Petter Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mens jeg gjorde quests for 3,000 quest achievementen i Durotar i går skrev jeg i /1 at jeg gav ut 50g til den første som whispet meg. Dere skulle sett hvor mange som sa: '' Du har ikke SÅ masse penger, det går ikke! '' Sikkert mange som nettopp har startet, tror nok jeg gjorde en lvl 8 shaman veldig glad når han fikk pengene. '' It's ok, he's legit, he gave me the money guys!. '' Haha, var så utrolig morsomt. Har gjort det samme noen ganger har vert folk som har mast etter G til mount osv. Noen ganger gir jeg de alt fra 1g til 100g men kun til folk som jeg kan se at ikke har karakterer i top lvl osv. Har ingenting å bruke mine penger på nå uansett, så hvorfor ikke hjelpe en som akkurat har starta med å få en lettere periode å levle? Det er utrolig godt å gi penger til folk som fortjener det. Akuratt sånn jeg tenker også Godt det finnes flere folk som tenker litt på andre. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 En lvl 8 har nok mye mer bruk for pengene/mulighet for å bruke de pengene til underholdning enn jeg har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 1% = 1 av 100 1‰ = 1 av 1 000 0,1‰ = 1 av 10 000 Meh, Google gjør narr av meg. Søkte etter 0,1‰ på Google og den mente det var det ville svaret den kom med Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Finnes det noe ala "mine inlegg" på wow sine ofisielle forum? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 3# I Eastern Plaguelands er det en hule, ( helt til venstre ) du kan gå i. Jo fler du har i raidet, jo flere rotter spawner. For å enkelt få 50,000 critters killed av guilden kan du gå inn med 40 folk ( spawner 250 rotter per person som er i raidet og nær den som dreper ) så hvis du har 40 personer i raidet, og alle er i nærheten av personen som AOE'er alle rottene spawner det 10,000 rotter per run, og du kan gå igjennom på noen minutter. Altså vil det ikke ta lang tid å få Armadillo Pup. Avkrefta. Nerf på respawn tiden. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Posten var en uke gammel, så det kan nok stemme. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Finnes det noe ala "mine inlegg" på wow sine ofisielle forum? Nei. Hvis jeg husker rett er Mine Innlegg en funksjon Dotten lagde til forumet og finnes på svært få andre fora. Hvorfor i all verden vil du henge på de offisielle forumene, forresten? Jeg tror jeg heller ville konsumert piggtråd mens jeg kuttet av meg fingrene mine med en motorsag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Så så Pokey, du trenger ikke å reklamere for din kjærlighet for selvskading. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei. Hvis jeg husker rett er Mine Innlegg en funksjon Dotten lagde til forumet og finnes på svært få andre fora. Hvorfor i all verden vil du henge på de offisielle forumene, forresten? Jeg tror jeg heller ville konsumert piggtråd mens jeg kuttet av meg fingrene mine med en motorsag. Dotten? Dotten har da ikke hatt noe særlig med backenden å gjøre. Om noe så er det o' store Ueland som står bak dette med hjelp fra en gjeng av folk opp gjennom tidene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det offisielle forumet er like morsomt som å spise en neve barberblader. Bare whine whine whine klassen min suuuuuger whine whine blizzard haaaaater oss whine whine whine. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det offisielle forumet er like morsomt som å spise en neve barberblader. Bare whine whine whine klassen min suuuuuger whine whine blizzard haaaaater oss whine whine whine. Akkurat som det er ingame... men du spiller fortsatt Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Når vi snakker om å gi bort penger. Ga 300g til en jeg ikke har kjente fra før i guilden. Tror han var ganske lav level, men uansett. Han var norsk så det var litt hvorfor jeg ga et Litt artig å få koslige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har aldri gitt bort gull. Har nok gull til enchants og gems, men trenger det lille jeg har. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ga bort alt jeg hadde (nesten) til en kamerat også, men pytt pytt. Tjener fort opp penger igjen...om jeg orker å farme herbs + alchemy bort på ah Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ga bort alt jeg hadde (nesten) til en kamerat også, men pytt pytt. Tjener fort opp penger igjen...om jeg orker å farme herbs + alchemy bort på ah Når jeg sluttet i mars ga jeg vekk 25k tilsammen, men det var bare til "venner" og guild members da. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Etter jeg ble lvl 80 gav Pokey med 2.5k så jeg kunne skaffe meg Rock Steady Threads. Han er så søt og snill i blant. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har et 10man guild med kun irls.. Vi ser oss nødt til å rekruttere 2 nye healers. Hvordan bør jeg gå fram? Vi starter først med raiding enten til søndag eller til neste uke, så kan ikke akkurat reklamere med progression i cata. Vi holder til på kazzak/horde om noen skulle lure Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) OK! SÅ jeg er på vei ut av AH. Greit det. Pluteslig kommer det opp en random trade. Dette putter han i trade: Hurricane Deck, Volcanic Deck x2 og et tsunami Deck, og trykker yes. Jeg trykker sefølgelig accept og får meg rundt 80-100k g. 10 min senere etter stor briefing og tradeing av Gmembers siden ingen tror meg, får jeg et /w av en av mainene hans og spør om han kan få dem tilbake siden han tradet feil Men pugga Conclave i Throne of the four winds igår da! 3 wipes. Endret 5. januar 2011 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 OK! SÅ jeg er på vei ut av AH. Greit det. Pluteslig kommer det opp en random trade. Dette putter han i trade: Hurricane Deck, Volcanic Deck x2 og et tsunami Deck, og trykker yes. Jeg trykker sefølgelig accept og får meg rundt 80-100k g. 10 min senere etter stor briefing og tradeing av Gmembers siden ingen tror meg, får jeg et /w av en av mainene hans og spør om han kan få dem tilbake siden han tradet feil Men pugga Conclave i Throne of the four winds igår da! 3 wipes. Du ga dem tilbake ? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 OK! SÅ jeg er på vei ut av AH. Greit det. Pluteslig kommer det opp en random trade. Dette putter han i trade: Hurricane Deck, Volcanic Deck x2 og et tsunami Deck, og trykker yes. Jeg trykker sefølgelig accept og får meg rundt 80-100k g. 10 min senere etter stor briefing og tradeing av Gmembers siden ingen tror meg, får jeg et /w av en av mainene hans og spør om han kan få dem tilbake siden han tradet feil Men pugga Conclave i Throne of the four winds igår da! 3 wipes. Du ga dem tilbake ? Måtte da det når han var i en av servern's top 10 guilds Pluss så ville Guild mastern vår det, og jeg fikk 5k gull <.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå