Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Noen andre enn meg som opplever quests achievements bugger litt?

 

Jeg var på ca. 2100/3000 quests completed i går, og når jeg leverte inn et quest nå nettopp poppet achievement for 3000 quests opp.

Jeg vet helt sikkert at jeg ikke har gjort 900 quests i løpet av natten.

 

Ah well, kan ikke klage. Ny tittel er jo alltid greit.

Lenke til kommentar

Herb+Inscription = win. Mysterious Fortune Card selger som varmt hvetebrød. 50s for å lage, selger for alt mellom 20 og 100g per stykk.

skjønner virkelig ikke at folk gidder kjøpe dem.

har ikke hørt om én person som har vunnet over 5g på dem.

 

 

Herbalism er vell og bra, men selv med de sinnsyke prisene man finner på herbs nå, så er det verdt å kjøpe de på AH og mille dem. Gathering proffesions har alltid vært lette penger, men det er ikke der de virkelig store summene genereres.

tør jeg spørre hvor de store pengene ligger da?

 

 

Min første lvl 85 :cool:

 

Jeg som trodde jeg var treig til 85, gz :thumbup:

min main er lvl 71.

er 4 dager siden jeg installerte wotlk og cata.

har fortsatt ikke begynt på wotlk =)

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Quest achievement virker litt på jordet ja. Når jeg sjekket for litt siden hadde jeg nesten 2700, og dagen etter lå jeg plutselig på rett over 2000. En annen character ligger på ~1600 og har allikevel 2000 quests completed achievement.

 

Ettersom jeg har forstått reseter seasonal quests seg hvert år, og da blir quest achievement-trackeren litt på jordet.

Lenke til kommentar

Jeg pratet med en GM ang. problemer med "quest completed achievmentet" for ca. 2 uker siden. Da snakket han om at det var mye som måtte fikses pga. mye endringer i cataclysm + at det var endel problemer når folk tok faction transfer. De holdt på å jobbe med saken fikk jeg vidre bedskje om, og en måtte ikke bli overrasket hvis det skjedde mange rare endringer rundt dette achievementet.

 

Grunnen til at jeg snakket med en GM var at mitt achievment har låst seg på 1440 quests completed når jeg tok faction transfer, for snart 1 år siden. Litt redd for at det er mange quests som har gått tapt pga. dette.

Endret av Chicharito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...