Loeve Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Du må jo ha 15 stykk i meatshieldet på Huhuran. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 noen som er sikre på denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=630882 Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sikre på hva? at gatherer funker? Det er vel en av de mest populære addons fra curse-gaming, så jeg tipper ja det. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 var ikke det jeg spurte om ^_- man ser ikke om det fakisk er en vein der, om man bruker gatherer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har ikke hørt om en slik addon hvertfall. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Black grasp of the destroyer til hunteren, Hand of Edward the odd og Myrmidon's signet til shamanen, Myrmidon's signet, Manual of Ferocious bite V og Pristine hide of the beast til druiden. Og, så klart, 1200 darkmoon tickets til hver av dem. Ah. Gøy med glods. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvor mye penger har du tjent siden du startet med wow egentlig? Sikkert en del over gjennomsnittet. Du har jo sykt mye penger. Du har vel ikke profil til Mjool også? ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Black grasp of the destroyer til hunteren 6850389[/snapback] Lagde du den selv, eller? Hvis ikke, hvor mye betalte du? Selv jobber jeg med PvP-settet nå. Ble mye honor på kort tid i AB da jeg tilfeldigvis fikk den siste plassen i et Magtheridon-premade raid, tre "five-cap"-runder på rad. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Rundt 400g, hadde 19 small shards selv. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 En prøvekjøring på Ragnaros i går. 34% første forsøk. Vi tar han lett neste gang. Testa bare for gøy med 32 stykker. Hehe gøy å være i raidguild igjen med mature audience. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er det på Moonglade eller Grim Batol du snakker om Darkrevan? Og foressten så er det Batol uten h. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Moonglade, opplevde Grim Batol (uten H nå ) som en søppleserver i forhold til Burning Legion, hvor jeg opprinelig begynte å spille. Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Endelig fått meg kodo! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kan jeg godt forstå Darkrevan. Burning Blade var ille, men da vi migrerte ble det bare enda verre. Både med tanke på kø og mtp på spillernes ferdigheter eller oppførsel. Tror nesten ikke jeg har vært i en god PUG siden migrasjonen.. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Endelig fått meg kodo! 6856738[/snapback] grats Må nok få raska sammen et par G for warrioren min slik at han kan få seg epic moung og =| Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Kan jeg godt forstå Darkrevan. Burning Blade var ille, men da vi migrerte ble det bare enda verre. Både med tanke på kø og mtp på spillernes ferdigheter eller oppførsel. Tror nesten ikke jeg har vært i en god PUG siden migrasjonen.. Jeg har bare vunnet AB en gang i PUG på Genjuros, så i dag var lykken stor idet jeg kom inn i et pre-made-raid. Desverre viste det seg fort at dette ikke var en god gruppe, 4-5 stykker skrev bare på svensk, uten å ta hensyn til alle de andre, og de var mer urganiserte enn lille-putt-laget jeg spilte på i 7-8-årsaldren. I AB fikk vi greie instrukser; gruppe en LM, gruppe to GM, men det gikk som det nesten alltid går, vi tar bare en av dem og ingen blir igjen for å forsvare. Og ikke slapp vi unna gode gamle "HORDE AT BS! ALL COME TO BS NOW!" heller. Så det endte med at 7-8 hordiser holdt BS mot nesten hele alliance-raidet, mens de gjenværende tok de andre basene. Jeg like hunter-PvP-settet, men jeg hater battlegrounds. AHAHAHAHA! Endret 13. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kan jeg godt forstå Darkrevan. Burning Blade var ille, men da vi migrerte ble det bare enda verre. Både med tanke på kø og mtp på spillernes ferdigheter eller oppførsel. Tror nesten ikke jeg har vært i en god PUG siden migrasjonen.. Jeg har bare vunnet AB en gang i PUG på Genjuros, så i dag var lykken stor idet jeg kom inn i et pre-made-raid. Desverre viste det seg fort at dette ikke var en god gruppe, 4-5 stykker skrev bare på svensk, uten å ta hensyn til alle de andre, og de var mer urganiserte enn lille-putt-laget jeg spilte på i 7-8-årsaldren. I AB fikk vi greie instrukser; gruppe en LM, gruppe to GM, men det gikk som det nesten alltid går, vi tar bare en av dem og ingen blir igjen for å forsvare. Og ikke slapp vi unna gode gamle "HORDE AT BS! ALL COME TO BS NOW!" heller. Så det endte med at 7-8 hordiser holdt BS mot nesten hele alliance-raidet, mens de gjenværende tok de andre basene. Jeg like hunter-PvP-settet, men jeg hater battlegrounds. 6857508[/snapback] lurer på hvor mange ganger jeg har hørt den utrolig irriterende egentlig. "BS er det eneste punktet på hele kartet! det er magisk! tar vi blacksmith vinner vi uansett om vi gir beng i den 4 andre punktene ".. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Gjett hvem som fikk 50g i dag? Lønner seg å være female Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du har skjønt det du også. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Blæ. Ble bare tull. Noen som kan hjelpe meg med å få få spellsene til å funke når jeg trykker på 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0? Endret 13. september 2006 av Nakro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå