Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært herlig' date=' de fleste som ønsker det var de som var med å spille fra starten da ting var vanskelig![/quote']

Grattis med den mest tilbakestående kommentaren for dagen.

Eneste grunnen til at ting var "vanskeligere" før, var at ingen visste åssen spillet funka i forhold til nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg må slenge meg med noen av de som ønsker seg noen Vanilla servere. Hadde vært herlig, de fleste som ønsker det var de som var med å spille fra starten da ting var vanskelig! Å få en epic var drithardt om du ikke hadde en god guild, jeg selv savner det og har derfor slutta med World of Warcraft.

Du savner ikke World of Warcraft, du savner nostalgien fra da du spilte det. Det er forståelig. Jeg har kjempegode minner fra da jeg spilte human warrior og var helt ny, hadde charge bound til 0 og gjorde dungeons med en venn av meg. Fantastiske minner fra Dire Maul. Det forandrer ikke på at Dire Maul er en helt grusom instance, at alle humans er scrubs og at 0 er en helvetes dårlig keybind.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hadde vært herlig' date=' de fleste som ønsker det var de som var med å spille fra starten da ting var vanskelig![/quote']

Grattis med den mest tilbakestående kommentaren for dagen.

Eneste grunnen til at ting var "vanskeligere" før, var at ingen visste åssen spillet funka i forhold til nå.

Det er vel ikke helt sant, det er jo en av grunnene, men mye var vanskelig også.

Har sett noen ok vanilla privat servere, men det blir jo aldri helt det samme.

Vanilla forferdelig? Yeah right, klart vi har mange finurlige funksjoner nå som vi ikke kunne levd uten, men man kan ikke sammenlikne teknologien da og nå. Ble mye vås nå synes jeg.

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar

JA DET VAR BEDRE FORDI FØR VAR SPILLET DÅRLIG MED EN UNNSKYLDNING MEN NÅ SYNES JEG BARE DET BLIR FOR MYE VÅS.

Spar deg. Blues har bekreftet gang på gang at vanilla-servere aldri kommer til å skje i det hele tatt, og blir kun en våt drøm fanboys som deg har om natten.

Lenke til kommentar

Eneste som var vanskelig med raiding i vanilla wow var å samle 40 folk som ikke var HELT inkompetente.

Naxx var også litt stressa.

Tenk etter, da. Hvem drev med theorycrafting i vanilla? Nesten ingen. Hvem drev med stat priorities vs. set bonused i vanilla? Ingen, fordi alle bare brukte tier loot.

Lenke til kommentar

Vanilla servere:

Hvor mange driver wow utviklinga idag? vi trenger et nytt sånt team.

Bugs, kan ikke fikses, balancing? kan ikke fikses, raids? kan ikke fikses. Nedgradere alt som heter grafikk motorer, servere og evt clients. Dette vill gå til H om du skal kombinere dette i en klient.

Whiners? blir det mye av.

Hvorfor? Bugs kan ikke fikses, balancing kan ikke fikses fordi det dreper vanilla.

jeez, nesten litt glad dem renoverte gamle WoW nå jeg.

:w00t:

Alle som har gjort Archaeology i mer enn 1 time har vel fått Hatchlingen ...

Gjort det i hele 120 MINIUTTER! Rare? bare nok commons.

Myth Busted

Lenke til kommentar

Pokey, jeg ser du bruker 2h frost. Er det noen grunn til det? Personlig liker jeg dual wield bedre

Dual Wield er bedre DPS, men jeg har ikke godt nok våpen til å gå DW, synes jeg. Har en 333-mace og en 318-øks. Har egentlig ikke theorycraftet noe på det, men jeg synes det virker som om jeg gjør mer damage med ét 333-våpen.

Når jeg har conquest nok skal jeg kjøpe 2h-mace. 1h ville vært å foretrekke for frost, men siden jeg går blood for epic lulz i arena er det raskere å bare gå 2h.

edit: Hva var den konsoll-kommandoen for å forandre på videorenderingen eller noe sånt? Jeg droppet plutselig fra 150 til 33 fps i duskwood og jeg får det ikke opp igjen.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Har diskutert 2h vs dual med arena partneren min. Har kommet til konklusjon om at dual er best:)

Edit: Du nevnte reforging, hvilken stat burde man reforge fra+til? Nå snakker jeg om pvp gearet, for pvp selvsagt

Endret av maikzor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...