Anonym234 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvis man ikke tar questene som leder opp til å finne inngangen til dungeons, vil de ikke bli åpne på lvl 85 heller? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jo, bare og dra til inngangen. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hæh? Tok ikke den, hva har pvp med saken å gjøre? Spør bare Juletreduden om han er ally eller horde, siden vi begge spiller på samme servere, og etter cata release har jeg fått oppbygd et sterkt hat mot ally's på min server Kan godt stalke deg mens du gjør tol barad questa dine. Og bygge opp et mye større hat mot oss ) Lenke til kommentar
arthon Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kinect Hacked to Play World of Warcraft video demo Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kinect Hacked to Play World of Warcraft video demo At man må bøye kroppen fremover og bakover for å bevege seg var kanskje ikke et sjakktrekk. I stedet for å forhindre at folk kommer i dårlig form ved kun å sitte foran PCen ødelegger de ryggene til folk i stedet. :!: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hæh? Tok ikke den, hva har pvp med saken å gjøre? Spør bare Juletreduden om han er ally eller horde, siden vi begge spiller på samme servere, og etter cata release har jeg fått oppbygd et sterkt hat mot ally's på min server Kan godt stalke deg mens du gjør tol barad questa dine. Og bygge opp et mye større hat mot oss ) Nei takk Faen de tok av når cata kom ut, var jo helt ville tilstander i Mnt. Hyjal. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Instantqueue i BG som Horde nå Eneste negative er at vi bare taper nå Endret 29. desember 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kinect Hacked to Play World of Warcraft video demo Awesome! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kinect Hacked to Play World of Warcraft video demo Awesome! Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 :D Hvilket strl på abboet er det? Ikke sikker, er fra jobb. Jeg juksa Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Faens OP regen piss på warrior og druid. Faen ikke mulig og drepe det på noen faens måte. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kinect Hacked to Play World of Warcraft video demo Awesome! Fortell meg hvordan det er "awesome" å spille PvP og danse YMCA samtidig.' Fortell meg det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvem snakker om PvP? Jeg snakker om PvE. Snakker heller ikke om YMCA. Mer Macarena. 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Gjorde "Throne of the Tides" i går etter at jeg fikk nytt våpen. Endte opp med 7300 DPS totalt Det er en stor forbedring fra mitt forrige run. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvem snakker om PvP? Jeg snakker om PvE. Snakker heller ikke om YMCA. Mer Macarena. Macarena.. Nei det var ikke "Awesome111!! :) ", det der var bare teit. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Instantqueue i BG som Horde nå Eneste negative er at vi bare taper nå Hva har skjedd? Horde som taper i BG? :O Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kan man lage hvis makroer? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hmmmmm spørs i hvilke sammenheng. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvem snakker om PvP? Jeg snakker om PvE. Snakker heller ikke om YMCA. Mer Macarena. Macarena.. Nei det var ikke "Awesome111!! :) ", det der var bare teit. Hver sin smak. En venninne av meg, sant en kompis og meg selv synes det var rimelig awesome. På samme måte som en annen kompis av meg går og maser om at jeg skal få dette i hus sånn at han kan skrive morsomme programmer til meg. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå