Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Tror jeg har rekorden på og kose meg med lvling :D tok litt tid min første gang ^^

Det tok meg 31 dager playtime å komme til level 60 første gang. Andre gang tok det meg 6 dager. Stor forskjell :p

Usikker på hvor mye jeg hadde played men tok over et år fant vi ut igår :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konstant 19-20fps på Ultra, 30fps på Good, samme på Fair.

5 mer FPS om jeg kjører fullscreen.

Men saken er at jeg har lite FPS over alt, men i Org tar det seff kaka, blitt nye Lagaran for meg.

Se specs lengre opp så ser du at det skal bare ikke lagge.

Ser jeg rett opp i himmelen utenfor Org får jeg 40fps. Før gikk jeg over softcappen somehow og lå på 230-240 fps da. Dette er spinnvilt.

Kanskje litt Captain Obvious, men installer nye drivere til skjermkort, HK osv. og hvis du har gjort det -> rull tilbake til de gamle driverne som virket.

Kanskje ikke relatert, men jeg fikk mye CTD etter en av disse hotfix'ene som kom i forrige uke(?) Kjørte en wow-repair og nå er alt gull.

Du kan også deaktivere addons og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Konstant 19-20fps på Ultra, 30fps på Good, samme på Fair.

5 mer FPS om jeg kjører fullscreen.

Men saken er at jeg har lite FPS over alt, men i Org tar det seff kaka, blitt nye Lagaran for meg.

Se specs lengre opp så ser du at det skal bare ikke lagge.

Ser jeg rett opp i himmelen utenfor Org får jeg 40fps. Før gikk jeg over softcappen somehow og lå på 230-240 fps da. Dette er spinnvilt.

Kanskje litt Captain Obvious, men installer nye drivere til skjermkort, HK osv. og hvis du har gjort det -> rull tilbake til de gamle driverne som virket.

Kanskje ikke relatert, men jeg fikk mye CTD etter en av disse hotfix'ene som kom i forrige uke(?) Kjørte en wow-repair og nå er alt gull.

Du kan også deaktivere addons og se om det hjelper.

Prøvd uten addons, har et Radeon 6970 som ble lansert forrige uke, så de nyeste driverne er de beste som er å få.

Aldri vært plaga med CTD egentlig, så det er ikke relatert.

Lenke til kommentar

For dere som drev å snakka rogue vs feral druid.

Smokebomb, shadow rmp. Rogues har ikke rett til å syte over noe som helst.

Måten en av dere drev å sammenlignet CDs på for deretter å si noe om pvp erfaringen til den andre sier jo mer enn nok om nivået på den diskusjonen uansett -_-

God jul ja. Ribbe inc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...