Anonym234 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg klarer ikke det mot han idioten jeg er opp mot nå, blomsten er VELDIG enkelt å farme og han legger ut 15 stacks av gangen. Orker ikke krangle om det, så venter til han går lei.. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 La merke til at prieen steg med nærmere 100% på fredag i forhold til torsdag forrige uke. Det holdt seg på denne prisen over helgen, så falt det ned til "normal" pris igjen på mandag. Jeg tjente hvertfall en del på dette. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ikke legg ut på tirsdag kveld før serveravbrudd f.eks. Legg det ut på søndagskveld og andre dager du vet er travle på serveren. Og hvis noen bare legger ut til lavere og lavere, betyr det bare at hvetebrødsdagene for Cataclysm er over. Prisene er alltid høye i starten, før de stabiliserer seg. Jeg hadde hebra BC herbs hvis jeg var hadde herbalism. Alltid noen som levler professions, men blomster fra BC er det få av. Var ihvertfall styggelig dyrt da jeg skulle levle alchemy. Apropos alchemy er det få ting som er så lønnsomt som å kjøpe en haug (les 100) Volatile Life, for så å dra til Uldum og gjøre de til Air. Har tjent 30-35 gull per stykk hittil. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Har fortsatt en masse Felweed igjen fra da jeg levlet herbalism. Etter å ha fått de i retur for syvende gang ga jeg opp. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ikke legg ut på tirsdag kveld før serveravbrudd f.eks. Legg det ut på søndagskveld og andre dager du vet er travle på serveren. Og hvis noen bare legger ut til lavere og lavere, betyr det bare at hvetebrødsdagene for Cataclysm er over. Prisene er alltid høye i starten, før de stabiliserer seg. Jeg hadde hebra BC herbs hvis jeg var hadde herbalism. Alltid noen som levler professions, men blomster fra BC er det få av. Var ihvertfall styggelig dyrt da jeg skulle levle alchemy. Apropos alchemy er det få ting som er så lønnsomt som å kjøpe en haug (les 100) Volatile Life, for så å dra til Uldum og gjøre de til Air. Har tjent 30-35 gull per stykk hittil. Hvordan gjør man dem til Volatile Air? Noe som kreves? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Bruk Transmute: Living Elements i Uldum. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Haha. Prisene på Volatile Elements har vært utrolig lav en periode på serveren, og jeg kjøpte dermed 2,5 stacks med Volatile Life. I går når jeg logget på så jeg at ALT av Elements var kjøpt opp av en person, og dermed lagt ut til SKYHØY pris. (Volatile Fire ->30g PER STK). Da begynte jeg faktisk å le . Da jeg har Alchemy, så kan jeg transmute til en eller annen tilfeldig element om jeg har 15stk Life PROFIT! Endret 23. desember 2010 av MarB Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 E herbalism og alchemy bra for priest? Å kan e tjene litt gold på det? Har starta goblin priest. Lvl10 går d å tjene litt på d i lav lvl? Need gold åsså e detta min første char på hordesia.. Så har ingen chars å sende gold fra.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det trenger ikke være tilfeldig hvilken du får. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) E herbalism og alchemy bra for priest? Å kan e tjene litt gold på det? Har starta goblin priest. Lvl10 går d å tjene litt på d i lav lvl? Need gold åsså e detta min første char på hordesia.. Så har ingen chars å sende gold fra.. Det er bra kombo, nu som man får nice trinket på 85, men jah... da må man være healer Endret 23. desember 2010 av nagina Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Fy flate nerf Feral Druid makan altså Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg håper for din skyld at du spiller noe annet enn mage når du kommer med et slikt utsagn. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 E herbalism og alchemy bra for priest? Å kan e tjene litt gold på det? Har starta goblin priest. Lvl10 går d å tjene litt på d i lav lvl? Need gold åsså e detta min første char på hordesia.. Så har ingen chars å sende gold fra.. Det er bra kombo, nu som man får nice trinket på 85, men jah... da må man være healer Tenker du på den man lager på 500 skill? Den kan man få på 80 om man vil, men den er jo grusomt dårlig for andre enn tanks. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg håper for din skyld at du spiller noe annet enn mage når du kommer med et slikt utsagn. Jeg spiller Rogue, som gjør dritt damage for øyeblikket. En Feral Druid gjør jo tonnevis med mer damage enn Rogue, i tillegg kan de heale og gjøre seg om til bearform og nærmest bli udødelige Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg håper for din skyld at du spiller noe annet enn mage når du kommer med et slikt utsagn. Jeg spiller Rogue, som gjør dritt damage for øyeblikket. En Feral Druid gjør jo tonnevis med mer damage enn Rogue, i tillegg kan de heale og gjøre seg om til bearform og nærmest bli udødelige QFT. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Når de healer seg bruker du Dark Simulacrum og når de går i bear form aktiverer du alle runene dine og bruker obliterate x2 og begynner å spamme frost stri- oh wait Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 I arena forrige uke.. jeg spilte litt med en shadowpriest i guildet mitt. Han rakk å få opp en SW:P på druiden før han døde. Jeg hadde en garrote, og en 5CP rupture. Mens de 3 ticcer, spammer jeg muti og envenom... druiden sin HP går oppgover. BROOOKEEENNNN Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg håper for din skyld at du spiller noe annet enn mage når du kommer med et slikt utsagn. Jeg spiller Rogue, som gjør dritt damage for øyeblikket. En Feral Druid gjør jo tonnevis med mer damage enn Rogue, i tillegg kan de heale og gjøre seg om til bearform og nærmest bli udødelige QFT. Ja lett for deg å si. Blir jo mobbet av forbipasserende når jeg nok engang blir ganket av han "Lol you suck!" "GZ idiot, i hate pvp people like you" Nerf dem Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Lær deg hva "QFT" betyr. 3 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ferals har bedre stealth enn rogues? da vil de jo alltid vinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå