Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke legg ut på tirsdag kveld før serveravbrudd f.eks. Legg det ut på søndagskveld og andre dager du vet er travle på serveren. Og hvis noen bare legger ut til lavere og lavere, betyr det bare at hvetebrødsdagene for Cataclysm er over. Prisene er alltid høye i starten, før de stabiliserer seg.

Jeg hadde hebra BC herbs hvis jeg var hadde herbalism. Alltid noen som levler professions, men blomster fra BC er det få av. Var ihvertfall styggelig dyrt da jeg skulle levle alchemy.

Apropos alchemy er det få ting som er så lønnsomt som å kjøpe en haug (les 100) Volatile Life, for så å dra til Uldum og gjøre de til Air. Har tjent 30-35 gull per stykk hittil.

Bruk Transmute: Living Elements i Uldum.

gidder du/dere å forklare dette mer? :p

er det bare å teleporte til uldum og bruke det der, så får du brukt 100 istedet for 15 eller?

:S

Lenke til kommentar

Folk som klager over Feral druid? Vi kan heale og tanke og gjøre syk DPS? Jaha. Da må dere nesten fortelle meg hvordan jeg gjør det. Fokuserer du på skade, får overlevelsesmuligheten samt healing-styrken nedover. Fokuserer du på å overleve, går skaden og healing-styrken nedover.

Men joda, "last stand"-cooldownen i bjørneform er veldig fin. 30% mer liv samt 3% liv hvert sekund i 20 sekunder ellerno. Men et er en type 3 minutters Cooldown, slik som Evasion og lignende. Vi har også Survival Instincts som reduserer all skade med 50% i 12 sekunder. 3 minutters cooldown. Og Barkskin i 12 sekunder hvert minutt, med 20% reduksjon.

Men vel å merke, i bjørneform gjør ikke vi SÅ mye skade. Og hvis du ignorerer druiden mens han bruker Ferocious regeneration, vil han gå tom for Rage og ikke heale lengre.

Jeg mistenker at det rett og slett er en liten dose "l2p". Jeg hadde iallefall ingen problemer med å dø i arena igår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...