Freakeating Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen som vet hvor portalene til orgrimmar, UC osv i shattrath har blitt av? Har ikke spillt siden TBC, men så fikk jeg gamecard i går så måtte prøve litt igjen. Siste gang jeg logga ut var seff i shatt, og når jeg ikke fant portalene blei det en rimelig lang omvei for å komme tilbake til orgrimmar.. (Orgrimmar var blitt helt jævelig også) Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Portalene i Shattrath, og Dalaran også, er fjernet. Blizzard ville ikke at folk skulle fortsette å bruke byene som hjembyer bare grunnet enkel tilgang til hvor enn de ville. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Ja, det kan se sånn ut. Faen meg sykt. Ikke for å være pirkete, men et var faktisk sånn i TBC og WotLK også. Endret 25. desember 2010 av Heart Break Kid 3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Kan stemme. Endrer ikke at jeg synes det er en helt horribel greie. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Du er inni zepplinen, rimelig sikker på det Gamecard plix Skal sende en kode så snart jeg har penger på paypal'en. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hvis du hadde kjøpt spillet på en rimelig butikk så hadde du hatt 100 spenn til overs til gametime. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk det, jeg kjøpte det ikke. Startet en ny karaktert nå, rogue. Men jeg aner ikke hva jeg skal "trenge" i instances(stamina, agility, osv). Noen som kan fortelle meg det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk det, jeg kjøpte det ikke. Startet en ny karaktert nå, rogue. Men jeg aner ikke hva jeg skal "trenge" i instances(stamina, agility, osv). Noen som kan fortelle meg det? Jeg spiller rogue Eivind, bare poke med på face hvis det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Stamina og, men det er en selvfølge. Stamina og agility. Hva du trenger av hit, crit, haste og videre får noen andre fortelle, jeg er fremdeles på amatør stadiet når det gjelder rogue. edit: der kom Petter, ja Endret 25. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hovedstat er Agility. For Feral Druider er Agility superstat. Det er 4 ganger bedre enn noen andre stats. Så kjør på med agility. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk det, jeg kjøpte det ikke. Startet en ny karaktert nå, rogue. Men jeg aner ikke hva jeg skal "trenge" i instances(stamina, agility, osv). Noen som kan fortelle meg det? Jeg spiller rogue Eivind, bare poke med på face hvis det er noe du lurer på. Good shit Petter, takker for det. Takk til dere andre og. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen som vet om en addon som regner ut alt golde du har i bag, og på ah? (tenker på alt av mats) Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Spiller krasjer, trenger hjelp! Lenke til kommentar
spnh Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Angående 5% increased mana pool til gnomes, la oss si du har 100k mana , gir det da deg 105k mana som gnome, eller er det kun standard mana du har uten gear? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen som vet om det forsatt er vanilla guilder der ute? Jeg har en, men meget lite aktivitet desverre, mye pga cata release så klart. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hva skal du med et vanilla-guild? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Kan man ikke queue til arena i SW lengre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå