Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg liker forandringene som eventuelt skjer, og ja. Unholy ligger litt for mye over atm. Samme med survival hunters. Og ny mastery har jeg ventet på, den vi har nå suger. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 DEm skal evt Fikse DK PVP! DEN Gleder jeg meg til! DPS eller Tanking. Thats the question <.< Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 HOWLING BLAST NERF NEEEI Håper ikke de gjør det så mye at jeg ikke kan wipe grupper i lolquest og AV på entotre. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Wii, fikk meg dino mounten ifra archaeology igår =) Var rimlig irritert over at det er en 3 sec cooldown ved bruk av survey, unødvendig i mine øyne men men. Tror jeg skal ta en liten pause med å gjøre arch nu ;p Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Var vel egentlig på tide at jeg oppgraderte til Cataclysm. Har ikke orket å stresse med det. Gjorde en faction change på min DK og spiller nå Goblin Female DK Blizzard tjener mye penger på faction change, race change, realm transfer etc.. Liker Cataclysm så langt Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Var vel egentlig på tide at jeg oppgraderte til Cataclysm. Har ikke orket å stresse med det. Gjorde en faction change på min DK og spiller nå Goblin Female DK Blizzard tjener mye penger på faction change, race change, realm transfer etc.. Liker Cataclysm så langt DU vet dem buffer racials til alle nye rase (se på draenei) forså å nerfe dem neste expansions for å tjene noen par tusen på race change? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg ser ikke på racial abilities, jeg vil bare være awesome Goblin er awesome. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg ser ikke på racial abilities, jeg vil bare være awesome Goblin er awesome. And we have a winner Bytta selv over til Goblin fra Undead, angrer ikke =) Endret 28. desember 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 valgte Worgen fordi jeg kunne være en phet ulv mens jeg beholdt human looken. Litt fordi jeg også liker DPS tall Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Neeei, de har tenkt til å nerfe "Purge" Og når i faen har de tenkt til og fikse arena? LOS funker faen ikke, spellsa vil ikke aktivere og andre småting som ødelegger alt. Endret 28. desember 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Er det bare jeg som får bedre graffik på windowed mode (fullscreen) ? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette er sikkert et dumt spørsmål, men har alle rasene hver sin type flying mounts? Og fins det noen oversikt over flying mounts og hvordan man kan få tak i dem (reputation, quest, drop osv.)? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette er sikkert et dumt spørsmål, men har alle rasene hver sin type flying mounts? Og fins det noen oversikt over flying mounts og hvordan man kan få tak i dem (reputation, quest, drop osv.)? Nei, ingen har rasespesifikke flying mounts. Som standard har du Gryphons for Alliance og Wind Riders for Horde. Utover det kan du få flying mounts via achievements og reputation. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Troll spotted. It`s just the mirror, don`t worry.... Dette er sikkert et dumt spørsmål, men har alle rasene hver sin type flying mounts? Og fins det noen oversikt over flying mounts og hvordan man kan få tak i dem (reputation, quest, drop osv.)? Nei, ingen har rasespesifikke flying mounts. Som standard har du Gryphons for Alliance og Wind Riders for Horde. Utover det kan du få flying mounts via achievements og reputation. Takk for svar, den er grei. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Noen her som har farmet Mag'Har ( Kurenai for Ally ) fra honored 1500 rep til Exalted på en kveld før? Etter 98 stacks med netherweave cloth er jeg endelig exalted og nyter mine Talbuk Mounts. Går det å levere inn netherweave cloth for rep med Kurenai? Eller var dette hva du fikk etter farminga? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette er sikkert et dumt spørsmål, men har alle rasene hver sin type flying mounts? Og fins det noen oversikt over flying mounts og hvordan man kan få tak i dem (reputation, quest, drop osv.)? Nei, ingen har rasespesifikke flying mounts. Som standard har du Gryphons for Alliance og Wind Riders for Horde. Utover det kan du få flying mounts via achievements og reputation. Druids har flightform. Og det er vel det eneste. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 hvordan er forventet utvikling til prisene på AH når det kommer til herbs og minerals? 20x sarontie ore koster 22g og 20xtiger lily koster 25-30g på min server. synes dette var utrolig lavt. vil det stige med tiden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Sist jeg sjekket, var ikke druider en rase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå