Petter Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hmmmmm spørs i hvilke sammenheng. typ Bruk Spell X hvis boss er over 50% hvis boss er under 50% bruk Y Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hmmmmm spørs i hvilke sammenheng. typ Bruk Spell X hvis boss er over 50% hvis boss er under 50% bruk Y macroer kan ikke hente data defualt. Du kan derimor lage en egen kommando som fanger opp data og bruke dette som en macro. men vet ikke om det funker enda. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kom det noen nye healing/mana potions med cata? Er det runic som er "best" fremdeles? Som ikke hjelper en shait. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det kom nye, men såvidt jeg vet er eneste måte å få tak i dem på gjennom en alchemist. De heter forøvrig "Mythical Healing/Mana Potion". Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kanskje man må finne fram roguen med alchemist, ser ut som bra $$$ kilde. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Har tenkt å "re-rolle" ny profession, bytte ut skinning som jeg ikke har mye bruk for. Valgene står mellom: Alchemy, Tailoring og Jewelcrafting. Det er som er viktigst er at jeg får bruk for det jeg kan gjøre med professionen, og kanskje tjene litt på det også. Hadde også vært fint om dere kunne gitt en liten indikasjon på hvor mye det vil koste (Ca.) å lvle det fra 1-525 Håper på maaaange svar Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 SvennAndre. du som er DKen her? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 /wave @ Mortenius Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 /wave @ Mortenius Rendez @ Ravencrest. Litt av no gear du har Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Faen jeg er lei av deepholm >.< Edit: Crap, i know. sånn går det når man bruke evighet på å campe en mount. Endret 30. desember 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Faen jeg er lei av deepholm >.< Edit: Crap, i know. sånn går det når man bruke evighet på å campe en mount. Ikke vansklig å finne deg på Facebook heller Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Haha, stalker ass! Nei, men det er da vel meningen, også? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Campet siden 17.00 idag, så du er ikke den eneste som er lei Deepholm, SvennAndre Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Campet siden 02:00 tirsdag forrige uke Etter dag 2/3 sverga jeg på å aldri dra tilbake til Deepholm, noensinne. Faen ass Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Og ingen tegn, whatsoever, etter Phosphorescent stone drake? Kryr av stone drakes i Ogrimmar på min server nå, riktignok bare vitreous og volcanic Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Gøy med Mithril! Farmet ademantium ellerno i LK for å skille JC. brukte 24 timer og hadde baggen full >.< Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg som trodde jeg var drøy med mine 10 timer i Twilight Highlands og farmet elementium ore. Helvete gutt, 24 timer.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Har tenkt å "re-rolle" ny profession, bytte ut skinning som jeg ikke har mye bruk for. Valgene står mellom: Alchemy, Tailoring og Jewelcrafting. Det er som er viktigst er at jeg får bruk for det jeg kan gjøre med professionen, og kanskje tjene litt på det også. Hadde også vært fint om dere kunne gitt en liten indikasjon på hvor mye det vil koste (Ca.) å lvle det fra 1-525 Håper på maaaange svar Bumper spørsmålet mitt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå