Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Når jeg lvla i rushet første uka hjalp horder og allianser hverandre. Morsomt å se på :)

Jeg samarbeidet med en human mage da jeg var undead med en daily i Tol Barad Peninsula. Ganske komisk, da det er et pvp-område.

Synes bare det er fun ^^

Pleide å bruke Chains of ICe med litt Hungering Cold om dem var greie :D DEm bare /lol og /smack mens jeg ble ganka av andre forbi passerende horder :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Er på utkikk etter tre addons; en som viser timer på CDs, en som viser enemies castbar - altså den jeg har targetet (helt greit om dette er noe man kan fikse med blizzards standard UI, men vil gjerne ha oppskriften på hvordan) og en addon som sier ifra når predatory strikes proccer (druid)

på forhånd takk! :)

Lenke til kommentar

Heisann.

Er på utkikk etter tre addons; en som viser timer på CDs, en som viser enemies castbar - altså den jeg har targetet (helt greit om dette er noe man kan fikse med blizzards standard UI, men vil gjerne ha oppskriften på hvordan) og en addon som sier ifra når predatory strikes proccer (druid)

1 og 3 kan fikses med Power Aura.

2, bruk Quartz

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Bedre Ghoul med stun, Gargoyle, Desecration, en ekstra dot, AMZ, AMS, UF. Diseases gjør mer skade.

Frost har også desecration, og da til og med en bedre versjon, som en ikke kan gå ut av, og kan påføres over distanse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Bedre Ghoul med stun, Gargoyle, Desecration, en ekstra dot, AMZ, AMS, UF. Diseases gjør mer skade.

Frost har også desecration, og da til og med en bedre versjon, som en ikke kan gå ut av, og kan påføres over distanse.

Lenke til kommentar

Heisann.

1) OmniCC

2) Blizzard default UI, bare sjekk ut interface options "Show enemy castbar"

3) MSBT, Mik's Scrolling Battle Text. Eventuelt Power Auras Classic. Men er det ikke ingamem notification på Predatory Strikes nå altså?

Lenke til kommentar

Ja ser visst slik ut. Spiller ikke DK selv. Er uansett ikke til å stikke under en stol at Unholy er et overlegent PvP-spec. Om ikke solo, så fungerer det mye bedre i grupper som PvP handler om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...