Tommyeen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Bytta fra worgen til gnome mage.. And i løøøøv it:) 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Worgen til gnome? Oo høres ut som at du har vært worgen lenge og at gnome er helt nytt for WOW :!: Lenke til kommentar
Edian Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Begynte på WoW igjen på søndag Har startet med å få locken opp til 85, og er 82 for øyeblikket. Liker hva Blizzard har gjort med warlocks, spesielt med tanke på soul shard-systemet. Dessuten setter jeg pris på nye steder med forholdsvis varierte og som regel underholdende quests Cataclysm virker utrolig bra! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 I dag har jeg vært flink å levlet fra 82.8 til 84, tok bare 4 timer Kun quester. Zzzzzzz Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Cataclysm er lett den beste versjonen vi har sett av wow hittil. Blizzard har tatt mange utrolig gode grep, som gjør det mer lettvindt for spilleren. Disse grepene har de gjort en stund nå, men vi merker først tyngen av de nå i catac. Slik jeg føler det iallefall. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nå begynte ikke jeg å spille før begynnelsen av TBC, men som sagt; Cataclysm er lett den beste versjonen vi har sett av wow hittil. Blizzard har tatt mange utrolig gode grep, som gjør det mer lettvindt for spilleren. Disse grepene har de gjort en stund nå, men vi merker først tyngen av de nå i catac. Slik jeg føler det iallefall. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Bytta fra worgen til gnome mage.. And i løøøøv it:) Worgen til gnome? Oo høres ut som at du har vært worgen lenge og at gnome er helt nytt for WOW :!: Hehe ja føles faktisk sånn.. Syns worgen passa dårlig til spellcaster.. Følte meg tøff som gnome xD Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Archaelogy er crap, er ikke verdt tiden... 3 days graving og ikke en crap, kun RP fail stuff som er helt ubrukelige. Solved nettopp 500 av hver shit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så 359 gear ikke verdt det? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Nei, da er det lettere å gjøre raids :!: Har du prøvd archaelogy Slimda? tviler Endret 28. desember 2010 av nagina Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Mere status og ha epix fra archeology imo. En anen ting. Er det flere som syns at det er lite weps i dungeons i cata? Har ikke sett en 2hander droppe under mine runs. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Her har vi det gøy. Campet i 5 timer etter Aeonaxx for å få Phosphorescent stone drake, noen her inne som har vært heldig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nei, da er det lettere å gjøre raids :!: Har du prøvd archaelogy Slimda? tviler Har du spilt WoW? Tviler... Selvsagt har jeg Archaeology! Kjører på med 3-4 digsites hver gang jeg ikke har noe å gjøre. F.eks å vente på en guild heroic blir opprettet. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Hadde det ikke vært for server first vil jeg vel si archeology 525 var de mest bortkastede 18-19 timene så langt i Cata. Hadde jeg brukt den tiden til å farme herbs da prisen bokstavlig talt var 500g per stack ville jeg jo vært millionær. Endret 28. desember 2010 av Pingas Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jepp, kjenner jeg angrer meg at jeg i det hele tatt orket. Kan jo tjene penger med archalogy men så tidskrevende som det er så lønnes det ikke, de må seriøst buffe det litt, mere reward til "Fossil", eller så si alle... blues hadde gjort seg også! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Sikkert vært diskutert her før, men er det noe vits å ta engineering som profession i Cataclysm? Får man noen nyttige goder og inntektskilder? Ble nettopp 85 med min goblin hunter, og tenkte det var en passende profession for rasen. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Kan jo tjene penger med archalogy men så tidskrevende som det er så lønnes det ikke, de må seriøst buffe det litt, mere reward til "Fossil", eller så si alle... blues hadde gjort seg også! Har vel gått i minus. Å kjøpe skill har jo kostet mer enn inntekten fra å selge alle common items å langt. Endret 28. desember 2010 av Pingas Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Her har vi det gøy. Campet i 5 timer etter Aeonaxx for å få Phosphorescent stone drake, noen her inne som har vært heldig? heee heee heee, 5 timer? jeg må le! Klokken 0200 ikveld/inatt har jeg campa i 7 dager, bare 1 falsk alarm som jeg har fått med meg. I gjennomsnitt 15timer +/- hver dag. Du er på ravencrest, er du ikke? Ingame nick? Endret 28. desember 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
Edian Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg kom på at det kanskje kan være lurt å spørre her, siden emnet virker aktivt og spillerne likeså! Det har kommet mye nytt, og hadde det ikke vært for at jeg har gamet litt med en kompis som har guida meg litt hadde jeg vært helt ute å kjøre. Det er dog et par ting jeg lurer på. Jeg forstår mastery og de store fordelene store mengder av det kan ha, men hvordan stiller det seg i prioritering av andre attributer? I dette tilfellet dreier det seg om en lock. Jeg ser at høy mastery vil kunne gi høy generell fire damage (destro) Hvordan fungerer egentlig reputationsystemet? Slik jeg har forstått det så avgjør det hva du kan kjøpe på forskjellige steder, og tabards kan forbedre mengden rep øker med for det respektive stedet? Fetere flying mounts, fåes dette gjennom heroics? Endret 28. desember 2010 av Nanophus Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg er halvveis til 82 kun pga Archeology, og har ikke 100 i skill engang. Ikke at det er så fantastisk gøy, men jeg har helt mistet lysten til å levle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå