Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Den ligger under en tab som heter mounts. Ikke i spellbooken din. Trykk på C, så får du den. Om den ikke er der, trykker du på P, og ser om den er der. Husker ikke hvor de har plassert den nå i catac. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Eh, feil Ajaco. Trykk på P, så får du den: (legg merke til side-tallet) *edit* Ah, du nevnte P senere ja. D'oh. Endret 23. desember 2010 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen som kan hjelpe meg litt? jeg får rett og slett ikke REAL iD til og fungere, virker som REAL iD er borte for meg. jeg kan ikke se den, på friends eller noe som helst annet sted.. vet dere om man må aktivere den eller noe sånt? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Elementium Ore er nede i 103 g per stack. Vurderer sterkt å kjøpe dem, og selge dem seinere når prisene øker. Siden idag morges så var prisen opp ved 140 g stack. Burde jeg ? Endret 23. desember 2010 av gtamann Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen som kan hjelpe meg litt? jeg får rett og slett ikke REAL iD til og fungere, virker som REAL iD er borte for meg. jeg kan ikke se den, på friends eller noe som helst annet sted.. vet dere om man må aktivere den eller noe sånt? Sjekk Parental Settings på battle.net-kontoen din, og se om den er aktivert eller deaktivert. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Takker virkelig for hjelp! Jeg har en Felsteed hest, kan jeg kjøpe noe raskere? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nei. På level 40 vil du lære en som går raskere (100% raskere enn vanlig gåhastighet, den du har nå er 60%) på samme måte. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg husker i VANILLA da måtte du gjøre quest!!! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Husker da jeg gjorde aqua-form questen til druids. Man skulle svømme i et vann i Moonglade eln. Jeg bare brukte aqua-form og hentet questgreiene på nanosekunder. Det var ganske idiotisk. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Husker warlock questet for Dreadsteed jeg, holy shit det var saker. Bare å få en gruppe til DM for å gjøre den var jo nesten umulig, og da jeg fikk det skulle vi til å pulle siste bossen når serverene gikk ned for vedlikehold. Fikk den til slutt da, men det tok sin tid! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Ah, tre stykker fra samme realm som grupper opp og queuer i random og needer ALT for så å trade det med kompisene deres. BRENN. Endret 23. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen som bruker TukUI? Trenger hjelp til noe som plager meg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Har forklart hvordan du fikser det mange ganger før, tror folk blir irriterte hvis jeg gjør det igjen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det er ikke samme greiene, det er noe med bagsa. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Løsningen er å la TukUI brenne i blasfemiske flammer før du installerer bartender. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 TukUI er en UI for hele skjermen. Ikke bare action bars. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Får nesten si hva du trenger hjelp med ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Hvordan ser jeg hvilken bags jeg har slik man gjør til vanlig, slik at jeg kan bytte ut bags? Dette gjelder kun denne add-onen. Endret 23. desember 2010 av Romis Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Sjekk config.lua i Tukui\config\ på linje 239 skal det stå: ["enablebag"] = true, -- enable an all in one bag mod that fit tukui perfectly Skift true til false, om det er det du lurer på. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det er det jeg gjorde, men det viser ikke alle baggene i en bar hvor du kan bytte ut bagsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå