Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Noen andre paladins her som har problemer i Grim Batol? (iallefall normal, har ikke vært i HC).

 

Første gangen jeg var der kunne jeg ikke bruke spells utenom Judgement og Holy Wrath, så jeg sendte ticket til GM og fikk svar relativt kjapp og problemet var fiksa.

Men nå er det ett annet problem; når alle hopper oppå dragene og fly fra ene enden til den andre får jeg ikke brukt Fireball/Pyroblast eller hva som kommer ut munnen på den dragen når jeg spammer 1. Tanken vår hadde problemer med dette idag og (paladin).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan godt hende det er en bug i selve spillet, men det første jeg lurte på når du sa du hadde problemer med å bruke spells etter at du har mountet dragen, er om du har custom UI? og eventuellt har samme problemet hvis du kjører orginal UI eller værtfall slår av addons som har med action bars å gjøre. Mange addons som bugger seg når en mounter vehicles.

Lenke til kommentar

Da jeg manglet 1 bar til 85 var i jeg i Grim Batol. Jeg DCet så vi wipet elns og så bugget corpset seg på veien inn sånn at jeg ikke kunne resse. Jeg måtte da ta spirit ress og måtte fly for å reparere armor. Det førte til at jeg dinget akkurat 16 min etter han andre i klassen som spiller wow :(

 

Dejavu? Har ikke du skrivd dette før?

Lenke til kommentar

Har et stort problem angående wow nå. HAr spilt på en bærbar PC til nå, og det har gått helt greit, men nå har jeg også installert wow på en stasjonær PC som er mye "bedre". Likevel, når jeg f. eks går instance, så fryser alt annet unntatt meg, som om de andre spillerene og monsterne lagger, og jeg kan gå fritt rundt men ikke angripe eller noe slikt. Det fungerer også å skrive i chatboksen mens dette pågår. Går jeg alene rundt og gjør f. eks quest så skjer dette sjeldent, men når jeg går instance skjer det HELE tiden. Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar

Det høres ut som du mister tilkobling til serveren. ( bevegelse av karakteren skjer client side ).

 

Prøv å oppdatere nettverkskortet ditt? At det ikke skjer solo forteller meg at nettverkskortet ditt kanskje ikke tåler trafikken når det er fler spillere som i et instance. Hadde dette problemet en gang før med utdaterte drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...