Foxboron Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Når jeg lvla i rushet første uka hjalp horder og allianser hverandre. Morsomt å se på Jeg samarbeidet med en human mage da jeg var undead med en daily i Tol Barad Peninsula. Ganske komisk, da det er et pvp-område. Synes bare det er fun ^^ Pleide å bruke Chains of ICe med litt Hungering Cold om dem var greie DEm bare /lol og /smack mens jeg ble ganka av andre forbi passerende horder :/ Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Heisann. Er på utkikk etter tre addons; en som viser timer på CDs, en som viser enemies castbar - altså den jeg har targetet (helt greit om dette er noe man kan fikse med blizzards standard UI, men vil gjerne ha oppskriften på hvordan) og en addon som sier ifra når predatory strikes proccer (druid) på forhånd takk! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Heisann. Er på utkikk etter tre addons; en som viser timer på CDs, en som viser enemies castbar - altså den jeg har targetet (helt greit om dette er noe man kan fikse med blizzards standard UI, men vil gjerne ha oppskriften på hvordan) og en addon som sier ifra når predatory strikes proccer (druid) på forhånd takk! 1 og 3 kan fikses med Power Aura. 2, bruk Quartz Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har hørt noe om at man kan RAF'e til lvl 70 nå. Håper dette bare er oppspinn og bullshit? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Enemy Castbars har jeg tilgjengelig, uten UI-modifikasjoner. Ligger en plass under Interface-options hos WoW. Ta en titt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Bedre Ghoul med stun, Gargoyle, Desecration, en ekstra dot, AMZ, AMS, UF. Diseases gjør mer skade. Frost har også desecration, og da til og med en bedre versjon, som en ikke kan gå ut av, og kan påføres over distanse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Bedre Ghoul med stun, Gargoyle, Desecration, en ekstra dot, AMZ, AMS, UF. Diseases gjør mer skade. Frost har også desecration, og da til og med en bedre versjon, som en ikke kan gå ut av, og kan påføres over distanse. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Heisann. Er på utkikk etter tre addons; en som viser timer på CDs, en som viser enemies castbar - altså den jeg har targetet (helt greit om dette er noe man kan fikse med blizzards standard UI, men vil gjerne ha oppskriften på hvordan) og en addon som sier ifra når predatory strikes proccer (druid) på forhånd takk! 1) OmniCC 2) Blizzard default UI, bare sjekk ut interface options "Show enemy castbar" 3) MSBT, Mik's Scrolling Battle Text. Eventuelt Power Auras Classic. Men er det ikke ingamem notification på Predatory Strikes nå altså? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvis jeg fjerner WTF, Interface og Addons - vil da mine keybinds bli borte? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvis jeg fjerner WTF, Interface og Addons - vil da mine keybinds bli borte? Ja, du finner filene med keybindings om du finner char mappa di, og tar ut filene: "bindings-cache.wtf" og "bindings-cache.old" Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Om du bruker default bars så er keybinds lagret på kontoen din. Så om du logger på en annen pc feks så har du dem fremdeles der. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Bedre Ghoul med stun, Gargoyle, Desecration, en ekstra dot, AMZ, AMS, UF. Diseases gjør mer skade. Frost har også desecration, og da til og med en bedre versjon, som en ikke kan gå ut av, og kan påføres over distanse. Ja ser visst slik ut. Spiller ikke DK selv. Er uansett ikke til å stikke under en stol at Unholy er et overlegent PvP-spec. Om ikke solo, så fungerer det mye bedre i grupper som PvP handler om. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Når jeg prøver å slette WTF-mappen får jeg bare opp at jeg må ha administratorrettigheter for å kunne slette det. På wow-ikonet kan du jo bare trkkye på "kjør som administrator" - men hvordan gjør jeg det med en mappe? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tok ned UAC'en til 'aldri varsle', men fremdeles samme problem. Når jeg trykker på 'slett' kommer det opp: "Du må ha tillatelse fra ****-PC/**** for å kunne gjøre endringer i denne mappen" Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er du ikke logget inn som admin på din egen maskin da? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jo, det er nettopp det jeg er. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ligger wow-mappa under programfiler eller noe annet? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kjør en restart etter UAC endringer. Tror det skal gjøre susen. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Done that, same problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå