Notatblokk Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Haha. Min main er en mage. Jeg gidder aldri å lese patch notes eller noenting, bare så det er sagt. I GÅR fant jeg ut at jeg kaster scorch gratis og kan løpe samtidig Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Du leser ikke hva de forskjellige talents gjør heller skjønner jeg? Har vært sånn siden vi måtte respecce på 4.0.1, hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
Colado Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tell me about it. Tjente 150k gold første ukene på intens mining og herbing. Botting da vell? Når jeg skriver åpent at jeg botter ett sted på forumet. Tror du ikke at jeg hadde faktiskt skrevet "bottet 150k" om det var tilfelle? Tror ikke det nei. Må suge å være dårlig til å tjene gull. Suger da ikke til og tjene gull. Men når du botter lvling så botter du vell herbing og mining også. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvor kan jeg få kjøpt slik leveling gear til figuren min? Jeg har en 80 main, men har ikke spilt på over et år. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Du leser ikke hva de forskjellige talents gjør heller skjønner jeg? Har vært sånn siden vi måtte respecce på 4.0.1, hvis jeg ikke husker helt feil Sånn delvis. Jeg har jo specca gratis scorch så har tydeligvis lest det. Men har aldri tenkt over at jeg kan spamme den som en veldig bra løsning på ting! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fyrverkeriet over Stormwind var jammen meg imponerende i år/fjor. Nyttårsfeiringen på Silvermoon var skikkelig krazy i år/fjor. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Der var fyrverkiet utenfor huset mitt også Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Skulle ønske jeg kunne få med meg fyrverkeriet i WoW også. Men WoW kommer selvfølgelig aldri foran virkeligheten, så det er ikke så lett å ta seg tid til å få med seg fyrverkeriet heller. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Der var fyrverkiet utenfor huset mitt også Det var jo farlig da, jeg kjenner en som døde av det. Nesten. Dessuten vet jeg ikke hvor du bor Endret 1. januar 2011 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Lurer sterkt på om jeg skal overføre hovedbrukeren til Jaedenar. Burning Steppes er det så få brukere på at jeg blir helt skremt. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Skulle ønske jeg kunne få med meg fyrverkeriet i WoW også. Men WoW kommer selvfølgelig aldri foran virkeligheten, så det er ikke så lett å ta seg tid til å få med seg fyrverkeriet heller. Jeg mener å huske at fyrverkeriet på WoW gikk hver time den 31. desember, så er jo en mulighet til å få med seg både deg og det i virkeligheten Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mDDOvXUJlGg Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Teit spørsmål..men hvor er valor points vendoren for alliance? ingen som vet? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Lurer sterkt på om jeg skal overføre hovedbrukeren til Jaedenar. Burning Steppes er det så få brukere på at jeg blir helt skremt. Burning Steppes har alltid vært død. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Teit spørsmål..men hvor er valor points vendoren for alliance? ingen som vet? Ved siden av JP vendoren. Noen som vet hvordan jeg kommer igang med Therazane rep? Endret 1. januar 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Queste i Deepholm. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Refsa, gjør alle quests i Deepholm. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Så jævlig lame da. Må løpe rundt i hele Deepholme for å finne en quest jeg kanskje mangler. Opplegg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det skal ikke være lett. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tell me about it. Tjente 150k gold første ukene på intens mining og herbing. Botting da vell? Når jeg skriver åpent at jeg botter ett sted på forumet. Tror du ikke at jeg hadde faktiskt skrevet "bottet 150k" om det var tilfelle? Tror ikke det nei. Må suge å være dårlig til å tjene gull. Suger da ikke til og tjene gull. Men når du botter lvling så botter du vell herbing og mining også. Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå