underdark Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) - Endret 22. desember 2010 av wendel Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 AV og WSG er de beste så lenge det blir ordentidlige kamper rushing av bosser suger også da folk i av capper flags å står å holder dem i 20min er ganske kjedlig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Beste battleground er ingen battleground. Gi meg Crossroads og Tarren Mill igjen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er bare idiotisk. HURR LA MEG SOM ER PÅ MAX LEVEL ØDELEGGE FOR ALLE SOM PRØVER Å LEVLE HER DARP Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nå har akkurat en idiot lagt ut 20x Sorrowmoss til 35% av prisen vi kan få. Helvetes idiot. Sendte han en post. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er bare idiotisk. HURR LA MEG SOM ER PÅ MAX LEVEL ØDELEGGE FOR ALLE SOM PRØVER Å LEVLE HER DARP Du er så wotlk scrub, han mener ofc i vanilla. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 JA JEG ER WOTLK SCRUB DET ER DET ARENATEAMET MITT HETER HØ HØ Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Vanilla PvP var jo latterlig dårlig. Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Fult mulig, men som med så mye annet så går det på nostalgi. Utrolig nok så er jeg endelig blitt level 80 og lurer litt på hva jeg skal gjøre fram til juleaften, kanskje jeg prøver litt PvP. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ingenting som slår world pvp på Tarren Mill. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er bare idiotisk. HURR LA MEG SOM ER PÅ MAX LEVEL ØDELEGGE FOR ALLE SOM PRØVER Å LEVLE HER DARP HAHA. Sikkert meg og en anen kamerat du møtte på. Vi fløy som dobbel elemental shamanen på båten i Deepholme og skøyt folk til helvete. Aldri hatt det så artig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 JA JEG ER WOTLK SCRUB DET ER DET ARENATEAMET MITT HETER HØ HØ Mitt og, for et sammentreff. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nå har akkurat en idiot lagt ut 20x Sorrowmoss til 35% av prisen vi kan få. Helvetes idiot. Sendte han en post. da kjøper du jo opp alt. profit! Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvorfor liker ikke folk Strand of det Ancients egentlig? Den er min favoritt fordi den er 9/10 ganger insta win, men hva er deres grunn til at dere ikke liker den? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 fordi den er 9/10 ganger insta loose... Lenke til kommentar
carzas Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 fordi den er 9/10 ganger insta loose... Dette! Alliance taper alltid der, er helt utrolig hvordan de aldri klarer å samarbeide:) Mine favoritter er AB og AV:) Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Fult mulig, men som med så mye annet så går det på nostalgi. Utrolig nok så er jeg endelig blitt level 80 og lurer litt på hva jeg skal gjøre fram til juleaften, kanskje jeg prøver litt PvP. Får levle til 85 da^^ Lenke til kommentar
Colado Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Druid er OP, 18 - 4 i bg akuratt.. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Flere en meg som er skuffa over lvl cap på WOTLK free trial ? <: jeg har ikke planer om og kjøpe wotlk enda men har 1mnd free play time pga raf så tenkte jaja jeg kan vel powerlvle et par chars til jeg kommer tilbake men nei Druid er OP, 18 - 4 i bg akuratt.. *slår colado* en class er ikke op fordi han gjør det bra i bg ok? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Flere en meg som er skuffa over lvl cap på WOTLK free trial ? <: jeg har ikke planer om og kjøpe wotlk enda men har 1mnd free play time pga raf så tenkte jaja jeg kan vel powerlvle et par chars til jeg kommer tilbake men nei Druid er OP, 18 - 4 i bg akuratt.. *slår colado* en class er ikke op fordi han gjør det bra i bg ok? Da Cataclysm PvP fokuserer på BG så jo, en class er OP fordi den gjør det bra i BG. Hvorfor liker ikke folk Strand of det Ancients egentlig? Den er min favoritt fordi den er 9/10 ganger insta win, men hva er deres grunn til at dere ikke liker den? Den er så kjedelig. Dessuten kan jeg ikke teste en ny spec der. Da jeg var horde og hadde 15 min køer var det jævlig plagsomt å lage en ny spec og så ikke kunne bruke den fordi jeg kom inn Sota. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå