Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heh.

 

makan.

 

eneste fyren som har trodd jeg var ei jente, var en liten fjortis som prøvde å legge an på meg hele tiden, uten å gi meg noe gaver eller noe.

 

Holdt vel på i et halvt år eller noe. :p

Måtte til slutt oppklare for den lille gutten at jeg var og er, og har aldri hinta til noe annet heller, gutt og at jeg spilte female char fordi male elf er ghey :p

Lenke til kommentar
Hehe, ja. Mange som tror at kvinner i spillet er kvinner :wee:

6880997[/snapback]

Uhm, jeg fant ut at denne fyren kunne være nyttig, så jeg ga ham en link til et bilde av "meg" på deiligst.no, så nå vet han at jeg er jente. Nå skal han begynne å jobbe til andre tider av døgnet, så jeg slipper å se ham oftere enn når han kan gi meg ting.

Lenke til kommentar

Ah, endelig en PUG til ST som ikke var helt rævva. Kom inn som sistemann med shamanen, gruppen var warrior, rogue, elemental-shaman (meg), enhancement-shaman og druid. Pløyde gjennom hele skiten på rekordtid, ingen wipes, jeg dinget 54 og fikk Enamored water spirit.

 

Enhancement-shamanen fikk Atal'ai breastplate of Power (72 AP), ingenting på meg.

Lenke til kommentar
Ah, endelig en PUG til ST som ikke var helt rævva. Kom inn som sistemann med shamanen, gruppen var warrior, rogue, elemental-shaman (meg), enhancement-shaman og druid. Pløyde gjennom hele skiten på rekordtid, ingen wipes, jeg dinget 54 og fikk Enamored water spirit.

 

Enhancement-shamanen fikk Atal'ai breastplate of Power (72 AP), ingenting på meg.

6881763[/snapback]

 

Han hadde vel blitt litt grinete om du hadde tatt den ;)

 

Uansett, er det noen vei å farme Hydraxian Waterlords rep utenom MC? satt og kikka på en sånn der gold farmer side i sted, og lurer på hvordan dem klarer å farme exalted med Hydraxian om det ikke går an :)

Lenke til kommentar
Er det noe vits å kjøpe dreamweave-settet til min priest?

Jeg har ikke noen problemer med å heale eller noe så..

6883708[/snapback]

det er jo en del +dmg på det, da. shadowpriest med litt +dmg er en rask grinder : ))

6883979[/snapback]

 

Hehe, jeg er vel så langt unna shadow som det går nå.. Allakhazam-greiern er ikke oppdatert skjønner du.

Lenke til kommentar

Guilden min tror jeg er veldig spessiel når det gjelder dkp/raiding, er det noen andre som har det likt som dette?

 

Når du signer deg opp for ett raid så må du rolle, om du roller lavt så er sjansen stor for at du ikke kan komme. (Eller siden roller for deg.)

 

Andre er DKP, den som har mest dkp vinner itemet uansett (Så lenge du kan bruke det) og du mister bare en forhånsbestemt sum med dkp, ingen bidding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...