Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vel egentlig på tide at jeg oppgraderte til Cataclysm. Har ikke orket å stresse med det.

 

Gjorde en faction change på min DK og spiller nå Goblin Female DK :)

Blizzard tjener mye penger på faction change, race change, realm transfer etc.. :innocent:

 

Liker Cataclysm så langt :)

 

DU vet dem buffer racials til alle nye rase (se på draenei) forså å nerfe dem neste expansions for å tjene noen par tusen på race change? :innocent:

Lenke til kommentar

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men har alle rasene hver sin type flying mounts? Og fins det noen oversikt over flying mounts og hvordan man kan få tak i dem (reputation, quest, drop osv.)? :)

Nei, ingen har rasespesifikke flying mounts. Som standard har du Gryphons for Alliance og Wind Riders for Horde. Utover det kan du få flying mounts via achievements og reputation.

Lenke til kommentar

Troll spotted. :ph34r:

 

It`s just the mirror, don`t worry.... :ph34r:

 

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men har alle rasene hver sin type flying mounts? Og fins det noen oversikt over flying mounts og hvordan man kan få tak i dem (reputation, quest, drop osv.)? :)

Nei, ingen har rasespesifikke flying mounts. Som standard har du Gryphons for Alliance og Wind Riders for Horde. Utover det kan du få flying mounts via achievements og reputation.

Takk for svar, den er grei. :)

Lenke til kommentar

Noen her som har farmet Mag'Har ( Kurenai for Ally ) fra honored 1500 rep til Exalted på en kveld før? Etter 98 stacks med netherweave cloth er jeg endelig exalted og nyter mine Talbuk Mounts. :)

 

Går det å levere inn netherweave cloth for rep med Kurenai? Eller var dette hva du fikk etter farminga?

Lenke til kommentar

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men har alle rasene hver sin type flying mounts? Og fins det noen oversikt over flying mounts og hvordan man kan få tak i dem (reputation, quest, drop osv.)? :)

Nei, ingen har rasespesifikke flying mounts. Som standard har du Gryphons for Alliance og Wind Riders for Horde. Utover det kan du få flying mounts via achievements og reputation.

 

Druids har flightform. Og det er vel det eneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...