Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke professions bør jeg ha som shaman? Er level 18 akkurat nå.

Selv tenkte jeg på 2x gathering professions for å samle penger, men ingame fikk jeg tips om å velge leatherworking + engineering og trene opp mens jeg levler, men dette koster mye penger. En stack med light leather koster 50g på Ravencrest(Horde).

Lenke til kommentar

Wohoo... droppa en Parrot Cage (Hyacinth Macaw) fra en helt vanlig level 30 mob i kveld.

Ser den rimeligste på AH koster 9000 gold. Er det realistisk å få solgt den for f.eks 8950 gold i løpet av kort tid? Eller er det en overhypa companion?

Solgte en slik en før Cata for 18k på min Ravencrest. Tror du skal få mer for den enn 9k, spesielt med inflasjonen som har hendt under Cata.

Lenke til kommentar

Følte bare jeg måtte skrive noe nå :) hvorfor er folk dumme / idioter vis de bruker gold på et pet?

Pets er som deviate fish, de frisker opp spillingen, og gold er ingen problem og skaffe, folk kjøper enda low lvl enchants / cloth etc, er bare et par timer farming og litt moro på ah så har man plutselig mye gold ^_^

Jeg selv har vurdert og bruke et par tusen gold på et pet. *den lille ozlingen* :> heldigvis fant jeg den billig hihi, har farmet som en gal i flere timer uten noen flaks :(

^_^ men igjen :> folk bruker gold fordi det er noe som frisker opp gamingen, og argg føler jeg kjender wow suge meg in i verdene igjen *løper og gjemmer seg ifra galskapen* hehe

Ble litt mye rant tråd men jaja, "eks" wow spiller som savner gamet her :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Datasmurf befinner seg i USA for øyeblikket og har sikkert ikke tilgang til spillbar pc og skal vel hjem til den tid... om jeg ikke tar helt feil?

Lenke til kommentar

At ikke Blizzard fikser den forbannade Tol Barad buggen. 1800 honor for win, det er sikkert kult det, men ikke når det er helt UMULIG å komme inn. Det er bare 40 av 300-400 som kommmer inn, og en intens lagg er det på brua, og går man over den mens det er kamp blir man teleportert tilbake til Orgimmar/Stormwind.

Man skal visstnok få all honoren hvis man krysser brua akkurat i det de vinner. Men hvordan i huleste skal man greie det med den laggen? Folk jubler og skriker mens jeg ikke fikk en dritt honor, kameraten min som var 1 meter foran meg fikk men ikke jeg.

Fiks det

Lenke til kommentar

At ikke Blizzard fikser den forbannade Tol Barad buggen. 1800 honor for win, det er sikkert kult det, men ikke når det er helt UMULIG å komme inn. Det er bare 40 av 300-400 som kommmer inn, og en intens lagg er det på brua, og går man over den mens det er kamp blir man teleportert tilbake til Orgimmar/Stormwind.

Man skal visstnok få all honoren hvis man krysser brua akkurat i det de vinner. Men hvordan i huleste skal man greie det med den laggen? Folk jubler og skriker mens jeg ikke fikk en dritt honor, kameraten min som var 1 meter foran meg fikk men ikke jeg.

Fiks det

Løper aldri jeg, står bare på brua og får honor :3

Lenke til kommentar

Fiks det

Løper aldri jeg, står bare på brua og får honor :3

Merkelig når jeg gjør det blir jeg teleportert ut med engang

Lenke til kommentar

Hvilke professions bør jeg ha som shaman? Er level 18 akkurat nå.

Selv tenkte jeg på 2x gathering professions for å samle penger, men ingame fikk jeg tips om å velge leatherworking + engineering og trene opp mens jeg levler, men dette koster mye penger. En stack med light leather koster 50g på Ravencrest(Horde).

Altså det å ha to forskjellige crafting-prof's blir fort j*vlig dyrt.

Jeg ville brukt Leatherworking+Skinning.

Da får man en del gode enchants osv.

Men om du f.eks vil kjøpe masse gull, så er engin+lw et godt alternativ for shaman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...