John Keats Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 2H vs DW er snakk om rundt 5% skade i forskjell. Med andre ord kommer ferdigheter på en enkelt spiller mye mer an på dps en om du er dualwield eller går med diger slegge. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 2H vs DW er snakk om rundt 5% skade i forskjell. Med andre ord kommer ferdigheter på en enkelt spiller mye mer an på dps en om du er dualwield eller går med diger slegge. Feil. Skillz = numbers. speccs gir grunnlaget men hvordan du hånterer alt med reforging og prio osv er mer avgjørende. Unholy vs Frost btw: Magmaw: Frost is ahead by ~21% (ignoring the 42k dps Frost outlier!). Chimaeron: Unholy is ahead by ~5%. Atramedes: Unholy is ahead by ~14%. Maloriak: Frost is ahead by ~4%. Nefarian: Unholy is ahead by ~18%. Kilde: Consider (http://elitistjerks.com/f72/t110296-frost_dps_cataclysm_4_0_3_stereo_love/p3/#post1825360) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Har diskutert 2h vs dual med arena partneren min. Har kommet til konklusjon om at dual er best:) Edit: Du nevnte reforging, hvilken stat burde man reforge fra+til? Nå snakker jeg om pvp gearet, for pvp selvsagt Haste ligger over mastery og crit i prioritet som frost i hvertfall. Reforge også vekk hit og expertise etter at du er cappet. Oppskrift for moro: Stikk til STV-arenaen litt før midnatt Gank alle som prøver å gjøre daily-questen, uansett level. Vent til alle blir ildsint og kommer på mainen sin Ha gøyal world-pvp i nesten en time, selv etter at kista har blitt tatt. Endret 26. desember 2010 av Pokey Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hva faen skjer med LOS i arena? Enemy kan fyre av gjennom fjell og faenskap, men jeg må stå oppå dem for å ta dmg. Fucker opp hele lysten til arena. Ikke bare det, men hunter pet'et fungerer faen meg ikke mer enn 50% av gangene. Mongo blizzard. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har diskutert 2h vs dual med arena partneren min. Har kommet til konklusjon om at dual er best:) Edit: Du nevnte reforging, hvilken stat burde man reforge fra+til? Nå snakker jeg om pvp gearet, for pvp selvsagt Haste ligger over mastery og crit i prioritet som frost i hvertfall. Reforge også vekk hit og expertise etter at du er cappet. Du mangler crit der er det ikke.... (2h) str > Hit > expertise > Haste > mastery > crit > agility? Mastery og haste bytter plass i DW. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 2H vs DW er snakk om rundt 5% skade i forskjell. Med andre ord kommer ferdigheter på en enkelt spiller mye mer an på dps en om du er dualwield eller går med diger slegge. Feil. Skillz = numbers. speccs gir grunnlaget men hvordan du hånterer alt med reforging og prio osv er mer avgjørende. Unholy vs Frost btw: Magmaw: Frost is ahead by ~21% (ignoring the 42k dps Frost outlier!). Chimaeron: Unholy is ahead by ~5%. Atramedes: Unholy is ahead by ~14%. Maloriak: Frost is ahead by ~4%. Nefarian: Unholy is ahead by ~18%. Kilde: Consider (http://elitistjerks.com/f72/t110296-frost_dps_cataclysm_4_0_3_stereo_love/p3/#post1825360) Lol? Selvfølgelig går man jo utifra at alt er reforget, gemmet og stats er priortert riktig i forhold til om du går 2hand eller dualwield. Å annta noe annet blir jo starte på feil grunnlag når du skal sammenligne specs. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 2H vs DW er snakk om rundt 5% skade i forskjell. Med andre ord kommer ferdigheter på en enkelt spiller mye mer an på dps en om du er dualwield eller går med diger slegge. Feil. Skillz = numbers. speccs gir grunnlaget men hvordan du hånterer alt med reforging og prio osv er mer avgjørende. Lol? Selvfølgelig går man jo utifra at alt er reforget, gemmet og stats er priortert riktig i forhold til om du går 2hand eller dualwield. Å annta noe annet blir jo starte på feil grunnlag når du skal sammenligne specs. Men igjen specc sammenligning er vansklig pga boss fights. btw, sammenligningen til Consider er gjort med normal raids (ilvl 359) og med hardmode (ilvl 372) hvor frost 2h er 10% bak alle speccene. så det skal være større forskjell enn 5% skal vi tro Consider. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Vel siden jeg er en pvp'er vil ikke tank and spank dps vere så nøyaktig. Folk sier at Unholy er det vanlige pvp speccet, dette skjønner jeg ikke i og med at jeg tar 9/10 av alle unholy dk's 1v1(som frost). Men det er kanskje ikke så mye å si? Har unholy mer utility? Som bedre necrotic strike eller noe? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Vel siden jeg er en pvp'er vil ikke tank and spank dps vere så nøyaktig. Folk sier at Unholy er det vanlige pvp speccet, dette skjønner jeg ikke i og med at jeg tar 9/10 av alle unholy dk's 1v1(som frost). Men det er kanskje ikke så mye å si? Har unholy mer utility? Som bedre necrotic strike eller noe? Går mer på CC tror jeg. Frost har 10 ganger bedre burst, så Frost VS Unholy skal vell ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg er frost fordi gearet mitt for øyeblikket gir 4.9% crit og uten Killing Machine ville jeg spydd. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Bedre Ghoul med stun, Gargoyle, Desecration, en ekstra dot, AMZ, AMS, UF. Diseases gjør mer skade. Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har ikke de jævla lvl 85 folka annet å gjøre enn å fly rundt i Hyjal og knerte meg? Grunnen til at jeg i det hele tatt beveger meg forover i denne hula er fordi man kan resse litt unna corpse... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ikke spill på PvP-realm om du ikke takler PvP. Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Vanligvis er det ikke noe problem, er bare at det er så mye folk i Cata områdene nå. Vurderer og starte en worgen/goblin for å vente på at det roer seg litt. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Når jeg lvla i rushet første uka hjalp horder og allianser hverandre. Morsomt å se på Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg greide uheldigvis å drepe en alliance DK som var Pvp flagged. Nooooes. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 faen ta blizzard. Bare føcking bug i arena hele jævla tiden. Gidder faen ikke vente en uke på svar fra GM heller. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Noen her som har farmet Mag'Har ( Kurenai for Ally ) fra honored 1500 rep til Exalted på en kveld før? Etter 98 stacks med netherweave cloth er jeg endelig exalted og nyter mine Talbuk Mounts. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 faen ta blizzard. Bare føcking bug i arena hele jævla tiden. Gidder faen ikke vente en uke på svar fra GM heller. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Når jeg lvla i rushet første uka hjalp horder og allianser hverandre. Morsomt å se på Jeg samarbeidet med en human mage da jeg var undead med en daily i Tol Barad Peninsula. Ganske komisk, da det er et pvp-område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå