Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg synes archeology er interessant nok. Greit å slå ihjel dautid og interessant lorestuff. Har alltid synes at selve explorationdelen i spillet er mer interessant enn å farme gear hele tiden.

Lenke til kommentar

heee heee heee, 5 timer? jeg må le! ;)

 

Klokken 0200 ikveld/inatt har jeg campa i 7 dager, bare 1 falsk alarm som jeg har fått med meg. I gjennomsnitt 15timer +/- hver dag. Du er på ravencrest, er du ikke? Ingame nick?

 

 

Er ikke på Ravencrest, nei :p

 

Men jeg legger ikke sjelen min i det, det blir litt camping her og der men ikke store greiene :)

Lenke til kommentar

Uff, ja, det er ikke enkelt. Ultra-rare mob is ultra-rare :<

 

For min del blir det litt sånn at jeg kan ikke slutte nå, for da har jeg jo kasta bort all tida brukt på det. Blir mao. verre og verre jo lengre jeg holder på. :new_woot:

 

 

Men vær snill å bare camp med 85'en din, og ikke med noe annet. Blir så forbanna på campers som er 82 etc, dra til gokk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, holdt på å få ett lite sjokk når jeg så en drage fly rundt rett over Temple of Earth, holdt på å dette av stolen men så var det ikke Aeonaxx likevel :<

 

Camper bare med 85'en min, har sett mange 82-83 folk som camper der i timesvis, men har ikke sett noen med dragen eller noen si noe i general eller trade om at de har fått den :p

Lenke til kommentar

Er SFK vanskelig å heale i på Heroic?

 

Første boss kan gi sjokk for healers, men egentlig lett.

Og tredje boss er meget hardcore forhold til andre boss i Cata, men den bruker de fleste å skippe.

 

Vet ikke helt, synes selv den var lett selvom det var den første heroic jeg gjorde as healer, men det var mistake, skulle egentlig bare queue for normal dungeon men hadde tydeligvis queued for HC.

Lenke til kommentar

Uff, ja, det er ikke enkelt. Ultra-rare mob is ultra-rare :<

 

For min del blir det litt sånn at jeg kan ikke slutte nå, for da har jeg jo kasta bort all tida brukt på det. Blir mao. verre og verre jo lengre jeg holder på. :new_woot:

 

 

Men vær snill å bare camp med 85'en din, og ikke med noe annet. Blir så forbanna på campers som er 82 etc, dra til gokk!

 

Spiller på Ravencrash. Gidd du å si noe sist den spawna om du finner det ut?

Lenke til kommentar

Du kan sende heirlooms på tvers av faction. Ikke noe mer derimot. Å ha character på begge sider av en PvP realm har vel vært mulig siden langt tilbake i LK såvidt jeg husker. Red.: For sen!

 

I svar til en diskusjon rundt archaeology tidligere er det forøvrig ikke så vanskelig å tjene litt på det såpass tidlig i Cataclysm. Jeg har tjent en heftig mengde gull på å selge keystones så langt. Tol'vir går jo for 800-1000g per stykk og selger på kort tid. Resten koster også fra 100g og oppover.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...