en gang. Det endte som vanlig. Etter dette tror jeg han tok hintet. Edit: og jammen ble det ikke enda en arcane crystal på meg. OG Devout-beltet. Endret 22. september 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 psilo: DU skal få gi meg arcanes for 10 g Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ah. Dinget 54 just nu. Mens jeg grindet, ble jeg forresten angrepet av en ekkel ally. 55 warrior med polearm. "Oh noes, mine dager er talte", tenkte jeg da vedkommende hoppet på meg med halv manabar. Det var da ikke tilfellet. Fyren ble gruset noe så voldsomt. Han resset, jeg hev en liten SW:P på ham mens han jogget avgårde, og jeg fortsatte grindingen. Litt senere charget han meg med 1/3 igjen av manabaren, og en liten manapot senere var han på vei til trygge Everlook med halen mellom beina (og ble ambush-backstabbet av en rogue som vanishet rett etterpå, he he). Litt senere var han tilbake, og jeg gikk bort for å gi en klem og klappe på hodet. Dette ble tolket som en grusom provokasjon, og han rygget tilbake og charget på nytt. Jeg: full hp, halv mana. Han: død. Han resurrectet en time senere, og jaggumeg angrep han ikke atter en gang. Det endte som vanlig. Etter dette tror jeg han tok hintet. Edit: og jammen ble det ikke enda en arcane crystal på meg. OG Devout-beltet. hahaha. Har vært borti noe av det samme med min lvl 60 rogue. Kom en warrior som jeg drepte 5-6 ganger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 psilo: DU skal få gi meg arcanes for 10 g Sorry, baby, den gikk for 25g på AH. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har blizzard sotte en grense slik at man ikke kan grinde rock elements i badlands? Etter at jeg har drept et par stykker får jeg en meldig om at jeg er out of range ennda jeg er 2cm i fra de? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Har blizzard sotte en grense slik at man ikke kan grinde rock elements i badlands? Etter at jeg har drept et par stykker får jeg en meldig om at jeg er out of range ennda jeg er 2cm i fra de? Lagg antar jeg. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da må det være et sabla kraftig lagg. jeg gikk(har mount) til loch modan og surra rundt der for å se om jeg så noen uten hel. Selv om guild chaten stormet inn med nye meldinger. Etter at jeg hadde hvert i loch modan i en ti minutters tid ble jeg plutselig angrepet at et rock element, jeg løp nesten helt til if da jeg døde. Men jeg måtte hente like mitt ifra badlands.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Shaman, lvl 30. Priest, 30. Warrior, 33. Rogue, 39. Alt blir jo kjedelig etter 30 Pf, det er jo 30 som er vendepunktet for mange klasser. Warrior får berserker stance og Whirlwind axe-questen, shaman får Windfury, Astral recall og Reincarnation, druid får travel form, rogue får Kidney shot, og alle andre (kanskje til og med paladin) får mer eller mindre finfine spells/talents. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har blizzard sotte en grense slik at man ikke kan grinde rock elements i badlands? Etter at jeg har drept et par stykker får jeg en meldig om at jeg er out of range ennda jeg er 2cm i fra de? La meg gjette, du er warrior? Chargebug, bare å relogge. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Yay, endelig Prophetic Cane og Hypnotic Blade. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Mye mana har du nå, Ost? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Der var min wow tid ut, skal aldri kjøpe mer.. wow stjeler så sykt mye tid du kunne brukt på sport, skole, familie, venner og kjæreste.... keep away wow! Lenke til kommentar
royale Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 haha! vi raide akuratt Darnasuss! haha! konge bra! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Mye mana har du nå, Ost? 3,4k tror jeg. Edit: Meget feil. =/ Endret 23. september 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
-jH Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jaja, playtime er over, og da blir det 2 uker uten WoW. hvordan skal jeg noensinne holde ut gruer meg nesten litt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå