Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tell me about it. Tjente 150k gold første ukene på intens mining og herbing.

Botting da vell?

Når jeg skriver åpent at jeg botter ett sted på forumet. Tror du ikke at jeg hadde faktiskt skrevet "bottet 150k" om det var tilfelle?

Tror ikke det nei.

:) Må suge å være dårlig til å tjene gull.

Suger da ikke til og tjene gull. Men når du botter lvling så botter du vell herbing og mining også.

Lenke til kommentar

Du leser ikke hva de forskjellige talents gjør heller skjønner jeg? Har vært sånn siden vi måtte respecce på 4.0.1, hvis jeg ikke husker helt feil harhar.gif

Sånn delvis. Jeg har jo specca gratis scorch så har tydeligvis lest det. Men har aldri tenkt over at jeg kan spamme den som en veldig bra løsning på ting!

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg kunne få med meg fyrverkeriet i WoW også. Men WoW kommer selvfølgelig aldri foran virkeligheten, så det er ikke så lett å ta seg tid til å få med seg fyrverkeriet heller. :p

Jeg mener å huske at fyrverkeriet på WoW gikk hver time den 31. desember, så er jo en mulighet til å få med seg både deg og det i virkeligheten ;)

Lenke til kommentar

Tell me about it. Tjente 150k gold første ukene på intens mining og herbing.

Botting da vell?

Når jeg skriver åpent at jeg botter ett sted på forumet. Tror du ikke at jeg hadde faktiskt skrevet "bottet 150k" om det var tilfelle?

Tror ikke det nei.

:) Må suge å være dårlig til å tjene gull.

Suger da ikke til og tjene gull. Men når du botter lvling så botter du vell herbing og mining også.

Nei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...