John Keats Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Tell me about it. Tjente 150k gold første ukene på intens mining og herbing. Botting da vell? Når jeg skriver åpent at jeg botter ett sted på forumet. Tror du ikke at jeg hadde faktiskt skrevet "bottet 150k" om det var tilfelle? Endret 31. desember 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Er noe jeg lurer litt på. Hva er konsekvensen for å kjøpe gull, og så bli tatt for det av Blizzard? Jeg har hørt mange forskjellige ting.. Blir du permanent bannet med en gang, får du en advarsel, blir du bannet i 72 timer? Hadde vært fint å fått vite dette basert på fakta, og ikke hva folk tror. Om noen vet det, såklart Ikke kjøp gull. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Var ikke det jeg spørte om. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tell me about it. Tjente 150k gold første ukene på intens mining og herbing. Botting da vell? Når jeg skriver åpent at jeg botter ett sted på forumet. Tror du ikke at jeg hadde faktiskt skrevet "bottet 150k" om det var tilfelle? Dette er vell tilfeldig vis ikke din main ? http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1417735109#4 Fant det ved en tilfeldighet! Lenke til kommentar
Colado Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tell me about it. Tjente 150k gold første ukene på intens mining og herbing. Botting da vell? Når jeg skriver åpent at jeg botter ett sted på forumet. Tror du ikke at jeg hadde faktiskt skrevet "bottet 150k" om det var tilfelle? Tror ikke det nei. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Etter 24 timer played med RAF, og level 60, så er tiden inne for kjedelig Outland questing. Spesielt kjedelig da jeg bare kjørte dungeon som healer, og jeg nå suger kølle som shadow priest Edit: Vil legge til at jeg ikke kjønner greia med at man går så fort oom som holy priest(enda). Sikkert litt tidlig å kunne si noe, men så langt har jeg aldri gått oom i en boss fight selv med gear beregnet for 15 lvler under meg. I tillegg vil jeg si at det finnes så utrolig mange arrogante og småkjekke tanks. De kommer selvfølgelig inn i hvilken som helst dungeon på 1 sekund omtrent. Dermed kjører de deres løp og kun det. Gidder de å hjelpe partyet med quests? Nei. Spiller forøvrig på Jaedenar under brukeren QMariusb. Skal fortsette med leveling opp til lvl 300 i herbalism før jeg fortsetter å queste, men hvilket profession bør jeg ta som nr 2? Endret 1. januar 2011 av MarB Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Og der droppet den Recipe: Vial of the Sands Må sette i gang med å skaffe mats ... men det får bli i morgen Endret 1. januar 2011 av Rivers Lenke til kommentar
Colado Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Og der droppet den Recipe: Vial of the Sands Må sette i gang med å skaffe mats ... men det får bli i morgen Gratz, har du 29k til vendor mats da? xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 gratulerer med dagen alle wow spillere her , la tdette blir et cataclysmtaastisks år Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hva er Enchant Weapon - Power Torrent scroll verdt? Kosta mg 10k for pattern å 8k å lage. La den ut på AH for 12k. Noen som vet? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Og der droppet den Recipe: Vial of the Sands Må sette i gang med å skaffe mats ... men det får bli i morgen Gratz, har du 29k til vendor mats da? xD Massevis Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er moderatorene på mmo-champion.com forumet helt nazi? uansett hvilken tråd jeg ser i er det flere brukere som er bannet, uansett hvor gammel tråden er. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Enten det eller så er det utrolig mange idioter som bryter reglene der.. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Teit spørsmål..men hvor er valor points vendoren for alliance? Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nå som battlegroupene er merga, er de merga for dungeon que også? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er moderatorene på mmo-champion.com forumet helt nazi? uansett hvilken tråd jeg ser i er det flere brukere som er bannet, uansett hvor gammel tråden er. dem liker ikke svar som. "Stupid thread" "that sucks" etc. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tell me about it. Tjente 150k gold første ukene på intens mining og herbing. Botting da vell? Når jeg skriver åpent at jeg botter ett sted på forumet. Tror du ikke at jeg hadde faktiskt skrevet "bottet 150k" om det var tilfelle? Tror ikke det nei. Må suge å være dårlig til å tjene gull. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis jeg hadde trengt å få tak i gull så hadde jeg heller brukt 15 sek på bestille 10-100k gull for det jeg tjener på en time RL, enn å bruke (lang?) tid in game. Hva folk skal med så mye gull skjønner ikke jeg, ser ikke helt poenget. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tar ikke fryktelig lang tid å skaffe det akkurat nå. Om dagen herber og miner jeg rundt 2 timer daglig på shamanen min og drar inn noen tusen gull, og det holder for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå