Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, jeg er så utrolig lei av PUG i AB. Av de cirka 14 kampene jeg har spilt har Alliance bare vunnet en gang, AV vinner vi derimot stadig vekk. Jeg blir så utrolig lei av alle tullingene som absolutt hele tiden, uansett situasjon, skal ha Blacksmith. :(

 

Og det nærmeste jeg har vært pre-maids var når en level 35 rogue spurte meg om "u wanna join my pvp guild??".

'

Skrik og kjeft på dem. Folk som er usikkre på noe pleier som regel å høre på folk med peiling.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Keybidings enkelt og greit. Hvis du bruker noen andre actionbars f.eks. Discord så kan det være de heter noe annet enn "Action button 1" osv.

Prøv å bla litt ned og se om du finner noe.

6858610[/snapback]

 

Trykka bare på "WoW-repair" jeg, så fiksa det seg. :p Men takk uansett, kunne nok gjort det som du sier og.

Lenke til kommentar
Kan jeg godt forstå Darkrevan. Burning Blade var ille, men da vi migrerte ble det bare enda verre. Både med tanke på kø og mtp på spillernes ferdigheter eller oppførsel. Tror nesten ikke jeg har vært i en god PUG siden migrasjonen..

6857122[/snapback]

 

Akkurat det der var min hovedgrunn.

Starta en alt på Moonglade i Januar. Endte opp med å spille den isteden. :)

Var også lei gankers, følte vel etter nesten et år med wow på den tiden at nok var nok. Rerollet like gjerne pve rp.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Jeg åpna wow kontoen min igjen for en uke siden. Må Si det var morsomt å spille rogue igjen etter at de er blitt de-nerfa! :) Snart level 60, og leter etter en mc guild. Noen av dere her som har noen tips, eller som spiller på Boulderfist? horde ofc.

6859926[/snapback]

 

Få gjort alle pre questene og litt gear fra Scholo / strat / UBRS / BRD / DM osv før du søker, for å finne guild kan du vel gå på realm forumet og PvE progress tråd. Så finne web siden og lag en application :)

 

edit: gah skrivefeil, er sikkert noen flere der :c

Endret av Zippio
Lenke til kommentar
Jeg åpna wow kontoen min igjen for en uke siden. Må Si det var morsomt å spille rogue igjen etter at de er blitt de-nerfa! :) Snart level 60, og leter etter en mc guild. Noen av dere her som har noen tips, eller som spiller på Boulderfist? horde ofc.

6859926[/snapback]

 

Få gjort alle pre questene og litt gear fra Scholo / strat / UBRS / BRD / DM osv før du søker, for å finne guild kan du vel gå på realm forumet og PvE progress tråd. Så finne web siden og lag en application :)

 

edit: gah skrivefeil, er sikkert noen flere der :c

6860143[/snapback]

Jepp! :) Har gjort mc prequest nå. Den var veldig enkel! :) Nå gjenstår onyxia prequest. Gearet mitt er veldig bra, er begynt å samle på shadowfang (eller hav det heter) nå. Har 3 deler, skal ha en til før jeg bruker den pga gear bonus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...