Foxboron Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Yay Forum flamewar etter jeg skrev at Frost er DW og Unholy er 2h. som er grunnen til at 2h ikke vill bli buffa og dem fjerner Unholy DW... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Andre som opplever at tanks på lav level ikke er brukbare? Rollet meg en shaman og har kjørt gjennom RFC, DM, WC, SFK og BFD og i de fleste gruppene er det ubrukelige tanks som enten har for lite armor/hp eller som ikke klarer å holde aggro. Enkelte tanks var så ubrukelige at de mistet 50% av HP av et hit fra trash mob. Jeg er enhancement shaman, men healer greit nok. Har klart alle instancene som healer. Har merket det selv, ble greit når jeg rollet en tank Hva gjorde du da, brukte CD på hver pull? kan være greit å fortelel hva du gjorde når ting ble bedre liksom. Postene dine høres ut som.... "her kommer jeg".. Endret 3. januar 2011 av nagina Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvordan fungerer tol barad? Det er pvp bg ja? Samme måte som WG. Bare at her skal man som attacker kapre alle basene og som def holde på minst en av dem. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som har kjøpt gold fra X sted og kan fortelle meg deres erfaringer? Gikk det fort og ble dere straffet i en eller annen form av blizzard? Nettstedet må kunne ta paypal som betaling og kunne sende g til EU servere. Noen som har kjøpt gold fra X sted og kan fortelle meg deres erfaringer? Gikk det fort og ble dere straffet i en eller annen form av blizzard? Nettstedet må kunne ta paypal som betaling og kunne sende g til EU servere. Lenke til kommentar
Juls Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hvorfor kjøpte du gold?? Edit: "gold" Leste feil, sorry! legger meg langflat:P Endret 3. januar 2011 av Juls Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kontoen din blir sperret så snart Blizzard finner ut av det, samt at leverandøren av gull kan lure deg. Det er uansett ikke noen super idé å kjøpe gull. Ingen støtter juksing. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er jo rimelig enkelt å farme gull om du har mining eller herbing iallefall. Ville holdt meg unna det å kjøpe gull ihvertfall. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er ganske så sikkert å kjøpe gull, om du bruker ei side med mye erfaring og med positivt rykte. Så lenge du ikke går rundt å snakker om det in-game, så tviler jeg på det skjer noe. Og jeg har hørt du bare får en advarsel, eller att kontoen din blir sperret i 72 timer den første gangen. Lenke til kommentar
Juls Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det nærmeste jeg kommer "erfaring" ang. gold-kjøp er vell en klassekamerat. Han kjøpte 15k gold og levde lykkelig i 1-2 mnd. Blizzard stengte kontoet umiddelbart da de fant ut av det. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det nærmeste jeg kommer "erfaring" ang. gold-kjøp er vell en klassekamerat. Han kjøpte 15k gold og levde lykkelig i 1-2 mnd. Blizzard stengte kontoet umiddelbart da de fant ut av det. Jeg skjønner ditt ønske om å forhindre folk fra å kjøpe gull. Men det kan sikkert være greit å ikke servere røverhistorier alikevel. Du blir ikke bannet for å kjøpe gull, og her er hvorfor. F.eks, om du gir meg navnet på karakteren din kan jeg kjøpe 50000 gull til deg. Tror du det er realistisk at kontoen din blir stengt ned da? Afterall, gullet kommer fra en konto eid av goldfarmers, og det ender opp hos deg. Det er alt de kan tracke. Blizzard har ikke mulighet til å se hva som har skjedd imellom dette her. Transaksjon av penger osv. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Andre som opplever at tanks på lav level ikke er brukbare? Rollet meg en shaman og har kjørt gjennom RFC, DM, WC, SFK og BFD og i de fleste gruppene er det ubrukelige tanks som enten har for lite armor/hp eller som ikke klarer å holde aggro. Enkelte tanks var så ubrukelige at de mistet 50% av HP av et hit fra trash mob. Jeg er enhancement shaman, men healer greit nok. Har klart alle instancene som healer. Har merket det selv, ble greit når jeg rollet en tank Hva gjorde du da, brukte CD på hver pull? kan være greit å fortelel hva du gjorde når ting ble bedre liksom. Postene dine høres ut som.... "her kommer jeg".. Laget en warrior, satt talent points in Warbringer og Blood and Thunder. Charge, rend, Thunderclap. Glyph of Cleave er også greit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tanking som warrior på lavere levels er så lett at det er latterlig. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nå er ikke gull kjøpinga farlig. Om du har gjort noe blizzard ikke stoler på. som å evt få 50k i en mail, så overvåker dem chatten din. skriver du eller gir antydning til at du har kjøpt gull er du flagga for bann. En kompis i guilden min skrev i gchat at han synes det var moro og spille vanilla priv server. så logga han ikke på en uke. en shaman i guilden kjente en GM og spurte om han hadde blitt banna, det vi fikk vite var at han hadde en note på accounten hvor det sto "Flagg for bann". Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Glad jeg ikke er flagga med de samtalene jeg har ingame da Uansett så er gold buying for faggots. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som har kjøpt gold fra X sted og kan fortelle meg deres erfaringer? Gikk det fort og ble dere straffet i en eller annen form av blizzard? Nettstedet må kunne ta paypal som betaling og kunne sende g til EU servere. Noen som har kjøpt gold fra X sted og kan fortelle meg deres erfaringer? Gikk det fort og ble dere straffet i en eller annen form av blizzard? Nettstedet må kunne ta paypal som betaling og kunne sende g til EU servere. Hadde du utnyttet et ekstremt overpriset Auction House i begynnelsen av Cata, hadde du ikke trengt og kjøpt gull. Nå er det forseint siden prisene begynner å bli normale igjen Lenke til kommentar
Juls Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det nærmeste jeg kommer "erfaring" ang. gold-kjøp er vell en klassekamerat. Han kjøpte 15k gold og levde lykkelig i 1-2 mnd. Blizzard stengte kontoet umiddelbart da de fant ut av det. Jeg skjønner ditt ønske om å forhindre folk fra å kjøpe gull. Men det kan sikkert være greit å ikke servere røverhistorier alikevel. Du blir ikke bannet for å kjøpe gull, og her er hvorfor. F.eks, om du gir meg navnet på karakteren din kan jeg kjøpe 50000 gull til deg. Tror du det er realistisk at kontoen din blir stengt ned da? Afterall, gullet kommer fra en konto eid av goldfarmers, og det ender opp hos deg. Det er alt de kan tracke. Blizzard har ikke mulighet til å se hva som har skjedd imellom dette her. Transaksjon av penger osv. Jepp! skjønner hvor du vil. Men nå var ikke han akkurat hemmlighetsfull, han skrev om det i guild chat osv. Så han kunne ikke spille uskyldig når Blizz konfronterte han med det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som vet om man noen gang får noe bra ut av å mine døde rock elementals? Det eneste jeg har fått som var verdt noe var Core of Earth, som solgte for 10. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Secret Answer var "12345678" Har den ihvertfall tilbake nå da Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som vet om man noen gang får noe bra ut av å mine døde rock elementals? Det eneste jeg har fått som var verdt noe var Core of Earth, som solgte for 10. Hva slags elementals er det? Jeg har fått noen Volatile Earth på enkelte elementals jeg har minet i Cata. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Investerte 10k i inscription i dag, fikk den til 525, så får vi se omd et blir noe avkastning :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå