Colado Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Flere en meg som er skuffa over lvl cap på WOTLK free trial ? <: jeg har ikke planer om og kjøpe wotlk enda men har 1mnd free play time pga raf så tenkte jaja jeg kan vel powerlvle et par chars til jeg kommer tilbake men nei Druid er OP, 18 - 4 i bg akuratt.. *slår colado* en class er ikke op fordi han gjør det bra i bg ok? Jeg spilte i bg første gang som druid. Ja de er OP Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Flere en meg som er skuffa over lvl cap på WOTLK free trial ? <: jeg har ikke planer om og kjøpe wotlk enda men har 1mnd free play time pga raf så tenkte jaja jeg kan vel powerlvle et par chars til jeg kommer tilbake men nei Druid er OP, 18 - 4 i bg akuratt.. *slår colado* en class er ikke op fordi han gjør det bra i bg ok? Jeg spilte i bg første gang som druid. Ja de er OP Eller du spilte mot dårlige folk, eller du var heldig, eller noe <: Tviler på at druids er så op som du vil ha det til <) Lenke til kommentar
Colado Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Flere en meg som er skuffa over lvl cap på WOTLK free trial ? <: jeg har ikke planer om og kjøpe wotlk enda men har 1mnd free play time pga raf så tenkte jaja jeg kan vel powerlvle et par chars til jeg kommer tilbake men nei Druid er OP, 18 - 4 i bg akuratt.. *slår colado* en class er ikke op fordi han gjør det bra i bg ok? Jeg spilte i bg første gang som druid. Ja de er OP Eller du spilte mot dårlige folk, eller du var heldig, eller noe <: Tviler på at druids er så op som du vil ha det til <) Nerf de sier jeg bare Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Akkurat starta md en Goblin priest, å like det så langt:) hvor kommer man etter lost isle? Håpe orgrimmar e main cityen te goblin.. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Flere en meg som er skuffa over lvl cap på WOTLK free trial ? <: jeg har ikke planer om og kjøpe wotlk enda men har 1mnd free play time pga raf så tenkte jaja jeg kan vel powerlvle et par chars til jeg kommer tilbake men nei Druid er OP, 18 - 4 i bg akuratt.. *slår colado* en class er ikke op fordi han gjør det bra i bg ok? Da Cataclysm PvP fokuserer på BG så jo, en class er OP fordi den gjør det bra i BG. Så en class er OVERPOWERED fordi den gjør det bra i BG? hva er det får noe idiotisk og si. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så en class er OVERPOWERED fordi den gjør det bra i BG? hva er det får noe idiotisk og si. Hvorfor repetere noe to ganger i en post? Hva er det for noe idiotisk å gjøre? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg mener bare den er overpowered fordi jeg gjør det bra i PvP med den klassen, og første gang jeg spilte og fikk 18 - 4 i stats. Sier litt mener jeg da. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så en class er OVERPOWERED fordi den gjør det bra i BG? hva er det får noe idiotisk og si. Hvorfor repetere noe to ganger i en post? Hva er det for noe idiotisk å gjøre? Vis du ikke skal tilføye med noe som har med posten og gjøre, anbefaler jeg deg og holde deg unna forum posten, er ikke noe vits og bare drive og trolle Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 2 repair bots i en heroic, snakk om god tålmodighet? men fy faen, ja lite å gjøre, men 9enede tanken klarte å tanke bossen, snakk om noob tanks der ute. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så en class er OVERPOWERED fordi den gjør det bra i BG? hva er det får noe idiotisk og si. Hvorfor repetere noe to ganger i en post? Hva er det for noe idiotisk å gjøre? Vis du ikke skal tilføye med noe som har med posten og gjøre, anbefaler jeg deg og holde deg unna forum posten, er ikke noe vits og bare drive og trolle Dette hadde jo ikke noe med min forum post å gjøre :o past 00:00 is troll mode Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Jeg har hatt spillet i 34 timer og har spilt 22 timer og 23 min. Endret 23. desember 2010 av Wizzlee 2 Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 fordi den er 9/10 ganger insta loose... Dette! Alliance taper alltid der, er helt utrolig hvordan de aldri klarer å samarbeide:) Mine favoritter er AB og AV:) feil. Jeg spiller ally og det er bare tull at de ikke kan sammarbeide. Du taper fordi ingen vet hva de skal gjøre. DU må ta initiativet og fortelle tactics. "all to green"."dispell tanks,slow horde etc" "ignore horde,nuke tanks"This=Win Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Får levle til 85 da^^ Joda, men må vente på at broren min får det til jul, da vi deler account og jeg kjøpte det til han. Helt uten personlige motiver... Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Får levle til 85 da^^ Joda, men må vente på at broren min får det til jul, da vi deler account og jeg kjøpte det til han. Helt uten personlige motiver... Lenke til kommentar
keZ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Akkurat starta md en Goblin priest, å like det så langt:) hvor kommer man etter lost isle? Håpe orgrimmar e main cityen te goblin.. Jeg har en goblin rogue på lvl 43 nå og jeg diggern den man kommer til orgrimmar etter lost isle =) jeg henger i goblin slums i orgrimmar. alt jeg trenger der så og si Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vet dette har blitt sagt mange ganger. Men nå er det min tur til å få ut frustrasjon for de jævla under cutterne på ah! Har 10 stacks med whiptail på AH. For øyeblikket ligger ingen stacks til mindre enn 300g. I dag tidlig er det mange til 100-150g. FUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vet dette har blitt sagt mange ganger. Men nå er det min tur til å få ut frustrasjon for de jævla under cutterne på ah! Har 10 stacks med whiptail på AH. For øyeblikket ligger ingen stacks til mindre enn 300g. I dag tidlig er det mange til 100-150g. FUUUUUUUUUUU Kjøp opp, og legg ut for profitt. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Akkurat starta md en Goblin priest, å like det så langt:) hvor kommer man etter lost isle? Håpe orgrimmar e main cityen te goblin.. Jeg har en goblin rogue på lvl 43 nå og jeg diggern den man kommer til orgrimmar etter lost isle =) jeg henger i goblin slums i orgrimmar. alt jeg trenger der så og si Okei sweet:) glede meg allerede tell å spille mer senere i kveld:) på goblin:) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hjelper jo ikke det hvis folk fortsetter å legge ut for billig, da sitter man der med masse man ikke får solgt Lenke til kommentar
kafan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Man kan gå på en smell selvsagt. Alt avhenger av tilbud og etterspørsel, men min erfaring er at det lønner seg å styre markedet i den grad man kan. Profitten kan bli skyhøy slik. Det er selvsagt nødvendig å kjenne markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå