Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke legg ut på tirsdag kveld før serveravbrudd f.eks. Legg det ut på søndagskveld og andre dager du vet er travle på serveren. Og hvis noen bare legger ut til lavere og lavere, betyr det bare at hvetebrødsdagene for Cataclysm er over. Prisene er alltid høye i starten, før de stabiliserer seg.

Jeg hadde hebra BC herbs hvis jeg var hadde herbalism. Alltid noen som levler professions, men blomster fra BC er det få av. Var ihvertfall styggelig dyrt da jeg skulle levle alchemy.

Apropos alchemy er det få ting som er så lønnsomt som å kjøpe en haug (les 100) Volatile Life, for så å dra til Uldum og gjøre de til Air. Har tjent 30-35 gull per stykk hittil.

Lenke til kommentar

Ikke legg ut på tirsdag kveld før serveravbrudd f.eks. Legg det ut på søndagskveld og andre dager du vet er travle på serveren. Og hvis noen bare legger ut til lavere og lavere, betyr det bare at hvetebrødsdagene for Cataclysm er over. Prisene er alltid høye i starten, før de stabiliserer seg.

Jeg hadde hebra BC herbs hvis jeg var hadde herbalism. Alltid noen som levler professions, men blomster fra BC er det få av. Var ihvertfall styggelig dyrt da jeg skulle levle alchemy.

Apropos alchemy er det få ting som er så lønnsomt som å kjøpe en haug (les 100) Volatile Life, for så å dra til Uldum og gjøre de til Air. Har tjent 30-35 gull per stykk hittil.

Hvordan gjør man dem til Volatile Air?

Noe som kreves?

Lenke til kommentar

Haha. Prisene på Volatile Elements har vært utrolig lav en periode på serveren, og jeg kjøpte dermed 2,5 stacks med Volatile Life. I går når jeg logget på så jeg at ALT av Elements var kjøpt opp av en person, og dermed lagt ut til SKYHØY pris. (Volatile Fire ->30g PER STK).

Da begynte jeg faktisk å le :laugh: . Da jeg har Alchemy, så kan jeg transmute til en eller annen tilfeldig element om jeg har 15stk Life :)

PROFIT!

Endret av MarB
Lenke til kommentar

E herbalism og alchemy bra for priest? Å kan e tjene litt gold på det? Har starta goblin priest. Lvl10 :p går d å tjene litt på d i lav lvl? Need gold åsså e detta min første char på hordesia.. Så har ingen chars å sende gold fra..

Det er bra kombo, nu som man får nice trinket på 85, men jah... da må man være healer :blush:

Endret av nagina
Lenke til kommentar

E herbalism og alchemy bra for priest? Å kan e tjene litt gold på det? Har starta goblin priest. Lvl10 :p går d å tjene litt på d i lav lvl? Need gold åsså e detta min første char på hordesia.. Så har ingen chars å sende gold fra..

Det er bra kombo, nu som man får nice trinket på 85, men jah... da må man være healer :blush:

Tenker du på den man lager på 500 skill? Den kan man få på 80 om man vil, men den er jo grusomt dårlig for andre enn tanks.

Lenke til kommentar

Jeg håper for din skyld at du spiller noe annet enn mage når du kommer med et slikt utsagn.

Jeg spiller Rogue, som gjør dritt damage for øyeblikket. En Feral Druid gjør jo tonnevis med mer damage enn Rogue, i tillegg kan de heale og gjøre seg om til bearform og nærmest bli udødelige

QFT.

Lenke til kommentar

I arena forrige uke..

jeg spilte litt med en shadowpriest i guildet mitt. Han rakk å få opp en SW:P på druiden før han døde. Jeg hadde en garrote, og en 5CP rupture. Mens de 3 ticcer, spammer jeg muti og envenom... druiden sin HP går oppgover.

BROOOKEEENNNN

Lenke til kommentar

Jeg håper for din skyld at du spiller noe annet enn mage når du kommer med et slikt utsagn.

Jeg spiller Rogue, som gjør dritt damage for øyeblikket. En Feral Druid gjør jo tonnevis med mer damage enn Rogue, i tillegg kan de heale og gjøre seg om til bearform og nærmest bli udødelige

QFT.

Ja lett for deg å si. Blir jo mobbet av forbipasserende når jeg nok engang blir ganket av han "Lol you suck!" "GZ idiot, i hate pvp people like you"

Nerf dem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...