Petter Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Tror jeg har rekorden på og kose meg med lvling tok litt tid min første gang ^^ Det tok meg 31 dager playtime å komme til level 60 første gang. Andre gang tok det meg 6 dager. Stor forskjell Usikker på hvor mye jeg hadde played men tok over et år fant vi ut igår Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 At han har 900.000 hp? Bossene i normal dungeons i 85 har 2-3 millioner HP. Raidbosser har vel godt over 20m regner jeg med. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Raidbosser har mye mer enn 20m, jeg har sett 100m hp. TRASH har over 1mill HP i Cata dungeons Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Konstant 19-20fps på Ultra, 30fps på Good, samme på Fair. 5 mer FPS om jeg kjører fullscreen. Men saken er at jeg har lite FPS over alt, men i Org tar det seff kaka, blitt nye Lagaran for meg. Se specs lengre opp så ser du at det skal bare ikke lagge. Ser jeg rett opp i himmelen utenfor Org får jeg 40fps. Før gikk jeg over softcappen somehow og lå på 230-240 fps da. Dette er spinnvilt. Kanskje litt Captain Obvious, men installer nye drivere til skjermkort, HK osv. og hvis du har gjort det -> rull tilbake til de gamle driverne som virket. Kanskje ikke relatert, men jeg fikk mye CTD etter en av disse hotfix'ene som kom i forrige uke(?) Kjørte en wow-repair og nå er alt gull. Du kan også deaktivere addons og se om det hjelper. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Står man utenfor AH og bank så er det normalt at FPS faller ned, er akkurat som dalaran! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jasså? Men jeg har hatt mine tider hittil, jeg sitter der jeg bare "yyeaaaah, what a pro I am!!!!!!!!" Trenger ikke å maskere ut etternavnet mitt Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Var ikke vanskelig å finne Morten Juletreduden på facebook akkurat En felles venn og faktisk, that's odd. Endret 24. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Var ikke vanskelig å finne Morten Juletreduden på facebook akkurat En felles venn og faktisk, that's odd. Har en følelse det sikkert er en forum dude Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Om han Fredrik S på facebooken din er en som henger på forumet blir jeg ganske overrasket Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Løper Broodlord Mandokir rundt i den frie verden nå? var det ikke han med raptoren i Zul Gurub? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Konstant 19-20fps på Ultra, 30fps på Good, samme på Fair. 5 mer FPS om jeg kjører fullscreen. Men saken er at jeg har lite FPS over alt, men i Org tar det seff kaka, blitt nye Lagaran for meg. Se specs lengre opp så ser du at det skal bare ikke lagge. Ser jeg rett opp i himmelen utenfor Org får jeg 40fps. Før gikk jeg over softcappen somehow og lå på 230-240 fps da. Dette er spinnvilt. Kanskje litt Captain Obvious, men installer nye drivere til skjermkort, HK osv. og hvis du har gjort det -> rull tilbake til de gamle driverne som virket. Kanskje ikke relatert, men jeg fikk mye CTD etter en av disse hotfix'ene som kom i forrige uke(?) Kjørte en wow-repair og nå er alt gull. Du kan også deaktivere addons og se om det hjelper. Prøvd uten addons, har et Radeon 6970 som ble lansert forrige uke, så de nyeste driverne er de beste som er å få. Aldri vært plaga med CTD egentlig, så det er ikke relatert. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Om han Fredrik S på facebooken din er en som henger på forumet blir jeg ganske overrasket snakker vi Bergen nå? møtte han på en Green day konsert for et år sia. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Med tanke på at ZG ikke eksisterer på samme måte som før, måtte jo Mandokir foreta seg noe også .. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 snakker vi Bergen nå? møtte han på en Green day konsert for et år sia. Nå snakker vi Bergen, ja Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God Jul diskusjon.no avdeling WOW Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul, guise Nå er det pinnekjøtt! Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 For dere som drev å snakka rogue vs feral druid. Smokebomb, shadow rmp. Rogues har ikke rett til å syte over noe som helst. Måten en av dere drev å sammenlignet CDs på for deretter å si noe om pvp erfaringen til den andre sier jo mer enn nok om nivået på den diskusjonen uansett -_- God jul ja. Ribbe inc. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Var akkurat I det nye raidet middag. Tanket ribba, og etterhvert kom det adds som medisterkaker og julepølser. Det ble for mye, så vi wipet. Det var et bra raid, da. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Var akkurat I det nye raidet middag. Tanket ribba, og etterhvert kom det adds som medisterkaker og julepølser. Det ble for mye, så vi wipet. Det var et bra raid, da. Her wiped vi med sistebossen (riskremen);p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå