Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

At ikke Blizzard fikser den forbannade Tol Barad buggen. 1800 honor for win, det er sikkert kult det, men ikke når det er helt UMULIG å komme inn. Det er bare 40 av 300-400 som kommmer inn, og en intens lagg er det på brua, og går man over den mens det er kamp blir man teleportert tilbake til Orgimmar/Stormwind.

Man skal visstnok få all honoren hvis man krysser brua akkurat i det de vinner. Men hvordan i huleste skal man greie det med den laggen? Folk jubler og skriker mens jeg ikke fikk en dritt honor, kameraten min som var 1 meter foran meg fikk men ikke jeg.

 

Fiks det

Løper aldri jeg, står bare på brua og får honor :3

Merkelig når jeg gjør det blir jeg teleportert ut med engang

 

Ikke stå innpå brua, løp in, og ut, in og ut(that's what she said)

Sats på at du står innpå brua(sånn at du får tp warning) når dere vinner TB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg og noen kompiser har sagt oss ferdige med alliance og vår nåværende server. Noen som kan anbefale en server hvor det er en relativt høy populasjon? :)

 

Har også hørt rykter om å stå rundt 40min i kø for å komme inn i bgs som horde? Dette ville isåfall være tragisk, for det vi driver med er pvp :)

Lenke til kommentar

Er det noe galt med dungeonene? Kom med i et Baradin Hold pug og når jeg skulle entre inngangen ble jeg disconnected. Og når jeg skal prøve å logge inn igjen på karakteren blir jeg fortsatt disconnected, dette har pågått i cirka ett kvarter. Det funker å logge inn med andre karakterer som ikke er inne i en dungeon.

 

Hjelp

Lenke til kommentar

Wohoo... droppa en Parrot Cage (Hyacinth Macaw) fra en helt vanlig level 30 mob i kveld.

 

Ser den rimeligste på AH koster 9000 gold. Er det realistisk å få solgt den for f.eks 8950 gold i løpet av kort tid? Eller er det en overhypa companion?

Solgte en slik en før Cata for 18k på min Ravencrest. Tror du skal få mer for den enn 9k, spesielt med inflasjonen som har hendt under Cata.

Var innom nå, og det ligger seks stykker ute på AH. Dessverre er det tre stykker som har undercutta meg kraftig. Den rimeligste ligger nå på 6000 gold :nei:

 

Hva er vitsen med å undercutte med flere tusen gold? Kan nesten se ut som han har prøvd å få solgt den lenge uten hell. Kanskje jeg bare skulle beholde den?

Lenke til kommentar

Har dere en favoritt HC instance?

Tror min er SFK liten og rask instance.

Liker også Deadmines spesielt delen hvor du skal løpe igjennom de fellene når du er under nightmare effekt-greie-fra-siste-bossen.

 

Er ikke så veldig glad i HoO(Halls of Origination).

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Andre som opplever at tanks på lav level ikke er brukbare?

 

Rollet meg en shaman og har kjørt gjennom RFC, DM, WC, SFK og BFD og i de fleste gruppene er det ubrukelige tanks som enten har for lite armor/hp eller som ikke klarer å holde aggro.

Enkelte tanks var så ubrukelige at de mistet 50% av HP av et hit fra trash mob.

 

Jeg er enhancement shaman, men healer greit nok. Har klart alle instancene som healer.

Lenke til kommentar

Andre som opplever at tanks på lav level ikke er brukbare?

 

Rollet meg en shaman og har kjørt gjennom RFC, DM, WC, SFK og BFD og i de fleste gruppene er det ubrukelige tanks som enten har for lite armor/hp eller som ikke klarer å holde aggro.

Enkelte tanks var så ubrukelige at de mistet 50% av HP av et hit fra trash mob.

 

Jeg er enhancement shaman, men healer greit nok. Har klart alle instancene som healer.

 

Har merket det selv, ble greit når jeg rollet en tank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...